دانلود رایگان ماهنامه دامیننس بیت پین؛ آموزش‌های کریپتویی مهم

  ماهنامه دامیننس، مجله تخصصی دنیای کریپتوکارنسی، با هدف ارائه اطلاعاتی جامع درباره آخرین دستاوردها، معرفی محبوب‌ترین پروژه‌ها و آموزش‌های تخصصی و به‌روز این حوزه، منتشر شد.

کریپتوکارنسی، یکی از پدیده‌های نوظهور، جذاب و جالب در عصر فناوری است که با توجه به پیشرفت‌ها و تغییرات اقتصادی و اجتماعی، روزبه‌روز هم بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. در چند سال اخیر صعود چشمگیر قیمت‌ها در نتیجه پاندمی کرونا، نوسانات شدید قیمتی شناخته‌شده‌ترین ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین و اتریوم و بحران‌هایی مانند فروپاشی لونا و صرافی FTX، همگی اتفاقاتی هستند که در پررنگ‌تر کردن رمزارزها و فناوری‌های پیرامون آن‌ها، در زندگی روزمره ما نقش داشتند.

برخی از مطالب مهم ماهنامه کریپتویی دامیننس

حال که این بازار به ثباتی نسبی رسیده و قیمت ارز دیجیتال هم تا حدودی پایدار شده‌اند، فرصت آن فراهم شده تا اتفاقات پیرامون این دارایی‌های دیجیتال را با دید بازتری مرور کرده، مزایا و چالش‌ها یا نقاط ضعف و قوت بازار و عوامل موثر یا مخرب در سودآوری از آن را بشناسیم و خود را برای چرخه صعودی بعدی بازار کریپتوکارنسی آماده کنیم.

ماهنامه دامیننس، فرصتی برای آشنایی با مهم‌ترین اخبار و مفاهیم بازار کریپتوکارنسی

با‌این‌حال، بسیاری از ما، فرصت لازم برای بررسی و چک کردن مداوم رویدادهای بازار و اخبار فوری ارز دیجیتال را نداریم، آن هم در شرایطی که روز‌به‌روز و با سرعت بالا، بر تعداد پروژه‌های مختلف در صرافی‌ها و پلتفرم‌ها اضافه می‌شود و تحلیل و ارزیابی هرکدام، به اطلاعاتی حداقلی در این زمینه نیاز دارد. در همین راستا و به منظور بالا بردن سطح دانش فعالین بازار رمزارزها، صرافی ارز دیجیتال بیت پین، ماهنامه‌ای تخصصی به نام دامیننس را در آکادمی خود منتشر کرده که با هدف آگاهی‌بخشی و آموزش در زمینه کریپتوکارنسی ، محتوایی جذاب و کاربردی را برای علاقه‌مندان به دنیای کرپتوکارنسی فراهم می‌کند.

ماهنامه دامیننس، فرصتی برای آشنایی با مهم‌ترین اخبار و مفاهیم بازار کریپتوکارنسی

شما در هر شماره از ماهنامه دامیننس ، خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را مشاهده خواهید کرد، با مفاهیم، نوآوری‌ها، الگوریتم‌ها، پلتفرم‌ها و پروژه‌های پر سروصدای بازار در یک ماه گذشته آشنا خواهید شد، نکات و تحلیل‌های تخصصی و مهمی را درباره بازار کریپتوکارنسی خواهید آموخت و برای مرور قوانین ارزهای دیجیتال در ایران و برخی سازوکارهای در این حوزه، شرح مصاحبه‌هایی با کارشناسان و فعالین در حوزه کریپتوکانسی را خواهید خواند.

برخی از مطالب مهم ماهنامه کریپتویی دامیننس

  • اخبار بازار کریپتو
  • اخبار بیت‌پین
  • بیت کوین؛ ایده انقلابی یا پروژه مخفی آژانس امنیت ملی آمریکا؟
  • قوانین رمزارزها در ایران؛ پس از مرگ، دارایی ما چه می‌شود؟
  • سایبرکانکت؛ خداحافظی با سرقت محتوا
  • چیمز، از یک عکس ساده تا محبوب‌ترین میم‌کوین دنیا

ماهنامه دامیننس، با شعار «بیت پین، یکی برای همه» و تیمی متشکل از کارشناسان، تحلیلگران و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای در زمینه کریپتوکارنسی، محتوایی متنوع و جذاب را برای خوانندگان علاقه‌مند به این حوزه فراهم می‌کند و در قالب فایل PDF هم قابل‌دانلود است.