دانلود Tiny Tomb: Dungeon Explorer v1.11 + Mod - بازی موبایل مقبره کوچک: ماجراجوی سیاهچاله
OS support Android icon
(1399/1/12) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.11

بازی مقبره کوچک ماجراجوی سیاهچاله اندروید

Tiny Tomb: Dungeon Explorer نام عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو بازی سازی MINDSENSE GAMES برای اندروید عرضه شده است. ماجراجوئی خود را در یک مقبره کوچک و سیاهچاله های آن آغاز کنید. با ورود به بازی با فردی مواجه می شوید که نگهبان مقبره است و از شما می خواهد تا به نزد او بروید. او با شما در مورد میوه آواکادو صحبت می کند و بیان می کند که این میوه از قدرت جادویی برخوردار است و می تواند قدرت او را به او برگرداند و در صورتی که بتوانید آن را برای او بیاورید به شما کمک می کند تا دوست تان را پیدا کنید. سپس به شما اخطار می دهد که این مقبره و سیاهچاله هایش سراسر پر از خطرات غیرقابل پیشبینی و غیره منتظره است و باید حواستان را جمع کنید و همیشه مراقب باشید.

پس از آن پورتالی را باز می کند و راه ورود به مقبره را نشان می دهد و به شما اطمینان می دهد که دوست تان را پیدا خواهید کرد. بر حسب اتفاق پورتال اشتباهی باز می شود و شما متوجه می شوید که نگهبان مقبره قصد داشته تا شما را به دام بیندازد و به عنوان یک قربانی به رئیس بزرگ مقبره هدیه کند. رئیس بزرگ مقبره از این اشتباه خشمگین می شود و نگهبان مقبره را به عنوان قربانی خودش انتخاب می کند و به شما می گوید که با انجام ماموریت ها می توانید دوست تان را پیدا کنید. اکن.ن شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید و سعی کنید به همراه دوست تان از مقبره خارج شوید. بازی توانسته امتیاز خوب و بالای 4.6 از 5 را نیز در گوگل پلی کسب کند. بازی دارای گرافیک و محیط های سه بعدی و جذاب به همراه گیم پلی ای روان و سرگرم کنند می باشد.

تغییرات نسخه v1.11:
- بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

کلمات کلیدی: Tiny Tomb: Dungeon Explorer, Tiny Tomb: Dungeon Explorer android, Tiny Tomb: Dungeon Explorer for andr, MINDSENSE GAMES full App / Game collection, پهدیسثدسث لشپثس, ئهدیسثدسث لشئثس, Download Tiny Tomb Dungeon Explorer Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Adventure, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, فهدغ فخپذ یعدلثخد ثطحمخقثق, فهدغ فخئذ یعدلثخد ثطحمخقثق, دانلود Tiny Tomb Dungeon Explorer بازی موبایل مقبره کوچک ماجراجوی سیاهچاله, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود مقبره کوچک ماجراجوی سیاهچاله موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, adventure, android, android game, android game download, free android game, hd game, MINDSENSE GAMES, mod, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ماجراجویی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, lrfvi :,]: lh[vh[,d sdhi]hgi, lrfvi :,]: lh[vh[,d sdhi]hgi,دانلود Tiny Tomb: Dungeon Explorer v1.11 + Mod - بازی موبایل مقبره کوچک: ماجراجوی سیاهچاله,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/90562/

2020-03-31
11:51:07

دانلود Tiny Tomb: Dungeon Explorer v1.11 + Mod - بازی موبایل مقبره کوچک: ماجراجوی سیاهچاله

📱 نامTiny Tomb Dungeon Explorer
📁 دسته بندیماجراجویی
📅 تاریخ به روزرسانی1399/1/12
📊 تعداد دانلود2,150
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها