دانلود CaptureGRID v4.27 MacOS - نرم افزار مدیریت عکس برای مک
For macintoush

دانلود CaptureGRID برای مک

CaptureGRID یک نرم افزار عکاسی دیجیتالی برای عکسبرداری با اتصال دوربین به سیستم، ضبط از راه دور و کنترل دوربین پیشرفته است که از تمام دوربین های DSLR جدید از کانن و نیکون گرفته تا تعدادی از دوربین های Sony Alpha پشتیبانی می کند. این نرم افزار از اتصال USB سیمی برای ایجاد ارتباط مستقیم با دوربین ها استفاده می کند. CaptureGRID با تقسیم بندی اتصالات USB بین چندین سیستم، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تعداد زیادی دوربین را متصل و کنترل کنید. این بدان معناست که تعداد دوربین ها به قابلیت های سخت افزاری USB یک کامپیوتر محدود نمی شود. بلکه با اضافه کردن کامپیوتر های بیشتر می توان اتصالات را تقسیم بندی کرد. هنگامی که عملیات اتصال و همگامسازی تمام کامپیوتر ها انجام شد، کاربر می تواند از طریق یکی از رایانه ها، برنامه را عملیاتی کند، تا نمای یکسانی از تمام دوربین ها و عکس ها دریافت شود و عملیات به صورت همزمان بر روی تمام دوربین ها انجام شود.
در حین عملیات ضبط می توانید کنترل دقیقی بر فرآیند در حال انجام داشته باشید. عکس های گرفته شده نیز در نهایت به طور خودکار در کارت حافظه یا سیستم ذخیره می شوند. اگر دوربین های شما بین چندین کامپیوتر تقسیم شده باشند، نرم افزار گزینه هایی برای انتقال عکس ها در شبکه و جمع آوری آنها در یک مکان واحد، به شما ارائه می دهد. این برنامه با در نظر گرفتن اینکه عکس از کدام دوربین تهیه شده است، نام های داده شده به هر عکس را مدیریت خواهد کرد و می تواند بطور خودکار آنها را در زیر پوشه هایی سازماندهی کند. مکانیزم نامگذاری فایل ها به راحتی قابل تنظیم و تغییر است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CaptureGRID:
- انجام عملیات عکسبرداری با اتصال دوربین به سیستم
- کنترل تمام عملیات تصویر برداری، از طریق سیستم
- پشتیبانی از تمام دروبین های DSLR جدید Canon و Nikon و تعدادی از دوربین های محدوده Sony Alpha
- تقسیم بندی دوربین ها بین چندین سیستم
- ذخیره خودکار عکس ها بر روی کارت حافظه یا سیستم و یا هردو
- جمع آوری و انتقال تمام عکس های ذخیره شده بر روی سیستم های مختلف، به یک مکان واحد
- نامگذاری خودکار نام عکس ها
- دسته بندی و سازماندهی خودکار عکس ها
- و ...

کلمات کلیدی: Kuvacode Oy, نرم افزار کنترل دوربین, عکسبرداری از راه دور, کنترل عکسبرداری با دوربین, عکسبرداری با دوربین از طریق سیستم, Kuvacode Oy full software collection, نعرشزخیث خغ, نعرشزخیث خغ, Download CaptureGRID Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, زشحفعقثلقهی, زشحفعقثلقهی, Software for camera remote control and tethered shooting, دانلود CaptureGRID PRO نرم افزار کنترل و مدیریت عملیات عکسبرداری با دوربین، از طریق سیستم, نرم افزار کنترل و عکسبرداری با دوربین به صورت ریموت و از طریق سیستم, Kuvacode Oy, نرم افزار, کنترل دوربین, عکسبرداری از راه دور, Utilities, کاربردی, دانلود CaptureGRID v4.27 MacOS - نرم افزار مدیریت عکس برای مک,
2022-12-07
19:37:52

دانلود CaptureGRID v4.27 MacOS - نرم افزار مدیریت عکس برای مک

💻 نام نرم افزارCaptureGRID
📌 شماره نسخهv4.27
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل43 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/9/16
📊 تعداد دانلود3,791
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️