طراحی سایت در سه ساعت امکان پذیر است؟ چگونه بسازیم؟

  امروزه شاهد رشد بسیار سریع و چشمگیر کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی هستیم. این موضوع به طور قطع اثبات می‌کند که فضای مجازی و البته داشتن یک سایت حرفه‌ای می‌تواند در رشد و‌ شکوفا شدن کسب و کار شما بسیار موثر واقع شود. اما بسیاری از کسب و کارها به علت طولانی بودن فرایند طراحی سایت از راه اندازی آن منصرف می‌شوند. در اینجا این سوال مطرح می‌شود که آیا می‌توان در کمتر از 3 ساعت به طراحی سایت پرداخت؟ چگونه در کمترین زمان ممکن به طراحی سایت بپردازیم؟ با ما همراه باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن یک سایت وردپرسی را برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

اهمیت ساخت سایت

در ابتدا و پیش از آموزش طراحی سایت، باید بدانید که چرا داشتن این ابزار در بیشتر کسب و کارها از موارد تقریباً الزامی به حساب می‌آید. همه ما می‌دانیم بیشتر کسانی که می‌خواهند وسیله‌ای را خریداری کنند و یا خدماتی دریافت کنند، قبل از خرید سعی می‌کنند در گوگل جستجو انجام دهند و پس از آن محصول مد نظرشان را انتخاب می‌کنند. این موضوع به خوبی اهمیت داشتن یک سایت حرفه‌ای را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که وب سایت‌ها در مقایسه با دیگر پلتفرم‌ها بیشتر می‌توانند در ذهن مخاطبان حس اعتماد بیشتری ایجاد کنند.

اهمیت ساخت سایت با وردپرس

همانطور که به این موضوع اشاره نمودیم، در حال حاضر داشتن یک وب سایت برای رشد کسب و کارها یکی از موارد الزامی است. در ادامه می‌خواهیم به بررسی اهمیت طراحی سایت با وردپرس بپردازیم. سایت‌های ساخته شده با وردپرس مزایای بسیار زیادی دارند که این مزایا را به صورت تفکیک شده مشاهده می‌نمایید.

امنیت بالاتر

سایت‌های وردپرسی به دلایل مختلفی در مقابل هک و نفوذ تا حد بالایی در امان هستند. به دلیل وجود پلاگین‌ها و به روز رسانی‌های مداوم، این سایت‌ها امنیت بسیار بالایی در برابر هک دارند.

کارکرد بسیار راحت

استفاده از وردپرسWordPress بسیار ساده و‌ راحت است. افزودن صفحات جدید، انتشار مقالات و ... نیاز به تخصص بسیار بالایی ندارد و همگی به راحتی و تنها با یک‌ کلیک و بدون هیچ نیاز به داشتن پیش زمینه در برنامه نویسی امکان پذیر است.

قیمت مناسب تر

طراحی سایت وردپرسی هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر دارد و شما می‌توانید با هزینه کمتری به راحتی برای کسب و کارتان یک فضای امن برای خرید و فروش محصولاتتان ایجاد کنید.

مراحل ساخت سایت در کمتر از 3 ساعت

ساخت سایت با وردپرس

ساخت یک سایت وردپرسی به چند مرحله اصلی نیاز دارد.

انتخاب نام وبسایت

اولین کاری که در پروسه طراحی باید انجام دهید، انتخاب نام وب سایت است. ممکن است این مرحله از نظر تمام کسانی که قصد طراحی سایت را دارند، بسیار آسان به نظر برسد. اما باید بدانید که نام وبسایت شما نقش مهمی در بازدیدهای مخاطبان دارد.

خرید دامنه و هاست

پس از انتخاب دامنه، نوبت به خرید آن و خرید هاست می‌رسد. در واقع، هاست فضایی است که در آن اطلاعات و محتویات سایت شما در آن ذخیره می‌گردد. پس از خرید هاست، باید وارد پنل دامنه خود در سایت ارائه دهنده شوید و dns هاست را با دامنه فیکس کنید. هاست باید با توجه به نیاز وبسایت شما باشد و شما می‌توانید در هاست تمام اطلاعات و‌ فایل‌های خود را در جهت ذخیره سازی قرار دهید.

نصب ورود پرس

پس از خرید دامنه و هاست حالا نوبت به نصب وردپرس بر روی هاست می‌رسد. پس از نصب وردپرس بر روی هاست، باید در مرورگر خود ادرس زیر را وارد نمایید.

www.YOURDOMAIN.com/wp-admin/

بعد از وارد کردن دامنه با یک صفحه رو به رو می‌شوید که باید نام کاربری و رمز عبوری که در زمان نصب وردپرس بر روی هاست انتخاب کرده اید را در این قسمت وارد کنید. پس از انجام این مراحله، وارد بخش پیشخوان خواهید شد. در این بخش می‌توانید تنظیمات شخصی بسیار مهمی انجام دهید، افزونه‌های مورد نظر خود را نصب کنید، نوشته‌های خود را بارگذاری کنید و طراحی‌های مختلفی برای سایت انجام دهید.

پیکربندی تنظیمات اولیه سایت

ساخت سایت

تنظیم پیوندهای یکتا

زمانی که پیوند یکتا را در وردپرس را نصب می‌کنید به صورت default و پیش فرض وجود دارد که برای نمایش پست از شناسه یا ID استفاده می‌شود. شما باید حتماً با توجه به‌عنوان مطلب خود پیوند یکتا را انتخاب نمایید.

عمومی سازی

برای این که دیگران بتوانند سایت شما را در موتورهای جستجو پیدا کنند و آدرس سایت شما در بانک اطلاعاتی موتورهای جستجو ذخیره شوند نیاز دارید تا بخش ذخیره سازی در موتورهای جستجو‌ را فعال کنید.

انتخاب عنوان

در این بخش، می‌توانید یک عنوان برای سایت خود انتخاب کنید. در این بخش، نباید بیش از ۶۵ کاراکتر حروف بنویسید. همچنین، عنوان را کوتاه و نزدیک به موضوع سایتتان انتخاب کنید.

معرفی کوتاه

در باکس معرفی، می‌توانید یک شعار یا یک جمله کوتاه و کلی را که در رابطه با کسب و کارتان است قرار دهید.

تنظیم نشانی ایمیل

ایمیل وارد شده در این قسمت، برای اطلاع رسانی‌هایی که از طریق سایتتان انجام می‌شود، قابل استفاده است. همچنین اگر نام کاربری را فراموش کردید، می‌توانید از طریق این ایمیل نام کاربری را بازیابی کنید.

بخش عضویت

با استفاده از این بخش می‌توانید سایت خودتان را به یک سایت وردپرسی که قابلیت عضویت دارد تبدیل کنید.

تنظیم تاریخ و زمان محلی

این بخش برای تعیین موقعیت مکانی شماست. شما می‌توانید تاریخ و ساعت سایت را بر اساس موقعیت مکانی که قرار دارید تنظیم کنید. از بخش تاریخ می‌توانید فرمت دلخواه خود را برای نمایش در سایت انتخاب کنید.

تنظیمات رسانه ای

در این بخش می‌توانید تعیین کنید عکس‌هایی که داخل سایت بارگذاری می‌شوند در چه سایز و اندازه‌هایی به مخاطبان نمایش داده شوند.

انتخاب قالب وردپرسی

قالب‌های وردپرسی برای بهبود ظاهر سایت شما بسیار حیاتی هستند و بدون شک می‌توانند در جذب مخاطبان نقش بسیار مهمی داشته باشند. گاها می‌بینیم که محتوای متنی سایت بسیار مفید است اما به دلیل عدم ظاهر مناسب سایت، مخاطب به سرعت از سایت خارج می‌شود. برای انتخاب قالب‌های وردپرسی باید در پیشخوان سایت خود به مسیر نمایش > پوسته‌ها بروید. شما به‌صورت پیشفرض 3 قالب وردپرسی را می‌بینید که در اینجا می‌توانید یکی از این قالب‌ها را روی وبسایت فعال کنید. برای فعال شدن قالب‌ها روی گزینه فعال شدن کلیک‌ کنید. برای انتخاب قالب دو‌ گزینه رایگان و پولی را پیش رو دارید.

افزونه

با انتخاب گزینه افزونه‌ها، می‌توانید مواردی که به صورت رایگان توسط وردپرس را استفاده کنید. البته افزونه‌هایی هم‌ وجود دارند که به طور اختصاصی نوشته شده‌اند و‌ رایگان نیستند. در صورت تمایل به استفاده از این افزونه‌ها، می‌توانید آن ها را خریداری نمایید. افزونه های وردپرس را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

ساخت صفحات

برای افزودن صفحه جدید به قسمت پیشخوان بروید، سپس از میان گزینه‌های سمت راست پنل وردپرس بر روی منوی صفحه‌ها رفته و گزینه‌ افزودن جدید را انتخاب کنید.

انتشار مقالات

وبلاگ نویسی و انتشار مقالاتی که به حوزه کاری شما مرتبط باشد، برای رشد و سئو وبسایت بسیار مفید خواهد بود. برای افزودن مقاله در ورد پرس باید به بخش پنل پیشخوان بروید و بر روی بخش نوشته‌ها کلیک کنید. در این بخش ۴ گزینه کلی از مقالات نوشته‌های شما وجود دارد.

طراحی سایت در سه ساعت امکان پذیر است؟ چگونه بسازیم؟

📁 دسته بندیمعرفی سایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/7/30
📊 تعداد دانلود1,019
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : طراحی سایت, ساخت سایت, طراحی سایت با وردپرس,   امروزه شاهد رشد بسیار سریع و چشمگیر کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی هستیم. این موضوع به طور قطع اثبات می‌کند که فضای مجازی و البته داشتن یک سایت حرفه‌ای می‌تواند در رشد و‌ شکوفا شدن کسب و..., وردپرس, ساخت سایت, طراحی سایت, داونلود/دانلد/تورنت در حال حاضر داشتن یک وب سایت برای رشد کسب و کارها یکی از موارد الزامی است. در ادامه می‌خواهیم به بررسی اهمیت طراحی سایت با وردپرس بپردازیم. سایت‌های ساخته شده با وردپرس مزایای بسیار زیادی دارند که این مزایا را به صورت تفکیک شده مشاهده می‌نمایید. , تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Website, بهترین نرم افزار معرفی سایت, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-10-28
10:15:52