دانلود Dino Tamers v2.06 + Mod - بازی موبایل مربی دایناسور
OS support Android icon

بازی مربی دایناسور اندروید

Dino Tamers نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه ساز، اکشن و ماجرایی می باشد که توسط استودیوی استرالیایی Foxie Ventures تولید و برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما قرار است در نقش مربیان دایناسورها در دنیای ژوراسیک حضور داشته باشید. بازی یک بازی آنلاین و اینترنتی می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارید. شما به سرزمینی زیبا و بکر به نام Arcadia سفر خواهید کرد. جایی که انسان های مدرن توانسته اند یک پارک بزرگ برای دایناسورهای منقرض شده که حالا با روش های ژنتیکی خاص توسط انسان ها مجدداً به چرخه حیات بازگشته اند بسازند. ابتدا شما باید شخصیت اصلی خودتان را ساخته و آن را مطابق با سلیقه خودتان شخصی سازی کنید. به همین منظور در اولین اجرا، باید جنسیت بازیکن، مدل مو، رنگ پوست، لباس و ... را انتخاب و سفارشی کنید و سپس وارد بازی شوید.

در بازی شما باید با پیدا کردن انواع دایناسورهای ماقبل تاریخ و رام کردن آن ها، به مربی این موجودات تبدیل شده و با سوار شدن روی آن ها به گشت و گذار در این دنیای شگفت انگیز بپردازید. این روند بازی به صورت آنلاین و در کنار دیگر بازیکنان دنبال می شود. شما می توانید با دیگر بازیکنان رقابت کنید و قبل از اینکه آن ها گونه های خاص دایناسورها را کشف کنند پیدا کنید و صاحب آن دایناسورها شوید. وقتی که دایناسور مورد نظر خود را انتخاب کردید، کارها و وظایف شما شروع می شوند. گشت و گذار، پیدا کردن آیتم های خاص و احتمالاً از همه مهمتر، رویارویی با دیگر رقبا و مبارزه با آن ها جزو مهمترین کارهای شما در طول این بازی خواهند بود. شما همچنین می توانید به یک شکارچی در این طبیعت تبدیل شده و با شکار کردن دایناسورهای کوچک تر آن ها را طعمه کنید. بخش های متعددی برای ارتقاء و افزایش سطوح دایناسورها در بازی مربی دایناسور تعبیه شده است. بازی دارای گرافیکی سه بعدی و جذاب به همراه گیم پلی ای روان و ساده می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

توجه:
- بازی کاملاً آنلاین می باشد برای اجرا نیاز به اینترنت دارد. برای اجرای صحیح آن باید IP خودتان را قبل از ورود به بازی تغییر دهید.
- دیتای یکپارچه و آفلاینی برای بازی عرضه نشده است. در اولین ورود به بازی اطلاعات دیتا با حجمی نزدیک به 100 مگابایت از داخل خود بازی دریافت می شوند. همچنین ممکن است بخش های دیگر بازی نیز نیاز به دریافت دیتای تکمیلی باشد.

کلمات کلیدی: Dino Tamers, Dino Tamers android, Dino Tamers for android, Dino Tamers download, بازی Dino Tamers, بازی ا, Foxie Ventures full App / Game collection, بخطهث رثدفعقثس, بخطهث رثدفعقثس, Download Dino Tamers Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Adventure, Online Game, Simulation, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, یهدخ فشپثقس, یهدخ فشئثقس, دانلود Dino Tamers بازی موبایل مربی دایناسور, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود مربی دایناسور موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, action, adventure, android, android game, android game download, Foxie Ventures, free android game, hd game, mod, online, simulation, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, آنلاین, اندروید, اینترنتی, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, شبیه سازی, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, ماجراجویی, بازی آنلاین, شبیه سازی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, lvfd nhdkhs,v, lvfd nhdkhs,v,دانلود Dino Tamers v2.06 + Mod - بازی موبایل مربی دایناسور,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/93821/

2020-08-23
17:02:57

دانلود Dino Tamers v2.06 + Mod - بازی موبایل مربی دایناسور

📱 نامDino Tamers
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1399/6/2
📊 تعداد دانلود4,493
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها