دانلود Jelly Shift v1.8.4 + Mod - بازی موبایل تغییر شکل ژله ای
OS support Android icon

بازی تغییر شکل ژله ای اندروید

Jelly Shift نام بازی ای زیبا و بسیار سرگرم کننده و زیبا در سبک بازی های تفننی و کژوال می باشد که توسط SayGames برای اندروید منتشر شده است. در این بازی باید یک شیء ژله ای که در ابتدا به شکل یک مستطیل است را از میان موانعی که در مسیر تعبیه شده است طوری عبور دهید که این جسم برخوردی با موانع نداشته باشد. در این بازی شما کنترل جسمی را بر عهده می گیرید که قابلیت تغییر شکل از حالت عمودی به افقی را دارا می باشد. اما به جز این دو حالت، می توانید جسم مورد نظر را به صورت یک مربع نیز در بیاورید و درواقع هرچقدر که آن را به سمت عمودی شدن یا افقی شدن بکشانید، فرم و شکل آن جسم نیز تغییر می کند.

برای این کار فقط باید انگشت خودتان را روی صفحه گذاشته و با توجه به موانع پیش رو، با کشیدن انگشت به سمت پایین شکل جسم ژله ای مورد نظر را به صورت افقی در بیاورید و بالعکس، وقتی انشگت خود را به سمت بالا بکشید، این ژله شروع به نزدیک شدن به حالت عمودی می کند. در مسیر شما با موانع زیادی روبرو خواهید شد که باید انها را کی پس از دیگری پشت سربگذارید. این بازی زیبا توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5 را کسب کند. بازی دارای گرافیکی سه بعدی و جذاب به همراه گیم پلی ای اعتیادآور می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

تغییرات نسخه ی v1.8.4:
- برطرف سازی باگ ها

کلمات کلیدی: Jelly Shift, Jelly Shift android, Jelly Shift for android, Jelly Shift download, بازی Jelly Shift, بازی ا, SayGames full App / Game collection, سشغلشپثس, سشغلشئثس, Download Jelly Shift Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Casual, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, تثممغ ساهبف, تثممغ ساهبف, دانلود Jelly Shift بازی موبایل تغییر شکل ژله ای, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود تغییر شکل ژله ای موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android game, android game download, casual, free android game, hd game, mod, SayGames, مود شده, کژوال, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, تفننی, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, تفننی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, jyddv a:g ژgi hd, jyddv a:g Cgi hd,دانلود Jelly Shift v1.8.4 + Mod - بازی موبایل تغییر شکل ژله ای,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/91516/

2020-03-04
12:26:20

دانلود Jelly Shift v1.8.4 + Mod - بازی موبایل تغییر شکل ژله ای

📱 نامJelly Shift
📁 دسته بندیتفننی
📅 تاریخ به روزرسانی1398/12/14
📊 تعداد دانلود1,694
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها