آموزش ساخت سرور مجازی در دیجیتال اوشن

  مجموعه‌های زیادی هستند که خدمات مختلفی را در حوزه میزبانی وب ارائه می‌دهند. در این میان، دیجیتال اوشن یکی از بهترین ارائه دهنده‌های هاستینگ است که خدمات ابری را برای بسیاری از کسب و کارهای خرد و کلان فراهم کرده است. خرید وی پی اس تنها یکی از خدمات با کیفیت و محبوب دیجیتال اوشن است که طرفداران زیادی دارد. در این مقاله ما قصد داریم به آموزش ساخت سرور مجازی در دیجیتال اوشن بپردازیم.

معرفی دیجیتال اوشن

در سال 2011 دیجیتال اوشن توسط بن ارتسکی ساخته شد و در ژانویه 2018 به سومین کمپانی بزرگ هاستینگ در جهان لقب گرفت. این شرکت خدمات میزبانی سرور و ابر را به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار فردی و استارتاپ‌ها ارائه می‌دهد. اگر قصد ساخت سرور مجازی در دیجیتال اوشن را دارید، برای شروع آموزش با ما همراه باشید.

آموزش ایجاد سرور مجازی در دیجیتال اوشن

جهت ایجاد سرور مجازی در دیجیتال اوشن به یک حساب کاربری فعال نیاز داریم. اگر حساب کاربری فعال ندارید، لازم است همین الان اقدام به ساخت حساب کاربری کنید. در صورتی‌که از قبل اکانت وریفای شده دیجیتال اوشن را دارید، باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

ورود به محیط droplets

Droplets همان سرور مجازی است که در دیجیتال اوشن با این نام شناخته می‌شود. در ابتدا برای شروع ساخت سرور مجازی در دیجیتال اوشن، باید پس از ورود به حساب کاربری، روی گزینه droplets کلیک کنید.

البته در نظر داشته باشید که از قبل باید، هویت خود را تایید کنید. در صورتی‌که هویت شما از طرف دیجیتال اوشن تایید نشود، اجازه ساخت سرور را نخواهید داشت.

تعیین سیستم عامل

بعد از ورود به محیط droplets و تایید هویت خود، لازم است سیستم عاملی را که قصد نصب آن روی سرور مجازی را دارید، انتخاب کنید. شما بنابر نیاز خود لازم است از میان گزینه‌های مختلفی که در این قسمت وجود دارد مانند اوبونتو، Cent Os و ...، یکی را انتخاب کنید.

همچنین این امکان برای شما فراهم شده تا در پایین هر سیستم عامل، ورژن دلخواه‌تان را انتخاب کنید تا با اینکار بتوانید نسخه مدنظرتان را نصب کنید.

تعیین اندازه منابع مورد نیاز

در اینجا شما باید مشخص کنید که به چه میزان از منابع برای کسب و کار خود نیاز دارید. اگر صفحه را کمی به سمت پایین اسکرول کنید، پلن‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید باتوجه به نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا سرور با همان منابع برای شما کانفیگ شود.

انتخاب موقعیت جغرافیایی

جهت ساخت سرور مجازی در دیجیتال اوشن باید لوکیشنی را که می‌خواهید سرور را در آنجا ایجاد کنید، مشخص نمایید. دیجیتال اوشن لیستی از موقعیت‌های جغرافیایی مختلفی را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید یک لوکیشن را به انتخاب خود، تعیین کنید. بعد از تعیین موقعیت جغرافیایی، باید سراغ مرحله بعدی برویم.

انتخاب قابلیت ها و امکانات

در اینجا شما باید مشخص کنید که سرورتان به چه قابلیت‌هایی نیاز خواهد داشت. در میان گزینه‌هایی مانند بکاپ و ... می‌توانید قابلیت‌های سرور خود را تعیین کنید تا سرور را با همان قابلیت‌ها به شما ارائه دهند.

SSH Key و نام سرور

در این مرحله از ساخت سرور در دیجیتال اوشن جهت فعالسازی قابلیت دسترسی از راه دور باید کلیک SSH را مشخص کنید. در صورت عدم انتخاب این گزینه، دیجیتال اوشن از سوی تیم پشتیبانی خود اطلاعات لازم را برای شما ارسال می‌کند.

همچنین در آخر دیجیتال اوشن از شما می‌خواهد یک نام دلخواه برای سرور مجازی خود تعیین کنید. پس از ورود و انتخاب گزینه creat، مراحل ساخت سرور در دیجیتال اوشن به پایان می‌رسد.

مزیت های ساخت سرور مجازی در دیجیتال اوشن

 

برای اینکه با اطمینان خاطر جهت ساخت سرور مجازی در دیجیتال اوشن اقدام کنید، بهتر است با مزیت‌ها و دلایل محبوبیت آن آشنا شوید. شما بعد از مطالعه این بخش، دلایل کافی خواهید داشت که چرا باید برای ساخت سرور مجازی، دیجیتال اوشن را انتخاب کنید؟!

  • راهنمای استفاده ساده و آسان

طبیعتا شما جهت استفاده از سرویس دیجیتال اوشن نیاز به راهنما خواهید داشت. خبر خوب اینکه خود دیجیتال اوشن، مستنداتی را برایتان ارائه می‌دهد که می‌توانید در هر زمانی که به راهنمایی نیاز داشتید، از آن استفاده کنید. در واقع دیجیتال اوشن با این کار، یک راهنمای دائمی و کامل را در اختیارتان قرار داده است.

  • پنل کاربری مناسب و ساده

طراحی پنل کاربری ساده و آسان به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند خیلی سریع، کار با پنل را یاد بگیرند. اگر به دنبال یک محیط کاربری ساده جهت مدیریت سرور خود هستید، با ساخت سرور در دیجیتال اوشن به آن دست خواهید یافت.

  • سرعت بالا

دیجیتال اوشن با بهره‌مندی از بهترین زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، خدمات خود را با بالاترین سرعت به کاربران خود ارائه می‌دهد. شما با ساخت سرور در دیجیتال اوشن دیگر دغدغه‌ای بابت سرعت سرویس‌های این مجموعه نخواهید داشت. همین موضوع باعث شده تا خیلی از افراد به استفاده از خدمات و سرویس‌های دیجیتال اوشن روی بیاورند.

  • آپتایم بالا

آپ تایم معیاری است که به دسترس بودن سرور اشاره می‌کند. در واقع آپ تایم به مدت زمانی گفته می‌شود که سرور شما در دسترس است و مقدار آن را با درصد نمایش می‌دهند. به همین علت یکی از نکات مهم در هنگام خرید سرویس‌های میزبانی، میزان آپتایم است. آپ تایم سرورهای مجازی در دیجیتال اوشن 99.99 درصد است که این عدد خیالتان را بابت آپتایم آسوده می‌کند.

سایر مزایای ساخت سرور مجازی در دیجیتال اوشن

  • داشتن API های مختلف
  • پشیبانی حرفه ای و 24 ساعته
  • قیمت مناسب
  • عملکرد بالا و با کیفیت
  • دارای زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته

خرید سرور مجازی دیجیتال اوشن از ایران

 

تا الان همانطور که گفتیم، دیجیتال اوشن یکی از بهترین پلتفرم‌های خدمات هاستینگ برای بسیاری از توسعه‌دهندگان در سراسر جهان است. این پلتفرم با ارائه قابلیت و امکانات فوق العاده، سهولت در استفاده، قیمت مناسب و سایر ویژگی‌های آن، مقبولیت زیادی را به دست آورده است.

شما جهت خرید سرور مجازی همانند سایر سایت‌های خارجی دیگر می‌توانید از کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت و یا ویزا کارت استفاده کنید.

امیدواریم با مطالعه آموزش ساخت سرور در دیجیتال اوشن، به سوالات شما پاسخ لازم و کافی را داده باشیم. از اینکه تا انتها همراه ما بودید، متشکریم.

آموزش ساخت سرور مجازی در دیجیتال اوشن

📁 دسته بندیمعرفی سایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/7/27
📊 تعداد دانلود1,261
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : دیجیتال اوشن, vps,   مجموعه‌های زیادی هستند که خدمات مختلفی را در حوزه میزبانی وب ارائه می‌دهند. در این میان، دیجیتال اوشن یکی از بهترین ارائه دهنده‌های هاستینگ است که خدمات ابری را برای بسیاری از کسب و کارهای خرد و کلان فراهم..., vps, دیجیتال اوشن, داونلود/دانلد/تورنت در سال 2011 دیجیتال اوشن توسط بن ارتسکی ساخته شد و در ژانویه 2018 به سومین کمپانی بزرگ هاستینگ در جهان لقب گرفت. این شرکت خدمات میزبانی سرور و ابر را به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار فردی و استارتاپ‌ها ارائه می‌دهد. اگر قصد ساخت سرور مجازی در دیجیتال اوشن را دارید، برای شروع آموزش با ما همراه باشید. , تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Website, بهترین نرم افزار معرفی سایت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-10-22
14:54:19