دانلود Planet Overlord v1.17 + Mod - بازی موبایل ارباب سیاره
OS support Android icon

بازی ارباب سیاره اندروید

Planet Overlord نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های تفننی و اکشن می باشد که توسط استودیوی چینی Potting Mob برای اندروید منتشر شده است. شده است و به شکل کاملاً رایگان در گوگل پلی در دسترس کاربران اندرویدی قرار داده شده است. در این بازی شما باید یک سیاره را مورد حمله قرار داده و بر علیه آن حملات سنگین انجام دهید. در این بازی شما در نقش یک ارباب بزرگ که در فضا حکمرانی می کند می باشید.

او هر سیاره ای که ساکنینش به او خدمت نکنند را با خاک یکسان می کند. اکنون وظیفه شما این است تا در نقش این ارباب، این سیارات که حالا به خاطر سرپیچی به دشمنان شما تبدیل شده اند به نابودی بکشانید. برای اقدام به این کار شما باید به استفاده از ابزارهای گوناگون برای حمله و تهاجم به سیاره های مختلف بپردازید. برای مثال می توانید نیروهای خود که از موجودات فضایی هستند را در سیاره های قربانی پیاده کنید تا آن جا را به تصرف در بیاورند.ز طرف دیگر می توانید با استفاده از سلاح های سنگین و انفجاری و یا لیزری، از راه دور به سمت سیاره ها شلیک کرده و آن ها را تا حد زیادی به نابودی و شکست نزدیک کنید. بازی توانسته امتیاز بالا و خوب 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کند. بازی دارای گرافیکی زیبا و جذاب در عین حال سه بعدی به همراه گیم پلی ای روان و ساده می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.17:
- اضافه شدن زبان های ژاپنی و کره ای

کلمات کلیدی: Planet Overlord, Planet Overlord android, Planet Overlord for android, Planet Overlord download, بازی Pl, Potting Mob full App / Game collection, حخففهدل پخذ, حخففهدل ئخذ, Download Planet Overlord Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Casual, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, حمشدثف خرثقمخقی, حمشدثف خرثقمخقی, دانلود Planet Overlord بازی موبایل ارباب سیاره, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود ارباب سیاره موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, action, android, android game, android game download, casual, free android game, hd game, mod, Potting Mob, مود شده, کژوال, اندروید, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, تفننی, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, تفننی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, hvfhf sdhvi, hvfhf sdhvi,دانلود Planet Overlord v1.17 + Mod - بازی موبایل ارباب سیاره,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/88060/

2019-07-27
12:53:49

دانلود Planet Overlord v1.17 + Mod - بازی موبایل ارباب سیاره

📱 نامPlanet Overlord
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1398/5/5
📊 تعداد دانلود2,479
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها