این قیمت های استیم والت های ترکیه رو هیچ جا پیدا نمیکنی!
  استیم، که با پشتیبانی شرکت Valve برای اولین‌بار در سال 2003 میلادی عرضه شد، به یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند تبدیل شده است و به عنوان یکی از برترین و شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌ها برای تجربه بازی‌های آنلاین ویدیویی به‌ حساب می‌آید که در پی سی در دسترس است. پیشرفت‌ وسیع، امکانات و قابلیت های فوق العاده استیم باعث شده که طرفداران زیادی را در سراسر جهان گرد خود جمع کند. وجود استیم والت در فروشگاه استیم یکی از همین امکانات ویژه ارائه شده توسط کمپانی والو می‏باشد. فروشگاه‏های زیادی در داخل ایران اقدام به فروش Steam Wallet  می‏کنند. اما اینکه کدام معتبر هستند و یا در چه مدت زمانی حساب استیم شما را شارژ می‏کنند بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که ما در ایران زندگی می‏کنیم و متعاقبا در تحریم و فشارهای اقتصادی به سر می‏بریم پس بهترین و به صرفه‏ترین استیم والت خرید استیم والت ترکیه است که فروشگاه ORIXGAME آن را در زمان کمتر از 5 دقیقه در حساب کاربری‏تان واریز می‏کند.

استیم والت چیست؟

استیم والت یا همان کیف پول استیم در واقع حساب کاربری شما در سرویس Steam است که به جای استفاده از روش‌های پرداخت مستقیم مانند پی پال، مستر و ویزاکارت، می‌توانید آن را شارژ کنید تا بتوانید از قابلیت‌های پرداخت درون‌برنامه‌ای فروشگاه استیم استفاده نموده و به‌ راحتی بازی‌ها را دانلود و یا آپدیت کنید. استیم والت‌ها باقیمت‌های متنوع و گوناگونی عرضه می‌شوند که ما باز هم خرید گیفت کارت استیم ترکیه را از فروشگاه اوریکس گیم پیشنهاد می‏کنیم.

خرید ارزان استیم والت ترکیه در اوریکس گیم

فروشگاه اوریکس‏گیم ارائه دهنده کلیه خدمات و محصولات وابسته به صنعت گیم است و به دلیل واریزهای سریع محصولات به حساب مشتریان از دیگر رقبا جلوتر است. خرید ارزان استیم والت ترکیه و واریز سریع آن در زمان کمتراز 5 دقیقه جزو کارنامه درخشان فروشگاه اوریکس‏گیم است. همانطور که قبلا گفته شد به دلیل وجود تحریم‏ ها امکان خرید مستقیم از استیم با ویزا کارت یا مسترکارت برای کاربران ایرانی وجود ندارد.پس بهترین و مقرون به صرفه ترین راه شارژ استیم والت با ریجن ترکیه است. پس شما می‏توانید به جای استفاده از گیفت کارت استیم والت تنها با شارژ کیف پول سرویس استیم خود از طریق اوریکس‏گیم از تمامی امکانات استیم استفاده کنید. در کنار خرید استیم والت ترکیه ارزان قیمت، در صورتی که از علاقه‏مندان بازی های DOTA2 هستید بازی موبایل لجند را دانلود کنید و برای خرید جم موبایل لجند با تنوع زیاد و قیمت‏های ارزان ما اوریکس‏گیم را پیشنهاد می‏کنیم. همچنین برای طرفداران بازی های شوتینگ هم اوریکس‏گیم بسته های متنوعی از یوسی با قیمت‏های فوق‏العاده ارائه می‏دهد. از طرفی با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی فروشگاه اوریکس‏گیم می‏توانید از کدهای تخفیف فوق‏العاده و استثنایی که در آن‏ها قرار می‏ دهند و قطعا این کدها ظرفیت محدودی دارند استفاده کنید تا خریدهای ارزان‏تری داشته باشید.

چرا باید استیم والت ترکیه را از اوریکس گیم بخری؟

فروشگاه اوریکس‏گیم همواره در تلاش است که، بهترین سایت برای خرید محصولات در حوزه گیمینگ باشد. شما کاربران عزیز می‌توانید با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاه‏ها و در کمترین زمان ممکن (زیر 5 دقیقه)، نسبت به خرید استیم والت ترکیه اقدام و آن را در حساب کاربری‏تان تحویل بگیرید. علاوه براین، اوریکس‏گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی است و تیم پشتیبانی آن، آمادگی پاسخگویی به تمامی مشکلات و سوالات شما عزیزان را به صورت 24 ساعته و در تمامی 7 روز هفته حتی تعطیلات را دارد.

این قیمت های استیم والت های ترکیه رو هیچ جا پیدا نمیکنی!

📁 دسته بندیمعرفی سایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/5/10
📊 تعداد دانلود1,105
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : استیم والت,   استیم، که با پشتیبانی شرکت Valve برای اولین‌بار در سال 2003 میلادی عرضه شد، به یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند تبدیل شده است و به عنوان یکی از برترین و شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌ها برای تجربه بازی‌های آنلاین ویدیویی به‌..., , داونلود/دانلد/تورنت تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Website, بهترین نرم افزار معرفی سایت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-08-06
00:51:56