دانلود Forgotten Memories v1.0.8 - بازی موبایل خاطرات فراموش شده
OS support
(1398/9/29) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.0.8

بازی خاطرات فراموش شده

Forgotten Memories نام یک بازی فوق العاده زیبا و ترسناک با گرافیک کم نظیر و تحسین برانگیز در سبک بازی های ماجراجوئی از استودیوی Psychose Interactive Inc می باشد که برای اندروید عرضه شده است. اگر از طرفداران بازی های ژانر ترسناک و دلهره آور می باشید این بازی زیبا در همین سبک ساخته شده است و قادر است شما را در این ژانر سرگرم کند. بازی شامل طراحی مثال زدنی صحنه ها و محیط های بازی، نورپردازی ها، صداگذاری های بسیار طبیعی و مدل سازی های واقعی می باشد که بر زیبایی بازی افزوده است. در بازی شما در نقش زنی جوان به نام Rose Hawkins هستید که هفته هاست در حال رسیدگی به یک پرونده جنایی است. این پرونده به ربوده شدن و ناپدید شدن دختربچه ای به نام Eden مربوط است.

در حالی که این بررسی ها به نتیجه خاصی نمی رسد، یک روز Rose خیلی ناگهانی از خواب بیدار شده و خود را در یک مکان ترسناک، تاریک و عجیب پیدا می کند. به محض بیدار شدن او متوجه می شود که زخمی شده است و هیچ چیزی از اینکه چرا در این مکان گرفتار شده به یاد نمی آورد. اما به نظر می رسد این مکان دقیقاً با گم شدن Eden در ارتباط است. به همین خاطر او تصمیم می گیرد تا به دنبال این دختر برود و او را پیدا کند. برای این کار او باید با ترس های خود رو به رو شده و پا به مکان هایی متروکه و بسیار وحشتناک بگذارد. در طول مسیر یک زن دیگر که صدایش از بلندگوها پخش می شود با او شروع به صحبت کردن می کند. با توجه به صحبت های این زن ناشناس، احتمالاً Rose توسط همین زن به این مکان آورده شده است. همه چیز پیچیده و عجیب به نظر می رسد و هیچ چیز در این مکان نفرین شده طبیعی نیست. اکنون شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی، به دل این مکان ترسناک که شبیه به یک عمارت بسیار بزرگ است بروید و بخش های مختلف آن را بررسی کنید و با حل کردن پازل ها و پیدا کردن سرنخ های مختلف به سمت حقیقت حرکت کنید. خود را برای مقابله با شیاطین عجیب و غریبی به شکل مانکن های ترسناک در این مکان آماده کنید. بازی همچنین توانسته امتیاز بالا و خوب 4.7 از 5 را کسب کند. بازی دارای گرافیک و طراحی محیطی بسیار بالا و کنسولی می باشد که شما را با گیم پلی ترسناک و دلهره آور خود به چالش میکشد.

توجه:
با توجه با گرافیک بسیار بالا و حجم سنگین دیتا (نزدیک به 1 گیگابایت) انجام این بازی روی دستگاه های میان رده توصیه نمی شود. برای اینکه با لگ و افت فریم رو به رو نشوید، پیشنهاد می کنیم این بازی را فقط روی دستگاه های قدرتمند با حداقل پردازشگرهای 8 هسته ای، 4 گیگابایت رم و گرافیک های Adreno 520 به بالا اجرا کنید. البته با کاهش گرافیک در بخش تنظیمات ممکن است بتوان این بازی را به صورت روان تر روی دیگر دستگاه ها نیز اجرا کرد.

تغییرات نسخه ی v1.0.8:
- برطرف سازی مشکل نمایش صفحه سیاه در صورت غیرفعال شدن گزینه BloomFX

کلمات کلیدی: Forgotten Memories, Forgotten Memories android, Forgotten Memories for android, Forgotten Memories down, Psychose Interactive Inc full App / Game collection, حسغزاخسث هدفثقشزفهرث هدز, حسغزاخسث هدفثقشزفهرث هدز, Download Forgotten Memories Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Adventure, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, بخقلخففثد پثپخقهثس, بخقلخففثد ئثئخقهثس, دانلود Forgotten Memories بازی موبایل خاطرات فراموش شده, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود خاطرات فراموش شده موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, adventure, android, android game, android game download, free android game, hd game, horror, mod, Psychose Interactive Inc, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, ترسناک, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ماجراجویی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, ohxvhj tvhl,a ani, ohxvhj tvhl,a ani,دانلود Forgotten Memories v1.0.8 - بازی موبایل خاطرات فراموش شده,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/89789/

2019-12-20
13:06:18

دانلود Forgotten Memories v1.0.8 - بازی موبایل خاطرات فراموش شده

📱 نامForgotten Memories
📁 دسته بندیماجراجویی
📅 تاریخ به روزرسانی1398/9/29
📊 تعداد دانلود2,599
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها