۶ مورد از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی

  اگر مشتاق یادگیری زبان ترکی استانبولی باشید سوال‌هایی مثل «از کجا و چگونه مطالعه ترکی را شروع کنم» در ذهن شما شکل خواهد گرفت. بسیاری از افراد به دلایل کاری، تفریحی و درسی نیاز به یادگیری زبان ترکیه‌ای دارند؛ بااین‌حال زمان کافی برای شرکت در کلاس‌هایی طولانی و پرتکرار در هفته را ندارند؛ ازاین‌رو به‌دنبال راه‌حل‌های مناسب برای یادگیری اصولی و آسان‌تر زبان ترکی استانبولی هستند. یکی از بهترین مسیرها برای شروع یادگیری زبان ترکی استانبولی و پیشرفت در این زمینه استفاده از اپلیکیش‌های تلفن همراه به شمار می‌رود. در این مقاله ۶ مورد از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی را معرفی خواهیم کرد. اگر شما نیز قصد یادگیری زبان ترکی با روش راحت و اصولی را دارید، مطالعه این مطلب سه دقیقه‌ای را از دست ندهید.

۱. ماندلی mondly ؛ بهترین برنامه کلی برای یادگیری ترکی

ماندلی یا mondly برنامه‌ای مناسب برای آموزش ترکی استانبولی از پایه است؛ بنابراین با استفاده از این برنامه تسلط خوبی بر کلمه‌ها و دستور زبان ترکیه‌ای پایه خواهید داشت. برنامه تلفن همراه ماندلی یک انتخاب عالی برای زبان‌آموزان پرمشغله است؛ چراکه دروس این اپلیکیشن کوتاه و ساده هستند. این درس‌ها به شما برای یادگیری واژگان و دستور زبان اولیه کاربردی در روزمره به زبان ترکی کمک خواهند کرد.

ماندلی یک برنامه انعطاف‌پذیر است؛ به عبارتی دیگر امکان چیدن درس‌های هم‌سطح به سلیقه و ترجیح فردی شما وجود دارد. با استفاده از اپلیکیشن یادگیری زبان ترکی تسلط خوبی بر دایره واژگان کاربردی در زندگی روزمره خواهید داشت. همچنین اساس یادگیری زبان جدید که شامل قواعد و جمله‌سازی می‌شود را به‌طورکامل فراخواهید گرفت.

آموزش زبان ترکی استانبولی

۲. بابل babbel؛ جامع‌ترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

بابل یا babel یک برنامه جامع برای یادگیری ترکی است؛ در این برنامه امکان یادگیری و تمرین همه مهارت‌های لازم برای فراگرفتن زبان ترکی استانبولی وجود دارد. یادگیری خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن در برنامه بابل فراهم است.

دروس در دوره ترکی Babbel ساده و آسان هستند. علاوه‌بر سادگی، درس‌های آموزشی این اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی از الفبای ترکی استانبولی تا آموزش جمله‌هایی با ساختار پیچیده همگی کوتاه هستند. ازاین‌رو امکان استفاده از این اپلیکیشن در هر زمان و مکانی وجود دارد. یکی از وجه‌های تمایز Babbel از سایر برنامه‌های ترکی این است که شامل نکات فرهنگی همراه با درس‌های زبان استانبولی می‌شود. به‌این‌ترتیب با استفاده از این برنامه زبان و فرهنگ را با هم بیاموزید.

۳. پیمزلر pimsleur؛ بهترین برنامه ترکی برای مبتدیان

در مقایسه با سایر برنامه‌ها، Pimsleur بهترین برنامه برای مبتدیانی است که قصد تقویت مهارت اسپیکینگ را دارند. کل دوره‌های برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی Pimsleur صوتی است؛ بنابراین مکالمه‌های ترکی بسیاری را برای تقویت مهارت شنیدن و صحبت کردن را در این برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی صوتی فرا خواهید گرفت. همچنین این برنامه از زبان ترکی بومی برای بهبود تلفظ استفاده می‌کند.

با Pimsleur گرامر را آنچنان یاد نخواهید گرفت؛ بنابراین اگر از این اپلیکیشن برای یادگیری زبان ترکی استفاده می‌کنید، مطالعه کتاب اموزش زبان ترکی استانبول را برای تقویت قواعد دستوری و مهارت نوشتار در برنامه خود قرار دهید. اپلیکیشن پیمزلر در خانه، محل کار یا حتی در ماشین قابل استفاده است؛ زیرا کلیه دروس در این برنامه صوتی هستند.

۴. ایتالکی؛ بهترین برنامه برای تمرین صحبت کردن

ایتالکی یا italky یک اپلیکیشن یادگیری ترکی استانبولی آنلاین گسترده است که زبان‌آموزان و معلمان را در سراسر جهان به هم متصل می‌کند. استفاده از این اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی امکان برقراری ارتباط با معلم‌های خوب زبان ترکی استانبولی را در سراسر دنیا فراهم می‌کند. ازاین‌رو پیدا کردن معلمی که متناسب با برنامه و بودجه شما باشد کار سختی نخواهد بود.

درس های italki انعطاف‌پذیر هستند و امکان انتخاب درس‌های موردعلاقه افراد در این برنامه یادگیری زبان ترکی استانبولی وجود دارد. تمرین با زبان مادری یکی از بهترین راه‌های یادگیری بوده و انجام این کار با italki آسان است. این برنامه دسترسی افراد به دوره‌های آزمایشی با تخفیف را نیز برای افزایش رضایت کاربران باز قرار داده است.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

۵. دولینگو؛ اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی رایگان

اگر تازه شروع به یادگیری ترکی کرده‌اید و هنوز قصد پرداخت هزینه‌های بالا برای یادگیری زبان ترکی را ندارید، دولینگو انتخاب مناسبی است. دولینگو یک برنامه اموزش زبان ترکی استانبولی کامل به شمار می‌رود. این برنامه دوره کامل یادگیری زبان ترکی رایگان را در اختیار عموم کاربران قرار می‌دهد.

Duolingo برای یادگیری واژگان اولیه و گرامر مفید است؛ همچنین این برنامه به‌عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی براي اندروید و آیفون شناخته می‌شود. بااین‌حال بهترین برنامه موجود نیست. این برنامه تبلیغات مکرر دارد که گاهی آزاردهنده است؛ بااین‌حال دولینگو یک برنامه خوب برای شروع یادگیری رایگان ترکی است. با استفاده از برنامه یادگیری زبان ترکی استانبولی دولینگو خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را تمرین کنید.

۶. دراپس drops؛ بهترین برنامه برای یادگیری واژگان ترکی

Drops به دلایل مختلف که توضیح می‌دهیم بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان ترکی استانبولی در بخش لغات ترکی است؛ لیست واژگان در Drops بسیار گسترده و مفید است. تصاویری در برنامه Drops وجود دارند که برای کمک به یادآوری هر کلمه به کاربر نمایش داده می‌شوند. به عبارت دیگر با استفاده از دراپس کلمات را به‌طور‌طبیعی و بدون حفظ کردن ترجمه یاد بگیرید.

برنامه یادگیری زبان ترکی استانبولی دراپس بازی‌ها و فعالیت‌های تعاملی مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یادگیری و به خاطر سپردن کلمه‌ها و ساختار جمله در قالب فعالیت‌های سرگرمی بسیار موثرتر خواهد بود که در این برنامه فراهم است.

زبان ترکی را اصولی و با روش‌های به‌روز یاد بگیرید

در این مقاله به بررسی ۶ مورد از بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان ترکی استانبولی پرداختیم. دولینگو، دراپس، ماندلی، پیمزلر، ایتالکی و بابل از برنامه‌های خوب برای یادگیری زبان ترکیه‌ای در سطح‌های مختلف شناخته می‌شوند. بااین‌حال استفاده از این برنامه یادگیری زبان ترکی استانبولی بهترین روش یادگیری برای همه افراد شناخته نمی‌شود. برخی از افراد راه‌های دیگری مثل استفاده از پادکست و ویدیوهای آموزشی را موثرتر از این برنامه‌ها می‌دانند. به‌این‌ترتیب شناخت مرجعی معتبر و کامل برای یادگیری زبان ترکی استانبولی در فضای وب کمی چالش‌برانگیز است.

سایت زبان ترکی یکی از بهترین مرجع‌ها برای یادگیری زبان ترکی استانبولی است. این سایت با قرار دادن انواع محتوای آموزشی در قالب متن، ویدیو و پادکست باعث افزایش راه‌های یادگیری اصولی زبان ترکیه‌ای شده است. برای استفاده از مقاله و محتوای متنی آموزشی و به‌روز سایت «زبان ترکی» فقط کافی است تا آدرس zabaneturki.com را در گوگل جستجو کنید.

۶ مورد از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی

📁 دسته بندیمعرفی سایت
💾 حجم فایلN/A مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/7/17
📊 تعداد دانلود5,114
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی, برنامه یادگیری زبان ترکی استانبولی, برنامه آموزش زبان رایگان,   اگر مشتاق یادگیری زبان ترکی استانبولی باشید سوال‌هایی مثل «از کجا و چگونه مطالعه ترکی را شروع کنم» در ذهن شما شکل خواهد گرفت. بسیاری از افراد به دلایل کاری، تفریحی و درسی نیاز به یادگیری زبان ترکیه‌ای دارند؛..., , داونلود/دانلد/تورنت یکی از بهترین مسیرها برای شروع یادگیری زبان ترکی استانبولی و پیشرفت در این زمینه استفاده از اپلیکیش‌های تلفن همراه به شمار می‌رود. در این مقاله ۶ مورد از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی را معرفی خواهیم کرد. اگر شما نیز قصد یادگیری زبان ترکی با روش راحت و اصولی را دارید، مطالعه این مطلب سه دقیقه‌ای را از دست ندهید. , تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Website, بهترین نرم افزار معرفی سایت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-10-11
06:55:37