دانلود Harry Potter: Wizards Unite v2.16.0 - بازی موبایل هری پاتر: اتحاد جادوگران
OS support Android icon
(1399/9/22) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.16.0

بازی هری پاتر اتحاد جادوگران اندروید

Harry Potter: Wizards Unite نام عنوانی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی معروف Niantic, Inc برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. اگر از طرفداران و علاقمندان به سری بازی ها و فیلم های معروف و محبوب هری پاتر می باشید باید بدانید این بازی زیبا برای شما ساخته شده است و میتواند با گیم پلی زیبای خود شما را ساعت ها سرگرم کند. در این بازی دنیای واقعی با دنیای جادویی تلفیق یافته است و با طراحی بی نظیر واقعیت افزوده و خط داستانی تحسین برانگیز این بازی تجربه غیر قابل توصیفی را برای طرفداران هری پاتر به ارمغان میاورد. بازیکنان در این بازی می توانند عضو "گروه ویژه جادوگران" شوند و در کنار دیگر جادوگران معمای "فاجعه بزرگ" را حل کنند. این فاجعه بزرگ باعث شده است شیء های جادوی، جادوگران تاریکی، ساکنان دنیای جادوگران، و موجودات جادویی خطرناک وارد "دنیای ماگل ها" شوند و "دنیای جادوگری" را به خطر بیاندازند. بازیکنان باید اطمینان حاصل کنند ماگل ها از دنیای جادوگران با خبر نشوند و جلوی هرج و مرج را بگیرند.

در این بازی بازیکنان وظیفه دارند در مکان های مختلف که بر اساس مکان های دنیای واقعی طراحی شده اند دنبال "اثر های جادویی" بگردند و با استفاده از "افسون های جادویی" تمام چیزهایی که متعلق به دنیای جادوگران هستند و وارد دنیای ماگل ها شده اند را پیدا کنند و آنها را به دنیای جادوگران بازگردانند. تعداد افسون های جادویی بازیکنان محدود است و آنها باید در مکان هایی که در بازی مشخص شده است توقف کنند و مجدداً انرژی دریافت کنند و افسون های جادویی بدست بیاورند. علاوه بر آن بازیکنان می توانند از این مکان ها "کلید های پرتال ها" را به دست بیاورند که می‌ تواند آنها را در یک چشم به هم زدن از مکانی به مکان دیگر ببرد.شما می توانند با به دست آوردن "عناصر" مختلف که در بازی قرار داده شده است "معجون" درست کنید که این معجون ها می توانند در نبرد ها به کمک شما بیایند. همچنین، می توانید با دیگر بازیکنان سراسر جهان یک اتحاد جادوگری تشکیل دهید و با دشمنان و جادوگران تاریکی مبارزه کنید. شما می توانید برای خودتان "شغل جادوگری" انتخاب کنید که هر کدام از این شغل ها می توانند مهارت ها و قابلیت های متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورد. گیم پلی بازی همانند بازی معروف و محبوب pakemon go می باشد که قبلا با همین تکنولوژی واقعیت افزوده ساخته شده بود. این بازی زیبا توانسته امتیاز کامل و بالای 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کند و میلیون ها بار دانلود شود.

توجه: بازی یک بازی آنلاین می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.

کلمات کلیدی: Harry Potter: Wizards Unite, Harry Potter: Wizards Unite android, Harry Potter: Wizards Unite for andr, Niantic, Inc full App / Game collection, دهشدفهز, هدز, دهشدفهز, هدز, Download Harry Potter Wizards Unite Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Adventure, Online Game, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, اشققغ حخففثق صهظشقیس عدهفث, اشققغ حخففثق صهظشقیس عدهفث, دانلود Harry Potter Wizards Unite بازی موبایل هری پاتر اتحاد جادوگران, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود هری پاتر اتحاد جادوگران موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, adventure, android, android game, android game download, AR, AR game, free android game, harry potter, hd game, Inc, mod, Niantic, online, مود شده, ماجراجوئی, واقعیت افزوده, آنلاین, اندروید, اینترنتی, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ماجراجویی, بازی آنلاین, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, ivd \hjv hjphn [hn,"vhk, ivd mhjv hjphn [hn,'vhk,دانلود Harry Potter: Wizards Unite v2.16.0 - بازی موبایل هری پاتر: اتحاد جادوگران,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/87588/

2020-12-12
18:17:08

دانلود Harry Potter: Wizards Unite v2.16.0 - بازی موبایل هری پاتر: اتحاد جادوگران

📱 نامHarry Potter Wizards Unite
📁 دسته بندیماجراجویی
📅 تاریخ به روزرسانی1399/9/22
📊 تعداد دانلود4,249
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها