دانلود DGDecNV v2.0.5.3.0.0.172 Portable - نرم افزار دیکدر برای جریان های ویدئویی پرتابل (بدون نیاز

دانلود نرم افزار DGDecNV

DGDecNV یک دیکدر/ فریم سرور (frameserver) برای جریان های ویدئویی AVC, HEVC, MPEG2 و VC1 است که روی GPU کارتهای گرافیکی Nvidia که از دیکدینگ ویدئویی CUDA پشتیبانی می کند، اجرا می شود. این به این معنی است که کارت باید یک انجین VP2 یا بیشتر داشته باشد. VP1 پشتیبانی نمی شود! سازگاری و امکان استفاده روی لپ تاپ ها نیز بستگی به سازنده ی لپ تاپ و ویژگی هایی دارد که در طراحی آن ها به کار رفته است.
Frameserver برنامه ایست که با استفاده از فرایندی تحت عنوان frameserving، یک ویدئو را در برنامه دیگری که frameclient نامیده می شود، پخش می کند. این ویدئو به طور مستقیم و فریم به فریم به frameclient ارسال می شود. به این ترتیب خروجی یک برنامه (که به عنوان frameserver عمل می کند) به صورت یک فایل اصلی در برنامه دیگری (که به عنوان frameclient عمل می کند)، بدون نیاز به ایجاد فایل واسط میانی، استفاده می شود. frameserver ویدئو را پخش می کند در حالی که frameclient آن را ضبط یا پردازش می کند. بدون اجرای فرآیند frameserving خروجی یک برنامه ابتدا باید در قالب یک فایل مجزا ذخیره شده و سپس توسط یک برنامه دیگر باز شود. با این حال، از فضای دیسک غیر ضروری استفاده می کند، نیاز به زمان بیشتری دارد و می تواند باعث کاهش کیفیت با توجه به فشرده سازی شود.


دانلود DGDecNV v2.0.5.3.0.0.172 Portable - نرم افزار دیکدر برای جریان های ویدئویی پرتابل (بدون نیاز به نصب)

💿 نام نرم افزارDGDecNV
📌 شماره نسخهv2.0.5.3.0.0.172
📁 دسته بندیپخش کننده ویدئویی
💾 حجم فایل2.3 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/2/1
📊 تعداد دانلود3,818
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار DGDecNV چیست؟

یک دیکدر برای ویدئو های AVC/HEVC/MPG/VC1

آخرین ورژن نرم افزار DGDecNV را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار DGDecNV به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار DGDecNV چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار DGDecNV در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی DGDecNV : Donald A. Graft, decoder, frameserver, نرم افزار دیکدربرای جریان پخش ویدئو, دیکدر برای جریان های ویدئویی VC1, دیکدر برای جریان های ویدئویی MPG, دیکدر برای جریان های ویدئویی HEVC, دیکدر برای جریان های ویدئویی AVC, Donald A. Graft full software collection, یخدشمی ش. لقشبف, یخدشمی ش. لقشبف, دانلود DGDecNV نرم افزار دیکدر برای جریان های ویدئویی پرتابل بدون نیاز به نصب, How to crack DGDecNV , طریقه/روش/راهنمای کرک DGDecNV , Torrent/Usnet/Buy DGDecNV , Setup DGDecNV , Install DGDecNV , دانلود رایگان نرم افزار DGDecNV , P30Download DGDecNV , Danlod/Danload/Donload DGDecNV , nhkg,n kvl htchv DGDecNV , Download DGDecNV Software, DGDecNV for windows, DGDecNV Trial, DGDecNV last Version/Edition, DGDecNV New Version, DGDecNV Update, DGDecNV Free Full Licensed, DGDecNV Repacked, DGDecNV Direct Download Link (DDL), DGDecNV Crack, Get DGDecNV , DGDecNV Keygen, DGDecNV Patch, DGDecNV Serial, DGDecNV Portable, برنامه DGDecNV , 2.0.5.3.0.0.172, decoder, Donald A. Graft, frameserver, نرم افزار, ویدئو, دیکدر, A decoder suite for AVC/HEVC/MPG/VC1 video, یلیثزدر , یلیثزدر , خرید DGDecNV , به روز ترین ورژن DGDecNV , آخرین ورژن DGDecNV , آخرین نسخه DGDecNV , جدیدترین ورژن DGDecNV , جدیدترین نسخه DGDecNV , 2.0.5.3.0.0.172, داونلود/دانلد/تورنت یک دیکدر برای ویدئو های AVC/HEVC/MPG/VC1, تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Video Player, بهترین نرم افزار پخش کننده ویدئویی, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2019-04-21
10:18:43