دانلود Forgotten Hill Disillusion v1.1.13 - بازی موبایل دهکده فراموش شده: فرار از توهم
OS support Android icon

بازی دهکده فراموش شده فرار از توهم اندروید

Forgotten Hill Disillusion نام چهارمین قسمت از مجموعه بازی های محبوب و بسیار خاص Forgotten Hill می باشد که توسط استودیوی ایتالیایی FM-Studio برای اندروید عرضه شده است. بازی دارای داستانی زیبا و گیرایی می باشد که شما را مجذوب خود خواهد کرد، Forgotten Hill نام یک دهکده خارج از شهر و نسبتاً دور افتاده است که مکان شناخته شده ای نیست. مشخص نیست چرا اما این دهکده شرایط عجیبی دارد و هیچ چیز در آن حالت طبیعی ندارد. دهکده ساکنین زیادی ندارد و مکانی ترسناک و مرموز می باشد. به همین خاطر ده ها داستان و ماجرای ترسناک و دلهره آور اسرارآمیز در نقاط مختلف این دهکده رخ می دهد که این داستان ها در بازی های این مجموعه به نمایش گذاشته شده اند. این بار به یک موزه سفر خواهید کرد.

موزه ای که در همین منطقه قرار دارد و همین مسئله باعث می شود تا این موزه هم به نوعی با طلسم ها و نفرین های این شهر کوچک همراه باشد. از طرف دیگر، این موزه مکانی شگفت انگیز و پر از رمز و راز است که در آن اطلاعات قدیمی و نادر زیادی در مورد این شهر وجود دارد. شما در نقش یک کارآگاه به نام Mr. Larson به این موزه میروید و تحقیقات زیادی را در داستان های متعددی دنبال می کنید. بازی سرشار از معماها و چالش های زیادی می باشد که شما باید آنها را کشف کنید، برای کشف حقیقت شما باید این معماها را حل کنید. بازی توانسته امتیاز بالا و  خوب 4.5 از 5 را نیز کسب کند. بازی دارای محیط تاریک و ترسناکی می باشد و شما را با پازل های موجود در بازی حسابی به چالش میکشد.

تغییرات نسخه ی v1.1.13:
- برطرف سازی بعضی از مشکلات جزئی

کلمات کلیدی: Forgotten Hill Disillusion, Forgotten Hill Disillusion android, Forgotten Hill Disillusion for android, FM-Studio full App / Game collection, بپ-سفعیهخ, بئ-سفعیهخ, Download Forgotten Hill Disillusion Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Adventure, Brain Training, Puzzle Game, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, بخقلخففثد اهمم یهسهممعسهخد, بخقلخففثد اهمم یهسهممعسهخد, دانلود Forgotten Hill Disillusion بازی موبایل دهکده فراموش شده فرار از توهم, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود دهکده فراموش شده فرار از توهم موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, adventure, android, android game, android game download, brain training, FM-Studio, free android game, hd game, mod, puzzle, puzzle game, فکری, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, معمایی, پازل, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ماجراجویی, آموزشی, پازل, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, ni:ni tvhl,a ani tvhv hc j,il, ni:ni tvhl,a ani tvhv hc j,il,دانلود Forgotten Hill Disillusion v1.1.13 - بازی موبایل دهکده فراموش شده: فرار از توهم,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/90060/

2019-11-29
11:07:58

دانلود Forgotten Hill Disillusion v1.1.13 - بازی موبایل دهکده فراموش شده: فرار از توهم

📱 نامForgotten Hill Disillusion
📁 دسته بندیماجراجویی
📅 تاریخ به روزرسانی1398/9/8
📊 تعداد دانلود1,816
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها