دانلود Antarctica 88 v1.3.6 + Mod - بازی موبایل منطقه 88 قطب جنوب
OS support Android icon
(1400/2/11) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.3.6

بازی منطقه 88 قطب جنوب اندروید

Antarctica 88 نام بازی ای زیبا و مهیج در سبک بازی های آرکید و ترسناک می باشد که به وسیله استودیوی روسی Euphoria Horror Games ساخته و برای اندروید عرضه شده است. در بازی شما در نقش یک مأمور اعزام شده از طرف شوروی سابق به قطب جنوب می باشید. شما و دیگر همکارانتان عضو یک تیم نجات هستید که برای پیدا کردن گروهی که قبلاً روی یک پروژه تحقیقاتی کار می کردند به این منطقه سفر کرده اند. شوروی مثل خیلی دیگر از کشورها جهان در این منطقه یک پایگاه مخصوص دارد که البته با فاصله ای زیاد از دیگر پایگاه ها ساخته شده است. این پایگاه تحقیقاتی در مکانی به نام منطقه 88 واقع شده است. همه چیز به نظر خوب و بدون مشکل است تا اینکه شما در نقش یکی از این افراد به ناگهان خود را در گوشه ای از این منطقه پیدا می کنید در حالی که به نظر می رسد بیهوش شده باشید.

از همان شروع و زمانی که به هوش می آیید باید به دنبال این باشید که چه اتفاقی افتاده است چرا که هیچ چیز سر جایش نیست و به نظر می رسد اتفاقی ترسناک در این منطقه رخ داده است. شما باید یک سلاح بردارید و با کمک راهنمایی هایی که در ابتدای بازی به شما نمایش داده می شود به سراغ چک کردن پایگاه بروید. اتفاقی بسیار هولناک در پایگاه رخ داده است. وقتی به آنجا برسید همه جا را خون فرا گرفته و هیچکدام از دوستان و همکاران شما در آنجا حضور ندارند. بعد از کمی گشت و گذار شما متوجه حضور هیولاهایی عجیب و ترسناک در این منطقه می شوید. این هیولاها به محض دیدن انسان ها به آن ها حمله کرده و به طرز وحشیانه ای آن ها را نابود کرده و شاید خرده اند. خود را برای بازی ای با زانر وحشت و مهیج آماده کنید. در بازی شما به عنوان احتمالاً تنها بازمانده در این پایگاه وظیفه دارید تا با پیدا کردن اسناد و مدارک و نابود کردن این هیولاها این ماجراجویی خطرناک و ترسناک را پشت سر بگذارید. همچنین بازی توانسته امتیاز بالا و خوب 4.6 از 5 را نیز کسب کند.

کلمات کلیدی: Antarctica 88, Antarctica 88 android, Antarctica 88 for android, Antarctica 88 download, بازی Antarctica, Euphoria Horror Games full App / Game collection, ثعحاخقهش اخققخق لشپثس, ثعحاخقهش اخققخق لشئثس, Download Antarctica 88 Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Arcade Classic, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, شدفشقزفهزش 88, شدفشقزفهزش 88, دانلود Antarctica 88 بازی موبایل منطقه 88 قطب جنوب, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود منطقه 88 قطب جنوب موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, action, android, android game, android game download, arcade, Euphoria Horror Games, free android game, hd game, horror, mod, مود شده, وحشت, آرکید, اندروید, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, تلاش برای بقا, ترسناک, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, کلاسیک, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, lkxri 88 rxf [k,f, lkxri 88 rxf [k,f,دانلود Antarctica 88 v1.3.6 + Mod - بازی موبایل منطقه 88 قطب جنوب,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/93983/

2021-05-01
12:30:45

دانلود Antarctica 88 v1.3.6 + Mod - بازی موبایل منطقه 88 قطب جنوب

📱 نامAntarctica 88
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1400/2/11
📊 تعداد دانلود2,497
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها