ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی 0098 [باید ها و نباید ها]

  یکی از روش ها برای تبلیغات ، اطلاع رسانی و بازاریابی ارسال پیامک تبلیغاتی است . اما اگر روش درستی برای اجرای آن را انتخاب نکند می تواند شما را در گیر قوانین سفت و سختی کند و یا حتی شامل مجازات شوید.

چند سالی است که طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات ، ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت ممنوع شده است. چنانچه فردی اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق شماره ی شخصی خودش بکند در اولین بار سیم کارت او مسدود خواهد شد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نکات مهم ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی

برخی از نکات کلیدی که برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق سیم کارت شخصی اهمیت دارد را برایتان شرح می دهم :

  • سقف ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره شخصی 500 پیامک است.
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت باعث مسدود شدن سیم کارت شخصی شما می‌شود .
  • در برخی موارد ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره شخصی می تواند پیگرد قانونی داشته باشد .
  • راه حل جایگزین جهت تبلیغات پیامکی ، استفاده از سامانه های پیامکی است .
  • بهترین سامانه پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست مخاطبین ، سامانه پیامکی بهین پیام است.

قوانین ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت -  Behinpayam

در ایران، ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی ممنوع است. این قانون در مصوبه شماره ۲۱ شورای عالی فضای مجازی و آئین نامه های مربوطه که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است، ذکر شده است. بر اساس این مصوبه، ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی، حتی با رضایت مخاطب، غیرقانونی است.

عواقب ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی

ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی می تواند عواقب جدی برای کسب و کارها داشته باشد. در صورت شکایت مخاطب، کسب و کار می تواند جریمه نقدی، مسدود شدن خط تلفن همراه و حتی حبس محکوم شود. علاوه بر این، ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی می تواند باعث کاهش اعتماد مخاطبان به کسب و کار و آسیب به شهرت آن شود.

راه های قانونی ارسال پیامک تبلیغاتی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت قانونی، کسب و کارها باید از خدمات شرکت های مجاز ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنند. این شرکت ها دارای مجوزهای لازم از وزارت مربوطه هستند و پیامک های تبلیغاتی را با شماره های تبلیغاتی ارسال می کنند.

در این روش شما باید یک سامانه ارسال پیامک و خط اختصاصی ارسال کننده دریافت کنید .

شما با ثبت نام در سامانه پیامکی بهین پیام و پرداخت هزینه فعالسازی به 100 درصد امکانات دسترسی دارید و یک خط اختصاصی هدیه دریافت می کنید .

در ایران، چند شرکت مجاز ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد. این شرکت ها عبارتند از:

  • بهین پیام Behinpayam.com
  • پیامک گستر
  • پیام رسان
  • پیامک من
  • پیامک دات کام

خط اختصاصی ارسال پیامک چیست؟

زمانی که شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی از سیم کارت شخصی اقدام می کنید ، سرشماره ای که افراد پیامک را دریافت می کنند همان شماره موبایل شماست .

این کار باعث میشود افراد کمی به این شماره های موبایل شخصی اعتماد کنند و همچنین دریافت شماره سیم کارت رند هزینه های گزافی در پیش دارد.

برندسازی با شماره موبایل هایی که با 98912***** و یا 9893**** شروع می شوند بسیار سخت است .

در این حالت کسب و کار ها و افراد حقیقی و حقوقی می توانند با خرید یک خط اختصاصی از پنل پیامکی ها به نام خودتان صاحب یکی از سرشماره های 5000 ، 3000 ، 2000 ، 9000 و یا حتی 9999 شوید .

اگر سری به پیغام های گوشی خود بزنید تمامی ارگان ها از جمله بانک ها ، دانشگاه ، سایت های بزرگ از این سرشماره ها استفاده می کنند .

برای دریافت سرشماره برای کسب و کار خود که بتوانید با آن شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی نمایید می توانید به سایت بهین پیام مراجعه کنید . این پنل پیامک مخابراتی به عنوان نماینده مخابرات و اپراتور ها می تواند سامانه مناسبی برای خرید خط اختصاصی باشد .

چگونه ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی کنیم؟

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت-  SIMCARD

ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند یک روش بسیار موثر برای ارتباط با مشتریان باشد. پیامک ها معمولاً سریع و آسان باز می شوند و می توانند توجه مخاطب را به خود جلب کنند. علاوه بر این، پیامک ها می توانند به راحتی شخصی سازی شوند تا با نیازها و علاقه های مخاطبان هدف مطابقت داشته باشند.

با این حال، ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی غیرقانونی است. این قانون برای محافظت از حریم خصوصی افراد و جلوگیری از مزاحمت های تلفنی وضع شده است. اگر یک کسب و کار پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی ارسال کند، در صورت شکایت مخاطب، می تواند جریمه نقدی، مسدود شدن خط تلفن همراه و حتی حبس محکوم شود. در صورتی که ارسال پیامک انبوه با سامانه پیامک انبوه مجاز است .

علاوه بر این، ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی می تواند باعث کاهش اعتماد مخاطبان به کسب و کار و آسیب به شهرت آن شود. مخاطبان ممکن است احساس کنند که کسب و کار آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است و از خرید از آن کسب و کار خودداری کنند.

نتیجه گیری

ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی غیرقانونی است و می تواند عواقب جدی برای کسب و کارها داشته باشد. کسب و کارها برای ارسال پیامک تبلیغاتی باید از خدمات شرکت های مجاز استفاده کنند.

جهت دریافت پنل اس ام اس قانونی و ارزان به آدرس Behinpayam.com مراجعه کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی 0098 [باید ها و نباید ها]

📁 دسته بندیمعرفی سایت
💾 حجم فایلN/A مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/6/22
📊 تعداد دانلود1,382
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : ارسال پیامک تبلیغاتی, ,   یکی از روش ها برای تبلیغات ، اطلاع رسانی و بازاریابی ارسال پیامک تبلیغاتی است . اما اگر روش درستی برای اجرای آن را انتخاب نکند می تواند شما را در گیر قوانین سفت و سختی کند و یا..., , داونلود/دانلد/تورنت پنل پیامکی بهین پیام ، سامانه تخصصی پیامک است که با پشتیبانی از خطوط مخابراتی 2000 ، 3000 ، 5000 ، 9999 ، 9000 و اپراتور پیام صوتی ، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه را به صورت گسترده و هدفمند فراهم می‌کند., تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Website, بهترین نرم افزار معرفی سایت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-09-20
10:05:15