دانلود Rest in Pieces v1.6.3 + Mod - بازی موبایل در آرامش بخواب
OS support Android icon
(1399/9/16) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.6.3

بازی در آرامش بخواب اندروید

Rest in Pieces نام بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های آرکید می باشد که توسط استودیوی سوئدی Itatake برای اندروید عرضه شده است. بازی یک شبیه ساز بسیار جالبی از یک کابوس ترسناک می باشد که در آن باید به شخصیت های بازی کمک کنید تا از دست شیطان و ارتش او فرار کنند و از چالش ها و تهدیداتی که او برایشان در نظر گرفته جان سالم به در ببرند. بازی شامل شخصیت مختلف از جمله دختربچه ای به نام Gerogina می باشد که در کابوسی ترسناک به سر می برد. او در این کابوس توسط یک دلقک وحشتناک تعقیب می شود و در حال فرار از دست او است. شخصیت دوم یک مرد مسن به نام Jack Parrot است که یک دزد دریایی می باشد و توسط هیولایی دریایی به نام Kraken تهدید می شود و کشتی او در حال غرق شدن توسط این هیولا است.

شخصیت بعدی، یک پدر روحانی به نام Father Lugosi است که سعی می کند از دام یک خون آشام به نام Count Dracula فرار کند. به جز این موارد، شخصیت های دیگری نیز در طول این بازی وجود دارند که وظیفه شما کمک به تک تک آن ها برای فرار از دست شیاطین است. آن ها به وسیله شیاطین و هیولاها به وسیله یک طناب در حال کشیده شدن به سمت جلو می باشند. کار شما این است که این مجسمه ها را به خوبی به سمت اطراف هدایت کنید تا در طول مسیر و پیچ و تاب های آن، برخوردی با کناره ها نداشته باشید. بازی توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5 را دریافت کند. همچنین بازی شامل گرافیک و محیط های زیبا و جذاب سه بعدی می باشد که شما را ساعت ها سرگرم کند.

تغییرات نسخه ی v1.6.3:
- بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

کلمات کلیدی: Rest in Pieces, Rest in Pieces android, Rest in Pieces for android, Rest in Pieces download, بازی Rest i, Itatake full App / Game collection, هفشفشنث, هفشفشنث, Download Rest in Pieces Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Arcade Classic, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, قثسف هد حهثزثس, قثسف هد حهثزثس, دانلود Rest in Pieces بازی موبایل در آرامش بخواب, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود در آرامش بخواب موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android game, android game download, arcade, free android game, hd game, Itatake, mod, مود شده, آرکید, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, کلاسیک, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, nv hvhla fo,hf, nv hvhla fo,hf,دانلود Rest in Pieces v1.6.3 + Mod - بازی موبایل در آرامش بخواب,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/91803/

2020-12-06
18:32:41

دانلود Rest in Pieces v1.6.3 + Mod - بازی موبایل در آرامش بخواب

📱 نامRest in Pieces
📁 دسته بندیکلاسیک
📅 تاریخ به روزرسانی1399/9/16
📊 تعداد دانلود1,884
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها