دانلود Hijacker Jack v2.2 + Mod - بازی موبایل جک سارق
OS support Android icon
(1399/4/8) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.2

بازی جک سارق اندروید

Hijacker Jack نام بازی ای زیبا و مهیج در سبک بازی های اکشن و تعاملی از استودیوی New IDEA Games کشور مالت می باشد که برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای سبک تعاملی می باشد، این سبک از بازی ها عملاً شبیه به فیلم های سینمایی می باشند و تمام اتفاقات آن ها با دوربین واقعی و بازیگران واقعی فیلمبرداری شده و در قالب یک بازی جمع آوری شده اند. در این بازی ها شما قرار نیست کنترل شخصیت بازی را به صورت مستقیم داشته باشید و درواقع شما فقط می توانید روند داستانی بازی را با انتخاب ها و تصمیمات خود تحت تأثیر قرار دهید. بازی دارای داستانی زیبا و بسیار گیرایی می باشد، شخصیت اصلی داستان مردی جوان به نام جک می باشد که مدت ها در یک جزیره دورافتاده گم می شود و مجبور می شود تا سال ها در آن مکان به سختی زندگی کند. اما یک روز او تصمیم می گیرد تا ریسک بزرگی را بپذیرد.

به همین خاطر او وارد آب شده و بعد از مدتی شنا به یک قایق تفریحی می رسد. تقدیر این شخصیت با این اتفاق عوض می شود و او پس از گذراندن داستان های زیاد، از یک انسان در حال بقاء و تنها به یک شخص پولدار و البته تحت تعقیب تبدیل می شود! به نظر می رسد زندگی در جزیره از جک موجودی خشن و بی رحم ساخته است! او در مدتی کوتاه با سرقت های بزرگ به ثروت زیادی دست پیدا کرده و حالا خیلی ها از پلیس گرفته تا کارتل های خلافکار به دنبال پیدا کردن او می باشند. اکنون در این بازی مهیج شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی داستان های او را دنبال کنید و با انتخاب های هوشمندانه خود، ماجرای این شخصیت را پیگیری کنید. در مجموع 4 پایان مختلف در این بازی طراحی شده است که همگی آن ها با توجه به انتخاب های شما در طول بازی پدیدار می شوند. همچنین بازی توانسته امتیاز 4.3 از 5 را کسب کند.

تغییرات نسخه ی v2.2:
-  رفع مشکلات بازی و بهینه سازیهای مختلف

کلمات کلیدی: Hijacker Jack, Hijacker Jack android, Hijacker Jack for android, Hijacker Jack download, بازی Hijacker J, New IDEA Games full App / Game collection, دثص هیثش لشپثس, دثص هیثش لشئثس, Download Hijacker Jack Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, اهتشزنثق تشزن, اهتشزنثق تشزن, دانلود Hijacker Jack بازی موبایل جک سارق, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود جک سارق موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, action, android, android game, android game download, free android game, hd game, mod, New IDEA Games, مود شده, اندروید, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, تعاملی, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, [: shvr, [: shvr,دانلود Hijacker Jack v2.2 + Mod - بازی موبایل جک سارق,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/90484/

2020-06-28
13:11:17

دانلود Hijacker Jack v2.2 + Mod - بازی موبایل جک سارق

📱 نامHijacker Jack
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1399/4/8
📊 تعداد دانلود3,203
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها