دانلود Behind The Screen v1.15 + Mod - بازی موبایل پشت صحنه
OS support Android icon
(1399/5/21) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.15

بازی پشت صحنه اندروید

Behind The Screen نام عنوانی از یک بازی بسیار جالب و متفاوت در عین حال بسیار جذاب می باشد که توسط استودیوی تایوانی 18LIGHT GAME LTD. برای اندروید منتشر شده است. بازی مجموعه ای از اتفاقات و داستان های متصل به هم می باشد که از وقایع تاریخی رخ داده در کشور تایوان اقتباس گرفته شده است. در طول بازی شما در نقش شخصیت اصلی باید قدم در یک دنیای جالب و عجیب بگذارید و ماجراجوئی خود را آغاز کنید. در بازی شما در حال مرور خاطرات زندگی یک قاتل می باشید. داستان بازی به یک قاتل، شخصی که چندین دهه پیش در تایوان دست به قتل و جنایت زده بود مربوط می شود. اخبار این حادثه تلخ توسط رسانه های تلویزیونی به جهانیان مخابره شد و یک نفرت ملی نسبت به این انسان در تایوان شکل گرفت و همه مردم خواستار دستگیری و محکوم کردن این قاتل به مرگ بودند. این بازی قرار است این ماجرا را از بُعدی دیگر یعنی از نگاه خاطرات خود این قاتل به تصویر بکشد و نقش پر رنگ رسانه ها برای ایجاد این اتمسفر نفرت انگیز را نشان دهد.

به همین خاطر نام بازی ماجرای پشت صحنه (اتفاقات پشت نمایشگر) گذاشته شده است و درواقع در آن قرار است واقعیت محض این اتفاقات را کشف کنید و دست شبکه های تلویزیونی که با نشر این اخبار به شکلی دیگر اذهان عمومی را مورد تشویش قرار می دادند را به نوعی رو کنید. واقعیتی که همه انسان ها از این ماجرا می دانند چیزی است که شبکه های خبری آن را منتشر کردند اما واقعیت اصلی چیز دیگری است و در بازی Behind The Screen شما قرار است این واقعیت و داستان اصلی را کشف کنید. بازی دارای گرافیکی زیبا و جذاب به همراه داستانی بسیار گیرا و دوست داشتنی و گیم پلی ای اعتیادآور و سرگرم کننده می باشد که شما را ساعت ها به چالش خواهد کشید.

تغییرات نسخه ی v1.15:
- برطرف سازی مشکلات و بهینه سازیهای مختلف

کلمات کلیدی: Behind The Screen, Behind The Screen android, Behind The Screen for android, Behind The Screen download, 18LIGHT GAME LTD. full App / Game collection, 18مهلاف لشپث مفی., 18مهلاف لشئث مفی., Download Behind The Screen Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Adventure, Role Playing, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ذثاهدی فاث سزقثثد, ذثاهدی فاث سزقثثد, دانلود Behind The Screen بازی موبایل پشت صحنه, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود پشت صحنه موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 18LIGHT GAME LTD., 2019, adventure, android, android game, android game download, free android game, hd game, mod, role playing, rpg, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, نقش آفرینی, آرپی جی, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ماجراجویی, نقش آفرینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, \aj wpki, maj wpki,دانلود Behind The Screen v1.15 + Mod - بازی موبایل پشت صحنه,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/88107/

2020-08-11
11:57:11

دانلود Behind The Screen v1.15 + Mod - بازی موبایل پشت صحنه

📱 نامBehind The Screen
📁 دسته بندیماجراجویی
📅 تاریخ به روزرسانی1399/5/21
📊 تعداد دانلود2,028
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها