دانلود Cooking Madness v1.8.4 + Mod - بازی موبایل آشپزی جنون آمیز
OS support Android icon
(1399/12/16) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.8.4

بازی آشپزی جنون آمیز اندروید

Cooking Madness نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های مدیریتی و آرکید از نوع آشپزی می باشد که توسط استودیوی هنگ کنگی Zenjoy برای اندروید منتشر شده است. این بازی نیز همانند دیگر بازی های سبک شبیه ساز آشپزی و رستوران داری می باشد و در واقع سبک اصلی آن مدیریتی است. در این بازی شما در نقش سرآشپزی هستید که عاشق آشپزی کردن می باشد و تجربه زیادی در این کار دارد و به همین خاطر رستوران های زیادی می خواهند که او برایشان آشپزی کند. در این بازی شما رستوران مخصوص خود را خواهید داشت و باید تلاش کنید که با طبخ و سرو غذاهای خوشمزه و متنوع مشتریان خود را به وجد بیاورید.

برای اینکه بتوانید دل مشتریان را به دست بیاورید باید دست به کار شده و سعی کنید سفارشات آن ها را خیلی سریع و با کیفیت خوب به آن ها تحویل دهید. شما باید مطابق با سفارشات آن ها، خیلی سریع آن ها را آماده کرده و داخل یک ظرف به آن ها تحویل دهید. ممکن است بعضی از مشتریان چند سفارش داشته باشند و بعضی دیگر فقط یک سفارش داشته باشند. این بازی زیبا توانسته امتیاز بالا و بسیار خوب 4.7 از 5 را نیز کسب کند. بازی دارای گرافیکی سه بعدی اچ دی و فانتزی به همراه گیم پلی ای بسیار اعتیادآور و سرگرم کننده می باشد.

نکات مهم در مورد نسخه مود:
- نسخه مود شده به صورت یک پکیج از پیش آماده شده تهیه شده است. بعد از نصب این پکیج، نسخه نصبی از داخل آن به صورت خودکار نصب می شود و آماده اجرا خواهد بود. بنابراین در صورتی که پکیج نیاز به دسترسی به حافظه داخلی را داشت و یا نیاز به مجوز برای نصب برنامه داشت این دسترسی ها را به آن بدهید.
- نسخه مود شده بازی را فقط به صورت آفلاین اجرا کنید. در غیر این صورت اجرای بازی با مشکل مواجه شده و پیغام آپدیت به شما اجازه وارد شدن به بازی را نمی دهد.

تغییرات نسخه ی v1.8.4:
- اضافه شدن بروزرسانی مربوط به Valentine's Day Event
- اضافه شدن هدایا و جوایز جدید
- اضافه شدن شهر پاریس و امکان راه اندازی یک رستوران در این شهر

کلمات کلیدی: Cooking Madness, Cooking Madness android, Cooking Madness for android, Cooking Madness download, بازی Co, Zenjoy full App / Game collection, ظثدتخغ, ظثدتخغ, Download Cooking Madness Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Arcade Classic, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, زخخنهدل پشیدثسس, زخخنهدل ئشیدثسس, دانلود Cooking Madness بازی موبایل آشپزی جنون آمیز, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود آشپزی جنون آمیز موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android game, android game download, arcade, cooking, free android game, hd game, mamangment, mod, resturant, مود شده, مدیریتی, Zenjoy, آرکید, آشپزی, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, رستورانداری, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, کلاسیک, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, ha\cd [k,k hldc, hamcd [k,k hldc,دانلود Cooking Madness v1.8.4 + Mod - بازی موبایل آشپزی جنون آمیز,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/91470/

2021-03-06
13:04:17

دانلود Cooking Madness v1.8.4 + Mod - بازی موبایل آشپزی جنون آمیز

📱 نامCooking Madness
📁 دسته بندیکلاسیک
📅 تاریخ به روزرسانی1399/12/16
📊 تعداد دانلود6,068
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها