دانلود Exile Survival v0.34.0.2043 - بازی موبایل بقا در دنیای تبعید شدگان
OS support Android icon
(1400/1/18) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 0.34.0.2043

بازی بقا در دنیای تبعید شدگان اندروید

Exile Survival نام بازی ای زیبا و مهیج در سبک بازی های نقش آفرینی با گرافیک کنسولی و بسیار بالایی می باشد که توسط استودیوی PRIDEGAMESSTUDIO OU PLC کشور استونی تولید و برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای داستانی بسیار زیبایی می باشد، داستان بازی به اساطیر و افسانه های حماسی باستانی مربوط می باشد. جایی که در دنیای باستان، خدایان مختلف وارد جنگی بزرگ شده و به دنبال آن تمام دنیا به نابودی و تباهی کشیده می شود. این جنگ قرن ها به طول می انجامد و سرانجام به پایان می رسد. بعد از این پایان، دنیا دیگر شباهتی با قبل ندارد. همه چیز نابود شده و بشریت به سختی در حال زندگی کردن است. جنگ های متعددی برای دستیابی به منابع و غذا رخ می دهد و همه موجودات فقط برای بقاء تلاش می کنند.

اکنون در بازی شما در نقش یک مبارز هستید که طی این درگیری ها از قبیله خود به این سرزمین اهریمنی و غیرقابل تحمل تبعید شده است. شما در بازی با دشمنان زیادی روبرو میشوید، از انسان های وحشی گرفته تا موجودات عجیب و غریب و شیطانی در این مکان پرسه می زنند و به محض دیدن شما به سمتتان حمله می کنند. وظیفه شما تلاش برای زنده ماندن در این جهان است. شما باید یک پایگاه شخصی بسازید و در آن یک خانه برای خودتان درست کنید تا از حملات دیگران در امان باشید و جایی برای استراحت داشته باشید. با پیشروی در بازی شروع به ساخت سلاح و ابزار برای خود کنید و به جنگ و مقابله با دشمنان خود بروید. بازی توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5 را نیز کسب کند.

توجه:
- نسخه پیش روی شما نسخه آزمایشی این بازی است. این یعنی ممکن است این بازی روی همه دستگاه ها به درستی اجرا نشود.
- بازی کاملاً آنلاین می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.
- برای این بازی دیتای جداگانه ای وجود ندارد. ممکن است در اولین اجرا دیتا از داخل خود بازی دریافت شود.
- اگر قادر به اجرای بازی نبودید یا بازی روی لودینگ گیر کرد، ابتدا IP خود را تغییر دهید و سپس بازی را اجرا کنید.

کلمات کلیدی: Exile Survival, Exile Survival android, Exile Survival for android, Exile Survival download, بازی Exile , PRIDEGAMESSTUDIO OU PLC full App / Game collection, حقهیثلشپثسسفعیهخ خع حمز, حقهیثلشئثسسفعیهخ خع حمز, Download Exile Survival Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Online Game, Role Playing, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ثطهمث سعقرهرشم, ثطهمث سعقرهرشم, دانلود Exile Survival بازی موبایل بقا در دنیای تبعید شدگان, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود بقا در دنیای تبعید شدگان موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, action, android, android game, android game download, free android game, hd game, mod, online, PRIDEGAMESSTUDIO OU PLC, rgp, role playing, مود شده, نقش آفرینی, آنلاین, آرپی جی, اندروید, اینترنتی, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, بازی آنلاین, نقش آفرینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, frh nv nkdhd jfudn an"hk, frh nv nkdhd jfudn an'hk,دانلود Exile Survival v0.34.0.2043 - بازی موبایل بقا در دنیای تبعید شدگان,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/91226/

2021-04-07
11:46:55

دانلود Exile Survival v0.34.0.2043 - بازی موبایل بقا در دنیای تبعید شدگان

📱 نامExile Survival
📁 دسته بندینقش آفرینی
📅 تاریخ به روزرسانی1400/1/18
📊 تعداد دانلود3,427
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها