آیا همستر حیوان خانگی مناسبی برای شماست؟

  به دست آوردن یک همستر به صورت ناگهانی می تواند وسوسه انگیز باشد. به هر حال، این بچه های کوچک تصویر ناز هستند: کوچک، گرد، پشمالو و کنجکاو. یک حیوان خانگی شروع کننده عالی، درست است؟ اصلا! در اینجا چند سوال مهم وجود دارد که باید قبل از شروع یک رابطه در نظر بگیرید.

درباره همستر بیشتر بدانید

سعی کن اول قبول کنی

حیوانات کوچکی مانند همستر معمولاً هنگامی که برای فروش در فروشگاه‌های حیوانات خانگی پرورش داده می‌شوند، مورد بدرفتاری قرار می‌گیرند و در شرایط اسفناکی قرار می‌گیرند - وقتی می‌خواهید یک همستر را بپذیرید، ابتدا به دنبال یک نجات محلی باشید و از فروشگاه‌های حیوانات خانگی صرفنظر کنید.

متناسب با برنامه شما

همسترها شبگرد هستند، به این معنی که در شب بیشترین فعالیت را دارند. اگر خواب سبکی هستید که با کوچکترین صداها شما را اذیت می کند، صدای جیرجیر در ساعت 2 بامداد ممکن است مناسب نباشد. اگر در شیفت قبرستان کار می کنید و در طول روز به دنبال همنشینی پشمالو هستید، همسترها انتظارات شما را ناامید خواهند کرد. اما اگر شما یک جغد شب هستید، یک همستر می‌تواند همراه مناسبی برای سوزاندن روغن نیمه شب باشد!

کودکان و همسترها

همسترها به دلیل جثه کوچکشان اغلب به عنوان حیوان خانگی برای کودکانی که می خواهند در طول روز با آنها بازی کنند خریداری می کنند. با این حال، درست زمانی که زمان خواب فرزند شما فرا می رسد، زمان بیدار شدن همستر فرا رسیده است. همستری که در طول روز ناگهان از خواب بیدار می شود ممکن است گاز بگیرد. بنابراین، همسترها باید فقط با نظارت بزرگسالان توسط کودکان زیر 8 سال اداره شوند.

همسترها نیاز به لمس ملایم دارند و ممکن است به راحتی با حرکت ناگهانی و صداهای بلند مبهوت شوند.

مهارت‌های حرکتی کودکان زیر 8 سال معمولاً به اندازه‌ای اصلاح نمی‌شود که به همستر احساس راحتی کند. کودکان خردسالی که فاقد کنترل حرکتی خوب و خویشتن داری هستند ممکن است ناخواسته یک همستر را رها کنند، فشار دهند یا بترسانند که گاز بگیرد.

همچنین کودکان خردسال به دلیل سیستم ایمنی توسعه نیافته و تمایل آنها به تماس نزدیک با حیوانات خانگی بدون شستن صحیح دست ها در معرض خطر بیشتری برای بیماری های مشترک بین انسان و دام (بیماری هایی که می توانند از حیوانات به انسان منتقل شوند) هستند. کودکان زیر 5 سال به ویژه در برابر اثرات سالمونلا، نوعی باکتری روده ای که همسترها می توانند حمل کنند، آسیب پذیر هستند. اگرچه نادر است، اما همسترها ناقل کوریومننژیت لنفوسیتی هستند، ویروسی که می تواند کودکان خردسال را به طور جدی بیمار کند.

آیا همستر حیوان خانگی مناسبی برای شماست؟

📁 دسته بندیمعرفی سایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/12/17
📊 تعداد دانلود662
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : pet, حیوان خانگی,   به دست آوردن یک همستر به صورت ناگهانی می تواند وسوسه انگیز باشد. به هر حال، این بچه های کوچک تصویر ناز هستند: کوچک، گرد، پشمالو و کنجکاو. یک حیوان خانگی شروع کننده عالی، درست است؟ اصلا! در اینجا..., , داونلود/دانلد/تورنت تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Website, بهترین نرم افزار معرفی سایت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-03-11
10:01:38