دانلود Pull Him Out v1.2.0 + Mod - بازی موبایل نجات شکارچی جواهرات
OS support Android icon
(1399/9/29) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.2.0

بازی نجات شکارچی جواهرات اندروید

Pull Him Out نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های پازلی و فکری می باشد که توسط استودیوی نام آشنای Lion Studios برای اندروید منتشر شده است. در بازی شما در نقش یک شکارچی هستید که در یک روز عادی و وقتی که در حال گشت و گذار در جنگل است به طور ناخواسته یک جعبه کوچک که از روی درخت به روی سر او می افتد را پیدا می کند. داخل این جعبه چیزی نیست جز نقشه یک معدن بزرگ از گنج ها و جواهرات قیمتی که در نزدیکی اهرام ثلاثه مصر واقع شده است. شکارچی داستان ما خیلی سریع خود را برای یک سفر ماجرایی آماده کرده و خود را به نقطه مشخص شده روی نقشه می رساند. شما در نقش این شکارچی می باشید.

او وقتی به این منطقه می رسد یک درب ورودی پیدا می کند که به یک دنیای زیرزمینی متصل است. او وارد این مکان شده و درب پشت او بسته می شود. حالا شکارچی در این دنیای عجیب و بزرگ گیر افتاده است و این شما هستید که باید به او کمک کنید تا نه فقط جواهرات قیمتی و گمشده را پیدا کند، بلکه راه های فرار از شرایط نابسامان را هم برای او پیدا کنید تا بتواند از این منطقه فرار کند. در این بین همچنین شما باید در نقش این شکارچی به دیگر انسان هایی که در این مکان زندانی شده اند کمک کنید تا آن ها هم بتوانند فرار کنند که برای این کار می بایست آیتم ها و جواهرات خاصی را پیدا کنید. بازی دارای مراحلی چالش برانگیز و پازلی زیادی می باشد که شما را ساعت ها به چالش خواهد کشید.

کلمات کلیدی: Pull Him Out, Pull Him Out android, Pull Him Out for android, Pull Him Out download, بازی Pull Him Out, ب, Lion Studios full App / Game collection, مهخد سفعیهخس, مهخد سفعیهخس, Download Pull Him Out Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Brain Training, Puzzle Game, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, حعمم اهپ خعف, حعمم اهئ خعف, دانلود Pull Him Out بازی موبایل نجات شکارچی جواهرات, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود نجات شکارچی جواهرات موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android game, android game download, brain training, free android game, hd game, Lion Studios, mod, puzzle, فکری, مود شده, معمایی, پازل, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, آموزشی, پازل, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, k[hj a:hv]d [,hivhj, k[hj a:hv]d [,hivhj,دانلود Pull Him Out v1.2.0 + Mod - بازی موبایل نجات شکارچی جواهرات,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/93569/

2020-12-19
12:21:14

دانلود Pull Him Out v1.2.0 + Mod - بازی موبایل نجات شکارچی جواهرات

📱 نامPull Him Out
📁 دسته بندیآموزشی
📅 تاریخ به روزرسانی1399/9/29
📊 تعداد دانلود1,443
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها