دانلود Florence v1.0.9 - بازی موبایل فلورنس
OS support Android icon
(1399/3/29) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.0.9

بازی فلورنس اندروید

Florence نام بازی ای زیبا و بسیار خاص در سبک بازی های ماجراجوئی و پازلی می باشد که توسط  Annapurna Interactive برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی را میتوان نمایان گر زندگی روزمره انسان ها‌ دانست، از اتصال و عشق تا انفصال و جدایی. بازی دارای داستانی زیبا و گیرایی می باشد، داستان بازی در مورد دختری 25 ساله به نام Florence Yeoh می باشد که در زندگی شخصی اش، دچار انواع کسالت و روزمرگی‌ها شده و حال با سرگرمی های سطحی، روز را شب می کند.

روایت بازی از جایی شروع می شود که در یکی از عادی ترین روزها هنگامی که در حال گوش دادن به یک قطعه موسیقی است و هم زمان از خیابان عبور می کند، در اثر اتمام شارژ، موبایل اش خاموش شده و مجبور می شود با گوش هایی غیر مسلح به باقی مسیر ادامه دهد! نوایی آمیخته با ویالون به گوش می رسد و با شیوع امواجی از نت ها که به رنگ زرد هستند، فلورنس با حالتی روحانی به پرواز در می‌آید تا زمانی که منشأ رنگ و موسیقی را می یابد. پسرکی نوازنده با لباس هایی مندرس، لبی خندان و جمعی از مردم به دور خود! ، حالا Florence به سادگی و همانند برخی از رمان های بزرگ عاشقانه، مبحث شکل گیری علاقه و شروع یک رابطه را مطرح می کند ؛ فلورنس در خانه اش مدام به یاد آن روز می افتد و نوای ویالون و صاحب اش را بارها درون ناخودآگاه ملاقات می کند. این وقایع تا مراحل بعدی و دیدار ناگهانی فلورنس و Krish ادامه پیدا می کنند تا نهایتا به آشنایی مستقیم و شروع رابطه برسیم و ...! بازی همچنین توانسته امتیاز خوب و بالای 4.8 از 5 را کسب کند. بازی دارای گرافیک و محیط های جذاب و زیبا به همراه گیم پلی و داستانی زیبا و گیرایی می باشد که همگی بر زیباتر شدن بازی کمک بسیاری کرده اند.

تغییرات نسخه ی V1.0.9:
- ترجمه های جدید + بهینه سازی های مختلف + رفع مشکلات بازی

کلمات کلیدی: Florence, Florence android, Florence for android, Florence download, بازی Florence, بازی اندروید Florence, Annapurna Interactive full App / Game collection, شددشحعقدش هدفثقشزفهرث, شددشحعقدش هدفثقشزفهرث, Download Florence Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Adventure, Brain Training, Puzzle Game, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, بمخقثدزث, بمخقثدزث, دانلود Florence بازی موبایل فلورنس, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود فلورنس موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2018, adventure, android, android game, android game download, Annapurna Interactive, brain training, free android game, hd game, mod, puzzle, puzzle game, فکری, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, معمایی, پازل, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ماجراجویی, آموزشی, پازل, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, tg,vks, tg,vks,دانلود Florence v1.0.9 - بازی موبایل فلورنس,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/82571/

2020-06-18
13:13:00

دانلود Florence v1.0.9 - بازی موبایل فلورنس

📱 نامFlorence
📁 دسته بندیماجراجویی
📅 تاریخ به روزرسانی1399/3/29
📊 تعداد دانلود3,630
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها