دانلود The Greedy Cave 2: Time Gate v2.8.3 - بازی موبایل غار حریص 2
OS support Android icon
(1399/9/16) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.8.3

بازی غار حریص 2 اندروید

The Greedy Cave 2: Time Gate نام دومین قسمت از سری بازی های زیبا و سرگرم کننده The Greedy Cave می باشد که توسط Avalon-Games استودیوی سازنده این بازی برای اندروید منتشر شده است بازی در یک سیاه چال بزرگ رخ می دهد. جایی که شما باید با صدها و هزاران هیولای ترسناک رو به رو شوید و آن ها را یکی پس از دیگری نابود سازید. در یک سرزمین بزرگ که چندین پادشاهی در همسایگی یکدیگر زندگی می کنند، یک سیاه چال زیرزمینی عظیم کشف می شود. جایی مرموز و جادویی که از چیزهای جدید و البته با ارزش مثل گنج های تاریخی پر شده است. نمایندگانی از سمت هر پادشاهی به این مکان عجیب سفر کرده و یک ماجراجویی مخاطره آمیز را شروع می کنند. اگرچه در ابتدا این سیاه چاله به نظر محلی برای پنهان شدن گنج ها و جواهرات قدیمی است و به همین خاطر بعضی از این پادشاهی ها به ثروت زیادی می رسند، اما طولی نمی کشد که اتفاقات عجیب شروع به رخ دادن می کنند.

درست در زمانی که همه چیز خوب به ظاهر می رسد، انسان ها متوجه می شوند که این سیاه چاله یک دام بزرگ از سمت شیاطین بوده است! وقتی تعداد زیادی از انسان ها در این سیاه چاله گیر می کنند، شیاطین از خواب بیدار شده و با ارتش عظیم خود به سمت قلمروهای پادشاهی انسان ها حمله می کنند. شیاطین انسانیت را تا مرز نابودی می کشانند. آن ها همه چیز را نابود می کنند. آن ها دنیا را به یک جای ترسناک و غیر قابل سکونت تبدیل می کنند که دیگر جای مناسبی برای زندگی بشر نیست. بعد از مدت نه چندان طولانی، این فاجعه در کل این قاره پراکنده می شود. از این ماجرا هزاران سال می گذرد. هیچکس از ماجرای واقعی که در آن زمان برای این سرزمین و آن سیاه چاله افتاده است خبری ندارد. این قاره نفرین شده بعد از حکمرانی شیاطین، دیگر جایی برای زندگی هیچ انسانی نبود تا اینکه گروهی از جادوگران یک پادشاهی در دوردست ها، مدعی می شوند که توانسته اند دروازه ای به گذشته پیدا کنند. دروازه ای که نام آن را Time Gate یا دروازه زمان گذاشته اند. آن ها می گویند از این طریق می توان در زمان سفر کرد و در نتیجه آن ها می توانند ماجرای اصلی این فاجعه تاریخی را کشف کنند. حالا بعد از چند هزار سال، باری دیگر گروهی از ماجراجویان از طریق دروازه زمان به سیاه چاله مرموز این داستان سفر کرده و قصد دارند تا حقیقت را کشف کنند. اکنون شما به عنوان یکی از شخصیت های اصلی این گروه باید در این سفر پر مخاطره شرکت کرده و به اعماق این سیاه چاله تاریک سفر کنید. بازی توانسته امتیاز بالا و خوب 4.5 از 5 را نیز کسب کند. بازی دارای گرافیکی فانتزی و جذاب به همراه گیم پلی ای روان و سرگرم کننده می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

برخی از ویژگی های بازی اندروید The Greedy Cave 2: Time Gate:
- گیم پلی ساده و مفهومی در سبک نقش آفرینی و از نمای سوم شخص
- گرافیک و طراحی های فانتزی
- امکان سفر به سیاه چاله های بزرگ و جادویی
- وجود صدها آیتم گوناگون برای جمع آوری و غارت
- وجود سلاح های مختلف
- امکان ارتقاء سلاح ها و استفاده از نیروهای ویژه
- وجود رئیس های چالش برانگیز، غول آسا و مخوف
- امکان کشف و استفاده از مهارت های متنوع
- قابلیت بازی به صورت تیمی و آنلاین و پیشروی مرحله های بازی به صورت گروهی

کلمات کلیدی: The Greedy Cave 2: Time Gate, The Greedy Cave 2: Time Gate android, The Greedy Cave 2: Time Gate for a, Avalon-Games full App / Game collection, شرشمخد-لشپثس, شرشمخد-لشئثس, Download The Greedy Cave 2 Time Gate Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Role Playing, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, فاث لقثثیغ زشرث 2 فهپث لشفث, فاث لقثثیغ زشرث 2 فهئث لشفث, دانلود The Greedy Cave 2 Time Gate بازی موبایل غار حریص 2, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود غار حریص 2 موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, android, android game, android game download, Avalon-Games, free android game, hd game, mod, role playing, rpg, مود شده, نقش آفرینی, آرپی جی, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, نقش آفرینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, yhv pvdw 2, yhv pvdw 2,دانلود The Greedy Cave 2: Time Gate v2.8.3 - بازی موبایل غار حریص 2,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/86723/

2020-12-06
13:32:17

دانلود The Greedy Cave 2: Time Gate v2.8.3 - بازی موبایل غار حریص 2

📱 نامThe Greedy Cave 2 Time Gate
📁 دسته بندینقش آفرینی
📅 تاریخ به روزرسانی1399/9/16
📊 تعداد دانلود3,188
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها