آموزش طراحی وب‌سایت شرکتی با وبزی در 6 مرحله

  یک وب‌سایت شرکتی حرفه‌ای با طراحی جذاب می‌تواند باعث شود که اعتماد مخاطبان به شما بیشتر شود و به‌خوبی مشخص کند که شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید.
ما هم در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چگونه در 7 مرحله، یک وب‌سایت شرکتی برای کسب‌وکار خودتان طراحی و راه‌اندازی کنید.

7 مرحله برای ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شما

قبل از شروع طراحی یک وب سایت شرکتی، مطمئن شوید که یک برنامه بازاریابی مشخص دارید.

شما می‌خواهید که همۀ کانال‌هایتان از لحن یکسانی پیروی کنند و از نظر بصری یکپارچه به نظر برسند.

حالا برویم سر اصل مطلب!

1. یک دامنه ثبت کنید

دامنه همان آدرس وب‌سایت شما است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند به وب‌سایت شما وارد شوند. نام دامنه باید به‌راحتی به خاطر سپرده شود و با نام برند شما مرتبط باشد.

بهتر است به‌ محض ثبت نام تجاری کسب‌و‌کارتان یک دامنه بخرید؛ حتی اگر هنوز آمادۀ ساختن یک وب‌سایت نیستید.

به خاطر داشته باشید که نام‌های دامنۀ رقابتی‌ ممکن است گرفته شود یا گران باشد.

دامنه‌هایی مثل مثل .com یا .org گران‌تر از دامنه‌های دیگر هستند، اما استفاده از آن‌ها به کسب‌و‌کار شما قدرت می‌دهد، هم از نظر نمایش در نتایج موتورهای جستجو و هم از نظر جلب اعتماد کاربران.

2. هدف وب‌سایت شرکتی خود را تعیین کنید

هنگامی که دامنۀ خود را ثبت کردید، باید هدف اصلی وب سایت خود را تعیین کنید.

آیا این کار برای نشان دادن نمونه‌کارهای شما به مشتریان بالقوه است؟ آیا می‌خواهید یک وبلاگ داشته باشید یا فقط به یک سایت ساده نیاز دارید که خدمات شما و نحوۀ ارتباط افراد را برجسته کند؟

اگر به‌دنبال فروش محصولات یا پرداخت هزینه هستید، باید از سازنده وب سایتی استفاده کنید که قابلیت تجارت الکترونیکی دارد.

3. وب‌سایت کسب‌وکارتان را طراحی کنید

پلتفرم‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون نیاز به استخدام طراح و توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای، برای ساخت یک وب‌سایت از آن‌ها استفاده کنید.

طراحی وب‌سایت با این پلتفرم‌ها نیازی به کدنویسی ندارد و شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از آن‌ها در کمتر از چند دقیقه برای خودتان یک وب‌سایت طراحی کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه‌ساز و سایت‌ساز وبزی است.

وبزی یک تکنولوژی جدید و پیشرفته برای طراحی فروشگاه و وب‌سایت است که با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای، امکان ساخت یک سایت منحصر‌به‌فرد را در کمتر از یک ربع به شما می‌دهد.

برای کار با این وبزی، شما به استخدام طراح سایت یا یادگیری دانش فنی خاصی نیاز ندارید. وبزی قالب‌های متنوع و آماده‌ای در اختیار شما می‌گذارد که قسمت‌های مختلف هریک از آن‌ها به‌طور کامل امکان ویرایش و شخصی‌سازی دارند.

برای شروع کار با وبزی هم کافی است که به صفحۀ اول این سایت ساز بروید و روی گزینۀ «رایگان شروع کنید» کلیک کنید. در ادامه یک قالب سایت را که بیشتر دوست دارید و به کسب‌وکارتان نزدیک‌تر است انتخاب کنید و مطابق با سلیقۀ خودتان آن را ویرایش کنید.

استفاده از خدمات وبزی تا 14 روز رایگان است و در این مدت می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید. بعد از این 14 روز هم لازم است که به صفحۀ تعرفه‌ها بروید و متناسب با کسب‌وکارتان یکی از پکیج‌ها را انتخاب کنید.

4. وب‌سایت خود را کامل کنید

گام بعدی شما این است که صفحاتی را که می‌خواهید در وب‌سایت خود قرار دهید، اضافه کنید. این کار بسته به نوع کسب‌و‌کار شما متفاوت خواهد بود، اما صفحات رایجی وجود دارد که کاربران انتظار دارند آن‌ها را ببینند.

به عنوان مثال، یک وب‌سایت شرکتی می‌تواند صفحات زیر باشد:

  • صفحۀ نخست
  • دربارۀ ما
  • تماس با ما
  • خدمات شرکت

البته وب‌سایت شما ممکن است پیچیده‌تر از این باشد، به‌خصوص اگر در یک حوزۀ خاص فعالیت می‌کنید.

مطمئن شوید که که یک دکمۀ تماس برای اقدام واضح (مثل «اکنون خرید کنید» یا «تماس با ما») در وب‌سایت شما وجود دارد. بسیاری از افراد هم به‌دنبال آدرس صفحات شما در شبکه‌های اجتماعی هستند.

5. محتوا تولید کنید

وقتی که ساختار اصلی وب‌سایت و صفحات مورد نیاز خود را ایجاد کردید، می‌توانید شروع به فکر کردن دربارۀ محتوا و نحوۀ پیوند این صفحات با یکدیگر کنید.

این کار ممکن است شامل اطلاعات تماس شما، اطلاعات مربوط به خدماتی که کسب‌و‌کار شما ارائه می‌دهد و لیستی از محصولات و قیمت ها باشد.

بیان داستان خود از نحوۀ شروع کار، بخش مهمی از نشان دادن پشت صحنه کسب‌وکارتان است. همچنین ممکن است بخواهید جوایز و گواهی‌های خود را به وب‌سایت اضافه کنید تا به مشتریان بالقوه بهانه‌ای برای انتخاب کسب و کارتان بدهید.

در طول این فرآیند، شما باید به دقت در مورد SEO (بهینه‌سازی موتور جستجو) توجه کنید. استفاده از عبارات مرتبط در محتوای وب‌سایت شما کمک می‌کند تا در صفحات نتایج موتور جستجو بهتر دیده شوید.

6. وب‌سایت شرکتی خود را بازاریابی کنید

علاوه بر روش های خوب سئو، باید به تبلیغ وب سایت خود از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) نیز توجه کنید. اینها تبلیغاتی هستند که در بالای نتایج جستجوی Google یا در رسانه‌های اجتماعی نمایش داده می‌شود. این کار حتی با یک بودجه کم، می‌تواند یک راه عالی برای افزایش مخاطبان وب‌سایت شرکتی شما باشد.

همچنین باید به‌طور مرتب داشبوردهای تجزیه‌و‌تحلیل وب‌سایت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که محتواهای شما به‌روز و مرتبط هستند.

طراحی وب‌سایت شرکتی در کمتر از 15 دقیقه!

در این مقاله به شما گفتیم که چگونه می‌توانید یک وب‌سایت شرکتی برای کسب‌وکارتان طراحی کنید.

اگر قصد دارید که وب‌سایت شرکتی خود را بسازید، می‌توانید به صفحۀ اول وبزی بروید و با انتخاب گزینۀ «رایگان شروع کنید» آن را در کمتر از 15 دقیقه راه‌اندازی کنید.

آموزش طراحی وب‌سایت شرکتی با وبزی در 6 مرحله

📁 دسته بندیمعرفی سایت
💾 حجم فایلN/A مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/6/19
📊 تعداد دانلود1,018
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : طراحی وب‌سایت شرکتی, قالب سایت, فروشگاه‌ساز,   یک وب‌سایت شرکتی حرفه‌ای با طراحی جذاب می‌تواند باعث شود که اعتماد مخاطبان به شما بیشتر شود و به‌خوبی مشخص کند که شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید. ما هم در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که..., , داونلود/دانلد/تورنت طراحی وب‌سایت شرکتی در کمتر از 15 دقیقه!, تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Website, بهترین نرم افزار معرفی سایت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-09-13
10:55:09