دانلود EQQO v1.5 - بازی موبایل اکو
OS support Android icon
(1399/3/11) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.5

بازی اکو اندروید

EQQO نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و ماجراجوئی از استودیوی بازی سازی Parallel Studio می باشد که برای اندروید منتشر شده است. داستان بازی برگرفته شده از افسانه های باستانی کشور اتیوپی می باشد که در آن به یک ماجرای دراماتیک و خلاقانه پرداخته شده است. داستان بازی در مورد یک پسربچه نابینا به نام EQQO است که یک روز برای بازی کردن به بیرون از خانه رفت ولی هیچ وقت بازنگشت. داستان بازی از زبان مادر این پسربچه به شکل یک راوی بازگو می شود. درواقع مادر EQQO با قدرت ماورائی مادرانه خود از راه دور پسرش را که چیزی نمی بیند راهنمایی کرده و او را در مأموریتی بزرگ و حیاتی که به او محول شده است همراهی می کند. اکو یک ماجراجویی بسیار پرمخاطره را آغاز می کند و اکنون شما در نقش یک راوی، داستان ها و اتفاقات بازی را دنبال خواهید کرد. طبق افسانه های باستانی، اکو یک تخم بزرگ از یک مار غول آسا و اساطیری را پیدا می کند. این تخم یک شیء با ارزش و افسانه ای است و در صورتی که به دست افراد نالایق بی افتد بشریت به خطر خواهد افتاد.

شخصیت منفی بازی یک جادوگر مخوف است که متوجه شده پیدا شدن این تخم شده و برای پیدا کردن اکو و گرفتن آن دست به ساخت یک ارتش زده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد! او می خواهد با به دست آوردن این شیء باستانی قدرت زیادی برای به زانو درآوردن انسان ها پیدا کرده و آن ها را برده خود کند! اما شما نباید این اجازه را به او بدهید! این تخم باید به منطقه ای خاص و به یک درخت که با نام مادر طبیعت شناخته می شود انتقال داده شود. اما از نقطه شروع ماجرا تا این مکان مقدس مسیری طولانی است و شما برای رسیدن به آنجا باید از سرزمین های ترسناک و تاریکی عبور کنید و در همین حین پازل ها و چالش های متعددی را تجربه کنید. بازی همچنین توانسته امتیاز بالا و تقریبا کامل 4.8 از 5 را کسب کند. بازی دارای گرافیکی دیدنی و جذاب به همراه گیم پلی ای اعتیادآور و سرگرم کننده است.

برخی از ویژگی های بازی EQQO اندروید:
- گرافیک بسیار عالی با طراحی های کاملاً سه بعدی
- گیم پلی روان و مشابه بازی های کنسولی
- خط داستانی شگفت انگیز با دموهای انیمیشنی جذاب
- ایفای نقش به عنوان یک پسر نابینا و کمک به او از طریق راهنمایی های مادرش
- کنترل های آسان و در عین حال حرفه ای در سبک Point and Click
- بیشتر از 40 مرحله چالش برانگیز و جالب
- طراحی بی نظیر آیتم های محیط
- سفر به سرزمین های گوناگون از جمله معبد اسرارآمیز
- چالش های متعدد مثل تله ها و دام های مرگبار
- وجود ده ها نوع پازل و معمای فکری
- امکان کشف بیش از 20 آیتم مخفی در طول مراحل
- صداگذاری های عالی به همراه موسیقی متن فوق العاده در سبک ارکسترال

تغییرات نسخه ی v1.5:
- برای این نسخه تغییرات خاصی در گوگل پلی ذکر نشده است

کلمات کلیدی: EQQO, EQQO android, EQQO for android, EQQO download, بازی EQQO, بازی اندروید EQQO, دانلود EQQO برای اندروی, Parallel Studio full App / Game collection, حشقشممثم سفعیهخ, حشقشممثم سفعیهخ, Download EQQO Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Adventure, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ثضضخ, ثضضخ, دانلود EQQO بازی موبایل اکو, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود اکو موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, action, adventure, android, android game, android game download, free android game, hd game, mod, Parallel Studio, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, اندروید, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, ماجراجویی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, h:,, h:,,دانلود EQQO v1.5 - بازی موبایل اکو,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/88273/

2020-05-31
12:19:33

دانلود EQQO v1.5 - بازی موبایل اکو

📱 نامEQQO
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1399/3/11
📊 تعداد دانلود3,871
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها