دانلود Polynesia Adventure v2.8.0 + Mod - بازی موبایل ماجراجویی پولینزی
OS support Android icon
(1399/9/27) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.8.0

بازی ماجراجویی پولینزی اندروید

Polynesia Adventure نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های تفننی و مدیریتی می باشد که توسط استودیوی بازی سازی MMAGAME توسعه و برای اندروید منتشر شده است. بازی ماجراجویی شخصیت هایی را روایت خواهد کرد که در مجمع الجزایر نزدیک به نیوزلند که با نام Polynesia معروف هستند حضور دارند. داستان اصلی بازی در اوایل قرن بیستم در این منطقه بسیار زیبا و دیدنی رخ می دهد. جایی که شخصیت اصلی بازی یعنی Emilia برای پیدا کردن مادرش پا به یک سفر پرماجرا می گذارد. اما این سفر صرفاً یک ماجراجویی ساده برای پیدا کردن یک شخص گمشده نیست. اتفاقات و جریانات زیادی در پس این ماجرا قرار دارند که به نقل از سازنده، حتی به نجات جهان توسط شخصیت های بازی مربوط می شوند.

در بازی شما با کمک شخصیتی بومی به نام Akamu سفر خود را شروع خواهید کرد. اما سفر کردن به نقاط مختلف در این بازی فقط یک بخش ماجراست و بخش دوم که از قضا اهمیت زیادی هم دارد، قسمت مدیریتی بازی است که طی آن شما می بایست با ساخت، راه اندازی، توسعه و گسترش مزرعه های مختلف، یک دهکده کوچک بسازید و حتی آن را به یک شهر تبدیل کنید. این سرزمین ها مکان هایی بکر و دست نخورده هستند و شما در طول بازی با گشت و گذار در آن ها و کشف سرزمین های جدید می توانید آن ها را مدیریت کرده و دهکده های خود را در آن ها بنا کنید. اگر از طرفداران و علاقمندان به سری بازی های مدیریتی و شهرسازی می باشید این بازی زیبا را از دست ندهید. بازی شامل گرافیک و محیط های سه بعدی جذاب و زیبایی می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

کلمات کلیدی: Polynesia Adventure, Polynesia Adventure android, Polynesia Adventure for android, Polynesia Adventure , MMAGAME full App / Game collection, پپشلشپث, ئئشلشئث, Download Polynesia Adventure Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Casual, Online Game, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, حخمغدثسهش شیرثدفعقث, حخمغدثسهش شیرثدفعقث, دانلود Polynesia Adventure بازی موبایل ماجراجویی پولینزی, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود ماجراجویی پولینزی موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android game, android game download, casual, free android game, hd game, managment, MMAGAME, mod, online, مود شده, مدیریتی, کژوال, آنلاین, اندروید, اینترنتی, بازی اچ دی, بازی اندروید, تفننی, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, تفننی, بازی آنلاین, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, lh[vh[,dd \,gdkcd, lh[vh[,dd m,gdkcd,دانلود Polynesia Adventure v2.8.0 + Mod - بازی موبایل ماجراجویی پولینزی,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/93645/

2020-12-17
16:14:47

دانلود Polynesia Adventure v2.8.0 + Mod - بازی موبایل ماجراجویی پولینزی

📱 نامPolynesia Adventure
📁 دسته بندیتفننی
📅 تاریخ به روزرسانی1399/9/27
📊 تعداد دانلود2,237
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها