دانلود Tom Clancy's Elite Squad v2.1.0 - بازی تام کلنسی: جوخه حرفه ای ها
OS support Android icon
(1400/1/11) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.1.0

بازی تام کلنسی جوخه حرفه ای ها اندروید

Tom Clancy's Elite Squad نام یک بازی زیبا در سبک بازی های اکشن و معروف Tom Clancy است که توسط کمپانی مشهور Ubisoft ساخته و توسعه داده شده است. در بازی قهرمانان و شخصیت های ضدقهرمانی بازی های محبوب Ubisoft از جمله  Rainbow Six®, Ghost Recon®, The Division®, Splinter Cell®, H.A.W.X®, EndWar® وجو دارند تا به نوعی باعث شوند تا دیگر بازیکنان قدیمی این بازی ها هم با خبردار شدن از این قضیه به دانلود و نصب آن ترغیب شوند. بازی دارای داستانی زیبا و گیرایی می باشد، داستان از جایی شروع می شود که خیلی از کشورهای جهان با تظاهرات سنگین مردم رو به رو می شوند و این مسئله از تظاهرات عادی به یک بحران جدی تبدیل می شود. تظاهرات به خشونت های غیرقابل تصور کشیده می شوند و باعث نگرانی خیلی از دولت های جهان می شوند. بعد از مدتی سازمان ملل متوجه می شود که این تظاهرات و شورش ها اتفاقی نبوده و با یکدیگر مرتبط هستند.

در حالی که اوضاع درحال دگرگونی است، گروهی سازمان یافته که پشت این قضایا بوده اند بالاخره خودشان را نشان می دهند و حالا دولت ها متوجه می شوند که چیزی که با آن رو به رو شده بودند نه یک تظاهرات ساده یا شورش خیابانی، بلکه یک تهدید سازمانی و خطرناک است. اکنون در بازی شما در نقش فرمانده یک نیروی ویژه نظامی می باشید که به سرعت برای باید به این مسئله رسیدگی کند. شما باید افراد تیم خود را از اعضای نخبه و حرفه ای تشکیل دهید تا در شرایط غیرقابل پیش بینی در مقابل دشمنانی خطرناک، شانس پیروزی داشته باشید. فراموش نکنید که دشمنان شما گروه های چیریکی و کودتایی ساده نیستند و آن ها ارتشی حرفه ای و سازمان یافته هستند که به تجهیزات مدرن نظامی مجهز شده اند. سبک بازی به صورت نقش آفرینی و از نوع عناوین تاکتیکال و استراتژیکی است. شما می توانید یک تیم 5 نفره بسازید و در رقابت ها شرکت کنید. بازی دارای گرافیکی بالا و اچ دی به همراه گیم پلی ای اکشن و مهیج در عین حال روان می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

توجه:
- بازی به صورت Pre-register عرضه شده است و هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد. این یعنی ممکن است این بازی روی بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود.
- به جز دیتای اصلی OBB، یک دیتای جانبی (با حجم تقریبی 400 مگابایت) در اولین اجرا از داخل خود بازی دریافت می شود و بعدها نیز ممکن است آپدیت های درون برنامه ای بیشتری برای آن عرضه شود.
- در حال حاضر سرورهای بازی برای کاربران ایرانی در دسترس هستند اما در صورتی که موفق به اتصال نشدید، آی پی خود را تغییر دهید.

کلمات کلیدی: Tom Clancy's Elite Squad, Tom Clancy's Elite Squad android, Tom Clancy's Elite Squad for android, Tom C, Ubisoft full App / Game collection, عذهسخبف, عذهسخبف, Download Tom Clancys Elite Squad Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Online Game, Role Playing, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, فخپ زمشدزغس ثمهفث سضعشی, فخئ زمشدزغس ثمهفث سضعشی, دانلود Tom Clancys Elite Squad بازی تام کلنسی جوخه حرفه ای ها, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود تام کلنسی جوخه حرفه ای ها موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, action, android, android game, android game download, free android game, hd game, mod, online, role playing, rpg, Ubisoft, مود شده, نقش آفرینی, آنلاین, آرپی جی, اندروید, اینترنتی, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, بازی آنلاین, نقش آفرینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, jhl :gksd [,oi pvti hd ih, jhl :gksd [,oi pvti hd ih,دانلود Tom Clancy's Elite Squad v2.1.0 - بازی تام کلنسی: جوخه حرفه ای ها,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/93464/

2021-03-31
17:23:09

دانلود Tom Clancy's Elite Squad v2.1.0 - بازی تام کلنسی: جوخه حرفه ای ها

📱 نامTom Clancys Elite Squad
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1400/1/11
📊 تعداد دانلود3,739
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها