استیکینگ کاردانو مثل دریافت پول رایگان است

  استیکینگ ارز دیجیتال کاردانو یک روش بسیار امن برای کسب سود منفعلانه است. توکن‌های ADA که برای استیکینگ (سپرده گذاری) استفاده می‌شوند از کیف پول شما خارج نمی‌شوند. در استیکینگ، پاداشی دریافت می‌کنید که مشابه بهره در حساب پس انداز است. شما می‌توانید توکن‌های خود را در هر زمان جابجا کنید یا از سپرده (استیک) آزاد کنید.

استیکینگ برای بسیاری از سرمایه گذاران جذاب است زیرا نوعی درآمد منفعلانه برایشان ایجاد می‌کند. اگر به استیکینگ کاردانو علاقه مند هستید، با ما در این مقاله همراه شوید تا نحوه انجام آن را آموزش ببینید.

استیکینگ چیست؟

برخی از پروتکل‌های بلاک چین به کاربران اجازه می‌دهند تا با مشارکت در شبکه، ارز دیجیتال بیشتری کسب کنند. استیکینگ یا سپرده گذاری یک راه آسان برای کسب درآمد منفعلانه و پشتیبانی از ثبات شبکه بلاکچین است.

استیکینگ برای اعتبارسنجی تراکنش ها در شبکه بلاک چین استفاده می‌شود. در بلاکچین‌های گواهی کار (اثبات کار) مانند شبکه بیت کوین، تراکنش ها به‌واسطه استخراج ارز دیجیتال تائید می‌شوند. ماینرها با یکدیگر رقابت می‌کنند تا اولین کسانی باشند که معادلات را حل کنند و از این طریق به حفظ امنیت شبکه کمک کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

گره‌های بلاکچین

در یک بلاک چین گواهی سپرده (اثبات سهام) مانند بلاکچین کاردانو، این فرآیند تائید از طریق انتخاب گره یا نود انجام می‌شود. هر بلوک جدید بلاک چین باید به یک گره اختصاص داده شود. الگوریتم انتخاب می‌کند که کدام گره انتخاب شود و این فرآیند بر اساس تعداد توکن‌هایی که گره‌ها سپرده گذاری یا قفل کرده‌اند انجام می‌شود.

گره‌ها اغلب گروه‌هایی از کاربران هستند که سپرده (استیک) خود را در یکجا (استخر) واریز کرده‌اند. شما با پیوستن به یک گره، رمزارزهای ADA خود را در شبکه قفل می‌کنید. هر چه رمزارزهای بیشتری در شبکه قفل شود، شانس گره برای تولید بلوک بیشتر می‌شود. هنگامی که بلوک ها تولید می‌شوند، گره پاداش‌هایی دریافت می‌کند که به همه ذینفعان استخر پرداخت می‌شود.


 ADA هایی که برای استیکینگ استفاده می‌شوند هرگز از کیف پول شما خارج نمی‌شود. در حین استیکینگ یا سپرده گذاری، جوایزی دریافت می‌کنید که مشابه بهره در حساب پس انداز است. شما می‌توانید توکن‌های خود را در هر زمان جابجا کنید یا از سپرده خارج کنید.

آیا می توان کاردانو را استیک کرد؟

مشابه اتریوم، سپرده گذاری کاردانو نیز رایج است. به عنوان یک سرمایه گذار کاردانو، می‌توانید توکن‌های ADA خود را در شبکه نگه دارید. به این ترتیب، شما سهمی از کل شبکه دارید که متناسب با تعداد توکن‌های سپرده گذاری شده شماست.

اگر توکن‌های خود را به یک استخر استیکینگ (استخر سپرده) واگذار کنید، استیکینگ برایتان مؤثرتر خواهد بود. استخرهای استیک (Stake Pools) بخشی از امنیت و حاکمیت بلاک چین کاردانو هستند. هنگامی که توکن‌های خود را به یک استخر سپرده واگذار می‌کنید، با اعتبارسنجی بلاک‌های جدید و پردازش تراکنش ها در شبکه مشارکت می‌کنید.

در ازای مشارکت در اجرای شبکه، درآمدی دریافت خواهید کرد که تحت عنوان پاداش استیکینگ شناخته می‌شود. از این فرآیند به عنوان استیکینگ یاد می‌شود.

چگونه کاردانو را استیک کنیم؟

یادگیری نحوه استیک کردن کاردانو در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال سریع و آسان است.

ابتدا باید یک حساب کاربری در یک صرافی معتبر ایجاد کنید. در بخش زیر می‌توانید فهرستی از صرافی‌هایی که از استیکینگ Cardano پشتیبانی می‌کنند را بیابید.

در مرحله بعد، باید توکن‌های ADA را در کیف پول صرافی خود واریز کنید. می‌توانید ADA را مستقیماً در صرافی خریداری کنید یا توکن‌های قبلی خود را به کیف پول صرافی خود منتقل کنید.

به بخش "Staking" در پلتفرم صرافی خود بروید و "Cardano" را انتخاب کنید.


اکثر صرافی‌ها اکنون به شما این امکان را می‌دهند که مدت زمان استیکینگ خود را انتخاب کنید. مانند سپرده بانکی، این مدت زمان نشان می‌دهد که توکن‌های ADA شما چه مدت در شبکه قفل می‌شوند. اگر ADA خود را قبل از پایان مدت استیکینگ پس بگیرید، پاداشی دریافت نخواهید کرد.

مقدار توکن‌های ADA را که می‌خواهید سپرده گذاری کنید را وارد کنید و روی "Stake Now" کلیک کنید.

مزایا و معایب استیکینگ کاردانو

استیکینگ کاملاً امن است زیرا شما توکن‌های ADA خود را این طریق از دست نخواهید داد.

اگر در حال حاضر سرمایه گذار بلندمدت ADA هستید، سپرده گذاری ادا یک راه ساده برای کسب سود است. اما به دلیل نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، خرید ADA صرفاً به منظور استیک کردن آن ارزشش را ندارد.

مزایای استیکینگ
اگر هم اکنون هولدر بلندمدت توکن‌ ADA هستید، سپرده گذاری آن بسیار فرصت خوبی است. شما یک درآمد منفعلانه به دست خواهید آورد و بازده آن معمولاً بالاتر از سپرده گذاری در بانک است.

اگر توکن‌های ADA را برای درازمدت نگه می‌دارید، هیچ نکته منفی در استیک کردن همه آن‌ها وجود ندارد.

برخلاف ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال، شما می‌توانید بدون دردسر، هزینه و ریسک مرتبط با تجهیزات ماینینگ، از سپرده گذاری Cardano درآمد کسب کنید. وقتی توکن‌های ADA خود را استیک می‌کنید، به افزایش امنیت شبکه‌ با حداقل مصرف انرژی کمک می‌کنید.
 
معایب استیکینگ
استیکینگ کاردانو خطری جز نگه داشتن آن در کیف پول ندارد. تنها خطر واقعی از دست دادن کلید خصوصی کیف پول است، که خطری برای همه ارزهای دیجیتال است، صرف نظر از اینکه آیا سپرده گذاری در آن دخیل است یا خیر.

هنگامی که از یک کیف پول معتبر استفاده می‌کنید، کلیدهای جداگانه‌ای برای خرج کردن و استیکینگ دریافت خواهید کرد. این به این معنی است که اگر تصمیم دارید توکن ADA خود را سپرده گذاری کنید، آنها هرگز از کیف پول شما خارج نخواهند شد. از آنجایی که می‌توانید هر زمان که بخواهید سپرده ADA خود را آزاد کنید، می‌توانید هر اندازه خواستید ADA استیک کنید.

شما باید سپرده خود را بین استخرهای مختلف تقسیم کنید. این کار باعث تنوع بخشیدن به سبد سپرده شما و کاهش هزینه‌های سپرده گذاری که ممکن است مجبور به پرداخت باشید می‌شود.

در کجا می توان کاردانو را استیک کرد

کاردانو را می توان با استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال یا کیف پول برای کسب درآمد منفعلانه استیک کرد.
برخی از صرافی‌های معروفی که سرویس استیکینگ کاردانو را ارائه می‌دهند عبارت‌اند از:

بایننس - بایننس یک صرافی ارز دیجیتال بسیار محبوب است و به طور کلی گزینه خوبی برای استیکینگ است.
کراکن - کراکن کارمزد رقابتی دارد و سود خوبی از استیکینگ به شما ارائه می‌کند.
Crypto.com - استفاده از Crypto.com آسان است و برای مبتدیان گزینه ایده آلی محسوب می‌شود.
CEX.IO - اگر در بریتانیا مستقر هستید، CEX.IO یک صرافی ارز دیجیتال خوب برای استیکینگ Cardano است.
کوکوین - صرافی کوکوین (Kucoin) نرخ سود ثابتی برای استیکینگ ADA ارائه می‌دهد که سرمایه گذاری شما را کمی قابل پیش بینی تر می‌کند.
کیف پول یورویی - اگر می‌خواهید سپرده گذاری کاردانو را مستقیماً از کیف پول انجام دهید، استفاده از کیف پول Yoroi بسیار آسان است.
کیف پول ددالوس - کیف پول Daedalus از بسیاری از ویژگی هایی که کاربران پیشرفته به آن نیاز دارند پشتیبانی می‌کند.

استیکینگ کاردانو مثل دریافت پول رایگان است

📁 دسته بندیمعرفی سایت
💾 حجم فایلN/A مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/6/12
📊 تعداد دانلود5,300
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : tabdeal, استیکینگ کاردانو, ارز دیجیتال کاردانو, توکن‌ ADA,   استیکینگ ارز دیجیتال کاردانو یک روش بسیار امن برای کسب سود منفعلانه است. توکن‌های ADA که برای استیکینگ (سپرده گذاری) استفاده می‌شوند از کیف پول شما خارج نمی‌شوند. در استیکینگ، پاداشی دریافت می‌کنید که مشابه بهره در حساب پس..., , داونلود/دانلد/تورنت کاردانو را می توان با استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال یا کیف پول برای کسب درآمد منفعلانه استیک کرد., تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Website, بهترین نرم افزار معرفی سایت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-09-06
09:39:44