دانلود Rocket Typist Pro v2.4 MacOS - نرم افزار تایپ سریع و هوشمند برای مک
For macintoush

دانلود راکت تایپیست پرو برای مک

نرم افزار افزایش سرعت تایپ Rocket Typist Pro یک نمونه جدید از نرم افزارهای پیش بینی و حدس زدن کلمات در هنگام تایپ است که به شما کمک می کند تا کلماتی را که به کثرت از آن ها استفاده می کنید به نرم افزار بشناسانید و سپس در هنگام تایپ کردن سریع تر و با مصرف انرژی کمتری تایپ کنید.
نرم افزار تایپ سریع Rocket Typist Pro تنظیمات خاصی ندارد، در صورتیکه شما یک کلمه را در هر کجای محیط مک تایپ کنید این نرم افزار آن را در دیتابیس خود ذخیره می کند و بار دوم که به آن کلمه برخورد کنید حدس خود را نمایش می دهد و شما با انتخاب آن می توانید سرعت تایپ خود را افزایش دهید.
اگر بخواهیم با یک مثال توضیح دهیم، مکانیزم برنامه مانند جستجوگر گوگل است که هنگام جستجو کلمات شما را ذخیره می کند و بعدا در صورتی که حتی چند حرف از کلمه را تایپ کنید حدس می زند که شما قصد تایپ چه کلمه ای را دارید و به شما لیستی از کلمات نزدیک را نشان می دهد.
قابلیت مفید دیگر این نرم افزار که می تواند به کارتان بیاید، توانایی مدیریت و نمایش آخرین کلمات کپی شده در کلیپ بورد است. این قابلیت در زمانی که می خواهید چند کلمه را زیاد در متن تان تکرار کنید بسیار مناسب است.
در مجموع این ابزار یک نرم افزار بسیار سبک و ساده در زمینه دستیاری تایپ برای همه افراد است، چه کسانی که زیاد تایپ می کنند و چه کسانی که فقط گاهی اوقات به آن نیاز پیدا می کنند. تایپ کردن جزء جدا نشدنی از کامپیوتر است و شما در حال وب گردی هم به تایپ کردن نیاز پیدا می کنید پس حتما این نرم افزار کمک بزرگی به شما خواهد بود.

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار Rocket Typist Pro:
- افزایش سرعت و دقت تایپ
- بدون نیاز به تنظیمات و کانفیگ
- کار کردن در تمامی قسمت های مک و برنامه ها
- شناسایی و ذخیره خودکار کلمات در دیتابیس
- توانایی دسترسی به آخرین کلمات کلیپ بورد
- و ...

کلمات کلیدی: نرم افزار تایپ سریع و هوشمند برای مک, نرم افزار تایپ سریع و هوشمند مک, نرم افزار تایپ سریع و هوشمند, تایپ سریع و هوشمند برای مک, تایپ سریع و هوشمند, Rocket, witt-software full software collection, صهفف-سخبفصشقث, صهفف-سخبفصشقث, Download Rocket Typist Pro Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, قخزنثف فغحهسف حقخ, قخزنثف فغحهسف حقخ, Rocket Typist is a modern Mac application, created with simplicity in mind. During a regular day, most of us type the same text over and over again, wasting an enormous amount of time in the process., دانلود Rocket Typist Pro MacOSX نرم افزار تایپ سریع و هوشمند برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ویت سافت ور, ,dj shtj ,v, ,dj shtj ,v, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش راکت تایپیست پرو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, vh:j jhd\dsj \v,, vh:j jhdmdsj mv,,Rocket, Typist, مک, نرم افزار, هوشمند, تایپ, تایپ سریع, Utilities, کاربردی, دانلود Rocket Typist Pro v2.4 MacOS - نرم افزار تایپ سریع و هوشمند برای مک,
2022-10-17
19:34:20

دانلود Rocket Typist Pro v2.4 MacOS - نرم افزار تایپ سریع و هوشمند برای مک

💻 نام نرم افزارRocket Typist Pro
📌 شماره نسخهv2.4
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل16 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/7/25
📊 تعداد دانلود3,762
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️