دانلود We Are Illuminati v1.9.4 + Mod - بازی موبایل سازمان مخفی
OS support Android icon
(1400/2/5) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.9.4

بازی سازمان مخفی اندروید

We Are Illuminati نام بازی ای زیبا و مهیج در سبک بازی های مدیریتی و شبیه سازی می باشد که به وسیله استودیوی برزیلی Tapps Games تولید و برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما قرار است ماجراجویی تلخ و البته متأسفانه حقیقی را که در حال حاضر نیز در دنیای ما وجود دارد دنبال کنید و از نگاهی دقیق تر آن را حس کنید. این بازی قرار است شما را در نقش اعضای سازمان های مخفی و توطئه گر ملقب به گروه روشن ضمیران یا Illuminati قرار دهد و روند مأموریت های عجیب و غریب این سازمان ها را از یک دیدگاه دیگر به شما نشان دهد. این سازمان های مخفی گروه هایی هستند که خودشان را مغز متفکر دنیا می دانند.

این افراد با به کار گیری نیروهایی متخصص و کارشناسان حرفه ای در زمینه های مختلف در جهان فعالیت دارند و در کنار این فعالیت های مخفی، آن ها مردم معمولی زیادی را به روش های مختلف با فعالیت های خود درگیر می کنند. از جمله مهمترین فعالیت های این سازمان ها پخش اکاذیب، راه اندازی کمپین های مختلف در نقاط گوناگون جهان و شستشوی مغزی مردم می باشد. در بازی شما باید سعی کنید که با مدیریت کردن امور مختلف موجود در بازی سعی کنید که به زندگی انسان ها نفوذ پیدا کرده و آن ها را تحت سلطه خود درآورده و با شستشوی مغزی، آن ها را برای نزدیک شدن به اهدافتان آماده کنید. در این بازی همچنین نگاهی کلی به مسئله Deep Web نیز انداخته می شود و نشان می دهد که این گروه ها چطور از دیپ وب برای رسیدن به اهداف مخفیانه خود استفاده می کنند. شما باید سعی کنید که گروه خود را در این بازی مدیریت کرده و تا می توانید برای نزدیک شدن به اهدافی مختلف تلاش کنید. این بازی زیبا همچنین توانسته امتیاز 4.5 از 5 را کسب کند. بازی دارای گرافیک و محیط های فانتزی در عین حال بسیار جذاب می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.9.4:
- بهبود عملکرد کلی بازی + رفع باگ ها

کلمات کلیدی: We Are Illuminati, We Are Illuminati android, We Are Illuminati for android, We Are Illuminati download, Tapps Games full App / Game collection, فشححس لشپثس, فشححس لشئثس, Download We Are Illuminati Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Simulation, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, صث شقث هممعپهدشفه, صث شقث هممعئهدشفه, دانلود We Are Illuminati بازی موبایل سازمان مخفی, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود سازمان مخفی موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android game, android game download, free android game, hd game, managment, mod, simulation, Tapps Games, مود شده, مدیریتی, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, شبیه سازی, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, شبیه سازی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, shclhk lotd, shclhk lotd,دانلود We Are Illuminati v1.9.4 + Mod - بازی موبایل سازمان مخفی,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/93015/

2021-04-25
10:38:06

دانلود We Are Illuminati v1.9.4 + Mod - بازی موبایل سازمان مخفی

📱 نامWe Are Illuminati
📁 دسته بندیشبیه سازی
📅 تاریخ به روزرسانی1400/2/5
📊 تعداد دانلود5,105
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها