دانلود King of Avalon: Dominion v10.7.0 - بازی موبایل پادشاه اوالون
OS support Android icon
(1400/1/18) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 10.7.0

بازی پادشاه اوالون اندروید

King of Avalon: Dominion نام عنوان بازی ای پرمخاطب و زیبا در سبک بازی های آنلاین و استراتژیکی از استودیوی Century Game می باشد که برای اندروید منتشر شده است. بازی ماجرای قهرمان حماسی و افسانه ای تاریخ پادشاه آرتور (King Arthur) را از نگاهی دیگر روایت میکند. شخصیت پادشاه آرتور یکی از محبوب ترین و افسانه ای ترین شخصیت های تاریخی می باشد که در آثار هنری و بازی های ویدئویی زیادی از آن یاد شده است. نبردهای حماسی و تغییر مسیر جنگ توسط این شخص یکی از دلایل معروف شدن اوست. پادشاه آرتور به خاطر توطئه و خیانت برادر زاده اش (Mordred) به یک جنگ خونین کشیده شده و در نبردی ناعادلانه شکست خورده و کشته می شود. بدن او در منطقه ای مقدس داخل قلعه Avalon کنار شمشیر معروفش اکسکالیبور (Excalibur) دفن شده است.

این شمشیر یک شمشیر معمولی نیست و قدرتی ماورایی دارد. در بازی پادشاهی بزرگ اوالون به چندین بخش مختلف و خودمختار تبدیل شده است و یک آشوب مرگبار در بین این بخش ها شروع شده است. همه برای رسیدن به تخت پادشاهی و از آن مهمتر به دست آوردن شمشیر اکسکالیبور با یکدیگر وارد نبرد شده اند. اما این پادشاهی فقط برای یک نفر خواهد بود و آن نیز کسی نیست جز شخصی که بتواند رقبای خود را شکست داده و زودتر از دیگران پادشاهی خود را بسازد. اکنون شما باید در نقش یکی از این گروه ها، پایگاه خود را بسازید و یک پادشاهی مستقل تشکیل دهید و برای رسیدن به قدرت با دیگران وارد مبارزه شوید. تم و درون مایه های بازی به دوران جنگ های صلیبی در قسمتی از کشور انگلستان مربوط می شود. باید دست به کار شده و خیلی سریع اقدام به ساخت و گسترش یک پادشاهی کنید. دشمنان زیادی در این مسیر وجود دارند که در صورت غفلت شما را نابود کرده و منابعتان را غارت می کنند. اگر از طرفداران بازی های استراتژیک آن هم از نوع آنلاین می باشید این بازی زیبا را از دست ندهید. بازی توانسته امتیاز خوب و بالای 4.4 از 5 را نیز کسب کند.

کلمات کلیدی: King of Avalon: Dominion, King of Avalon: Dominion android, King of Avalon: Dominion for android, King , Century Game full App / Game collection, زثدفعقغ لشپث, زثدفعقغ لشئث, Download King of Avalon Dominion Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Online Game, Strategy, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, نهدل خب شرشمخد یخپهدهخد, نهدل خب شرشمخد یخئهدهخد, دانلود King of Avalon Dominion بازی موبایل پادشاه اوالون, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود پادشاه اوالون موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android game, android game download, Century Game, free android game, hd game, mod, online, strategy, مود شده, آنلاین, اندروید, اینترنتی, استراتژی, استراتژیک, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, بازی آنلاین, استراتژی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, \hnahi h,hg,k, mhnahi h,hg,k,دانلود King of Avalon: Dominion v10.7.0 - بازی موبایل پادشاه اوالون,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/94735/

2021-04-07
19:13:43

دانلود King of Avalon: Dominion v10.7.0 - بازی موبایل پادشاه اوالون

📱 نامKing of Avalon Dominion
📁 دسته بندیاستراتژی
📅 تاریخ به روزرسانی1400/1/18
📊 تعداد دانلود2,282
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها