دانلود SmartGit v21.2.4 MacOS - نرم افزار کلاینت گیت برای مک
For macintoush

دانلود SmartGit برای مک

گیت (Git) در واقع سرویسی است که برای کنترل نسخه (Version Control) برای فایل های متنی پروژه های برنامه نویسی ارائه شده است. این سرویس بصورت اپن سورس بوده و اغلب برنامه نویسان از آن بعنوان یک ورژن کنترلر برای کنترل نسخه های پروژه خود استفاده می کنند. Git بصورت متن باز و منعطف است و در تمام زبان های برنامه نویسی و در پروژه های با اندازه های متفاوت قابل استفاده است و علاوه بر اینکه امکان استفاده گروهی یا فردی را فراهم می کند، به روند توسعه برنامه ها سرعت و انسجام می بخشد.

SmartGit یک کلاینت گیت گرافیکی (Git client) است که از رکوئست های SVN و Pull برای GitHub و Bitbucket پشتیبانی می کند. SmartGit می تواند بعنوان ابزاری قدرتمند، توسعه دهندگان و برنامه نویسان را در مدیریت کدهای برنامه (source code) بوسیله Git و یا سایر سیستم های کنترل ورژن، یاری می دهد. این کلاینت به شما اجازه می دهد تا به مخزن کدهای نوشته شده دسترسی داشته باشید و به راحتی آن ها را ویرایش کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SmartGit:
- اتصال به سرور های Git منابع کد
- مدیریت سورس کدها در Git
- دارای رابط کاربری گرافیکی و بدون نیاز به دانستن دستورات خط فرمان
- رابط کاربری یکسان برای پلتفرم های مختلف (Windows, macOS و Linux)
- حاوی ابزارهای Git-Flow، SSH-client و ابزار مقایسه و ادغام فایل
- شامل خط فرمان کلاینت Git
- شخصی سازی محیط کاری برنامه
- و ...

کلمات کلیدی: Git client, Git front-end, Version manager, Git, Version, Front-end, Mercurial, , گیت کلاینت, کلاینت گیت, گیت, نرم افزار, کلاینت, کنترل ورژن, دانلود نرم افزار اس, SyntEvo GmbH full software collection, سغدفثرخ لپذا, سغدفثرخ لئذا, Download SmartGit Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, سپشقفلهف, سئشقفلهف, An Git user interface that provides both beginners and advanced users with an intuitive method to manage their projects without using the command prompt, دانلود SmartGit MacOSX نرم افزار کلاینت گیت برای مک, رابط کاربری Git که یک روش شهودی برای هم مبتدیان و هم کاربران پیشرفته برای مدیریت پروژه های خود فراهم می کند بدون استفاده از سریع دستور, Front-end, Git, Git client, Git front-end, Mercurial, نرم افزار, کلاینت, کنترل ورژن, گیت, Version, Version manager, Utilities, کاربردی, دانلود SmartGit v21.2.4 MacOS - نرم افزار کلاینت گیت برای مک,
2022-09-03
19:01:55

دانلود SmartGit v21.2.4 MacOS - نرم افزار کلاینت گیت برای مک

💻 نام نرم افزارSmartGit
📌 شماره نسخهv21.2.4
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل71 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/6/12
📊 تعداد دانلود2,736
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️