دانلود Xenowerk Tactics v1.2.9 - بازی موبایل تاکتیک های زنوورک
OS support Android icon
(1399/3/28) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.2.9

بازی تاکتیک های زنوورک اندروید

Xenowerk Tactics نام یک اسپین آف و یک دنباله از بازی اکشن و معروف به نام Xenowerk است که دارای سبک استراتژیکیمی باشد. بازی توسط استودیوی سوئدی Pixelbite برای اندروید ساخته و عرضه شده است. در این بازی شما در نقش فرمانده یک تیم مخصوص شرایط اضطراری می باشید که بعد از رخ دادن یک فاجعه نامعلوم و مرگبار در یک آزمایشگاه واقع در نقطه ای از قطب شمال، به این منطقه اعزام خواهید شد تا شرایط اضطراری را بررسی و مشکلات آن را در سریع ترین زمان ممکن مرتفع سازید. آزمایشگاه بزرگ گفته شده بعد از این سانحه به شدت آسیب دیده و مواد رادیواکتیو و خطرناک داخل آن بعد از یک انفجار مهیب به بیرون نشت پیدا می کنند. تا شعاع کیلومترها از محل این آزمایشگاه به مواد خطرناک آلوده میشوند و حضور در این نواحی بدون تجهیزات لازم باعث مرگ خواهد شد. اکنون شما باید با استراتژیک مناسب و با رهبری گروهتان به این منطقه مراجعه کرده و راه جلوگیری از این اتفاق را کشف کنید.

خود را برای مقابله با موجودات جهش یافته موجود در بازی و در طی مسیر آماده کنید. به خاطر آلودگی های به وجود آمده موجودات به موجوداتی بزرگ، وحشی و خطرناک تبدیل شده اند. شما و تیمتان وقتی به این محل می رسید متوجه می شوید که اوضاع به شدت وخیم تر چیزی است که گزارش شده بود. اما وقتی این قضیه را متوجه می شوید که دیگر برای بازگشت و درخواست کمک دیر شده است. اکنون شما باید با تکیه بر توانایی ها و قابلیت های خودتان این شرایط خطرناک و بسیار دشوار را مدیریت کنید. به همین خاطر باید به نقاط مختلف مثل بخش های گوناگون این آزمایشگاه بزرگ، جنگل های انبوه، باتلاق های خطرناک، کارخانه ها و سرپناه ها بروید و هرچقدر که می توانید به جمع آوری منابع بپردازید. بازی دارای گرافیکی سه بعدی و جذاب به همراه گیم پلی ای سرگرم کننده و مهیج می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

تغییرات نسخه ی v1.2.9:

- اعمال بهینه سازی و افزایش پایداری بازی

کلمات کلیدی: Xenowerk Tactics, Xenowerk Tactics android, Xenowerk Tactics for android, Xenowerk Tactics download, باز, Pixelbite full App / Game collection, حهطثمذهفث, حهطثمذهفث, Download Xenowerk Tactics Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Strategy, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, طثدخصثقن فشزفهزس, طثدخصثقن فشزفهزس, دانلود Xenowerk Tactics بازی موبایل تاکتیک های زنوورک, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود تاکتیک های زنوورک موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, action, android, android game, android game download, free android game, hd game, mod, Pixelbite, strategy, مود شده, اندروید, اکشن, استراتژی, استراتژیک, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, استراتژی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, jh:jd: ihd ck,,v:, jh:jd: ihd ck,,v:,دانلود Xenowerk Tactics v1.2.9 - بازی موبایل تاکتیک های زنوورک,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/89504/

2020-06-17
09:59:38

دانلود Xenowerk Tactics v1.2.9 - بازی موبایل تاکتیک های زنوورک

📱 نامXenowerk Tactics
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1399/3/28
📊 تعداد دانلود2,260
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها