اکانت گرامرلی (grammarly) چیست و آن را از کجا می توان تهیه کرد؟
گرامرلی (grammarly) یک برنامه بررسی و تصحیح اشتباهات گرامری، انشایی و علائم نگارشی متون انگلیسی است که بر پایه هوش مصنوعی ساخته شده و گسترش یافته است و قادر است متون مختلف انگلیسی از جمله مقالات ، ایمیل، نامه و ترجمه به زبان انگلیسی را به صورت آنلاین مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده و آن را بر اساس 250 قاعده دستور زبان انگلیسی بررسی کند و اشتباهات احتمالی آن ها را به شما اعلام نماید. گرامرلی (grammarly) در ابتدا در سال 2009 در کشور اوکراین ایجاد شد و هدف اولیه آن رفع ایرادهای گرامری و نگارشی و مبارزه با سرقت های ادبی بود که به صورت رایگان منتشر گردید. این نرم افزار تحت وب بعدها گسترش پیدا کرد و امروز به یک پلتفرم همه فن حریف برای کمک به تهیه متون انگلیسی بدون اشتباهات رایج گرامری، املایی و علائم نگارشی مبدل شده است.

زمانی که قصد دارید یک مقاله انگلیسی را آماده کرده و منتشر نمایید یا زمانی که می خواهید متنی انگلیسی را در یک سایت یا وبلاگ قرار دهید یا نیاز به یک ایمیل رسمی از طرف شرکت یا به صورت فردی دارید، گرامرلی (grammarly) مانند یک فرشته نجات به یاری شما می شتابد تا متنی که تهیه می کنید بدون اشتباهات گرامری و نگارشی باشد. همچنین در مورد مقاله به شما کمک می کند تا ناخواسته دچار سرقت ادبی نشوید و از اهمیت و دقت مقاله انگلیسی شما کاسته نشود. زمانی که شما در متن دچار اشتباه نقطه گذاری و یا حتی علائم نگارشی شده باشید، این نرم افزار این اشتباهات را برایتان پیدا کرده و با بیان چرایی اشتباهات، پیشنهاداتی برای تصحیح متن به شما ارائه می دهد. تصور کنید که قصد دارید یک متن انگلیسی برای یک کنفرانس علمی یا با هر موضوع دیگر آماده کنید، این نرم افزار به جز یافتن اشتباهات گرامری و املایی و رفع آن ها، به منظور شیواتر و زیباتر شدن متن، کلمات خاص تر و جملات زیباتر و مفهومی تری به شما پیشنهاد می دهد تا متن کنفرانس شما هر چه بیشتر رسمی و شیوا شده و استایل زیباتری برای نوشتار شما به ارمغان می آورد. پس با خرید اکانت گرامرلی (grammarly) با اعتماد به نفس کامل پیش بروید.

برای خرید اکانت گرامرلی (grammarly) به کجا مراجعه کنیم؟

فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ امکان خرید مطمئن و کاملا مجاز و قانونی بیش از 25 اشتراک پریمیوم از سایت های پر طرف دار، کاملا کاربردی و مجاز خارجی را برایتان فراهم کرده است. در فروشگاه مکسیمم شاپ علاوه بر امکان خرید اکانت گرامرلی (grammarly) ، امکان خرید اکانت یوتیوب (youtube) ، خرید اکانت ساندکلود (soundcloud) و خرید اکانت انواتو المنت (envato element) نیز برای شما فراهم آمده است. مکسیمم شاپ بیش از 5 سال در زمینه ارائه اشتراک پریمیوم سایت های خارجی بسیار کاربردی و پرطرفدار فعالیت و تجربه گران سنگ دارد و اکنون توانسته حداکثر رضایت مشتریان خود را کسب نماید. از آن جایی که تهیه اشتراک وب سایت های پرطرفدار خارجی به دلیل وجود تحریم های بین المللی و یا وجود مشکلات و نوسانات ارزی برای کاربران ایرانی با مشکلات زیادی مواجه بوده و گاه اصلا امکان پذیر نیست، فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ این مشکل را حل کرده و به آسانی و با صرف کمترین هزینه ریالی می توانید به این اشتراک های مهم وکاربردی دسترسی پیدا کنید. فروشگاه محبوب اکانت مکسیمم شاپ پشتیبان مطمئن و قابل اتکای شما خواهد بود.

اکانت گرامرلی (grammarly) چیست و آن را از کجا می توان تهیه کرد؟

📁 دسته بندیمعرفی سایت
💾 حجم فایلN/A مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/5/15
📊 تعداد دانلود1,571
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : خرید اکانت گرامرلی, فروش اکانت گرامرلی, گرامرلی (grammarly) یک برنامه بررسی و تصحیح اشتباهات گرامری، انشایی و علائم نگارشی متون انگلیسی است که بر پایه هوش مصنوعی ساخته شده و گسترش یافته است و قادر است متون مختلف انگلیسی از جمله مقالات ، ایمیل، نامه..., , داونلود/دانلد/تورنت تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Website, بهترین نرم افزار معرفی سایت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-08-10
22:51:52