دانلود Family Island v2021100.0.11288 - بازی موبایل جزیره خانوادگی
OS support Android icon
(1400/2/15) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2021100.0.11288

بازی جزیره خانوادگی اندروید

Family Island نام عنوانی بسیار ساده و زیبا در سبک بازی های مدیریتی و تفننی-کژوال می باشد که توسط استودیوی معتبر Melsoft Games برای اندروید منتشر شده است. در این بازی زیبا شما در نقش اعضای یک خانواده از انسان های اولیه از عصر حجر می باشید که در یک جزیره سرسبز و زیبا و البته دورافتاده زندگی می کنند. این خانواده شامل یک پدر، یک مادر و دو فرزند پسر و دختر می باشد. هر کدام از این اعضای خانواده توانایی های خاص خود را دارند و شما از آن ها در کنار یکدیگر کمک خواهید گرفت. این خانواده بعد از اینکه شهر کوچک خود را که به دست آتشفشان نابود شد ترک کردند، به این جزیره آمده اند تا ماجراجویی جدیدی آغاز کرده و خانه جدید خود را این بار در مکانی کاملاً متفاوت بسازند. اکنون شما باید به این خانواده کمک کنید که این جزیره را به یک محل زندگی ایده آل تبدیل کنند و با گسترش و توسعه بخش های آن، از این مکان یک شهر کوچک بسازند.

وظیفه دوم شما تلاش برای پیدا کردن بازماندگان و دوستان این خانواده است که در آتشفشان اخیر ناپدید شده اند. شما باید آن ها را پیدا کنید و به خانه جدید خود بیاورید.که در سبک عناوین استراتژیکی و مدیریتی ساخته شده است، شما می توانید از نمای سوم شخص بازی را دنبال کنید. در این بازی همچنین قادرید به بخش های زیادی از این جزیره بروید که در حالت عادی قفل و مخفی هستند. بازی توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5 را نیز کسب کند. بازی دارای گرافیک و محیط های فانتزی و رنکارنگ نیز می باشد که بر زیبایی بازی افزوده است.

توجه:
- بازی کاملاً آنلاین می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.
- برای اجرای صحیح بازی می بایست آی پی خودتان را تغییر دهید
- اگر روند بازی روی حساب گوگل پلی گیمز شما ذخیره سازی نشد، می توانید با کمک حساب کاربری فیسبوک، خیلی راحت روند بازی را روی اکانت خود ذخیره سازی کرده و Save خود را روی دستگاه های جدید بازیابی کنید. برای این کار در اولین اجرا از بخش تنظیمات با اکانت فیسبوک خود وارد بازی شوید.

کلمات کلیدی: Family Island, Family Island android, Family Island for android, Family Island download, بازی Family Isl, Melsoft Games full App / Game collection, پثمسخبف لشپثس, ئثمسخبف لشئثس, Download Family Island Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Casual, Online Game, Strategy, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, بشپهمغ هسمشدی, بشئهمغ هسمشدی, دانلود Family Island بازی موبایل جزیره خانوادگی, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود جزیره خانوادگی موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android game, android game download, casual, free android game, hd game, managment, Melsoft Games, mod, online, strategy, مود شده, مدیریتی, کژوال, آنلاین, اندروید, اینترنتی, استراتژی, استراتژیک, بازی اچ دی, بازی اندروید, تفننی, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, تفننی, بازی آنلاین, استراتژی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, [cdvi ohk,hn"d, [cdvi ohk,hn'd,دانلود Family Island v2021100.0.11288 - بازی موبایل جزیره خانوادگی,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/92440/

2021-05-05
10:39:08

دانلود Family Island v2021100.0.11288 - بازی موبایل جزیره خانوادگی

📱 نامFamily Island
📁 دسته بندیتفننی
📅 تاریخ به روزرسانی1400/2/15
📊 تعداد دانلود4,853
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها