دانلود کتاب گوگل آنالیتیکس و هرآنچه برای کار با آن باید بدانید

دانلود گوگل آنالیتیکس و هرآنچه برای کار با آن باید بدانید

کتاب گوگل آنالیتیکس و هر آنچه برای کار با آن باید بدانید نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی یکی از چندین ابزار گوگل برای انجام آنالیز و تجزیه و تحلیل بر روی وب‌سایت‌ها و کسب‌و‌کارهای آنلاین می‌پردازد.هر کسب‌و‌کاری برای به موفقیت رسیدن باید عملکرد کاری‌اش را تحلیل کند. گوگل آنالیتیکس ابزاری است که به کسب‌و‌کارهای آنلاین این امکان را می‌دهد که جایگاه و فرآیندهای کاری خود را اندازه‌گیری و آنالیز کنند.
ابزار گوگل آنالیتیکس یا گوگل آنالیز یا به اصطلاح انگلیسی آن Google Analytics، در ابتدا و در نگاه اول، یک سایت معمولی است که در آن بخش‌های مختلفی تدارک دیده شده و می‌توان از هر کدام از بخش‌های آن استفاده کرد. اما وقتی حرفه‌ای باشید و با قسمت‌های آن به طور کامل آشنایی داشته باشید، هیچ وقت آن را به یک سایت ساده تشبیه نمی‌کنید و در حقیقت آن را از بسیاری از نرم افزارهای پیچیده در دنیا قوی‌تر و بهتر می‌دانید. برای آنکه درک بهتری از آن داشته باشید، کتاب دانلود کتاب گوگل آنالیتیکس و هرآنچه برای کار با آن باید بدانید را مطالعه فرمایید.


کلمات کلیدی: دانلود کتاب گوگل آنالیتیکس و هرآنچه برای کار با آن باید بدانید, دانلود کتاب آموزش گوگل انالیز, دانلود کتاب اموزش گوگل, دانلود کتاب اموزش سئو با گوگل انالیز, دانلود کتاب آموزش google analytics, Download Learn Google Analytics, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, مثشقد لخخلمث شدشمغفهزس, مثشقد لخخلمث شدشمغفهزس, دانلود کتاب گوگل آنالیتیکس و هرآنچه برای کار با آن باید بدانید, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود کتاب گوگل آنالیتیکس و هرآنچه برای کار با آن باید بدانید, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, ","g hkhgdjd:s , ivhk]i fvhd :hv fh hk fhdn fnhkdn, ','g hkhgdjd:s , ivhk]i fvhd :hv fh hk fhdn fnhkdn,نویسنده مهران منصوری فر, seo, گوگل, آموزش, سئو, Computer, IT, Computer, Web, دانلود کتاب گوگل آنالیتیکس و هرآنچه برای کار با آن باید بدانید,
2019-01-08
07:28:54

دانلود کتاب گوگل آنالیتیکس و هرآنچه برای کار با آن باید بدانید

📘 نامLearn Google Analytics
📁 دسته بندیوب
💾 حجم فایل1.59 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/10/8
📊 تعداد دانلود10,564
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها