چرا همه باید برنامه شیریت را بر روی گوشی خود داشته باشند؟

  شیریت یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین برنامه‌های انتقال فایل بین دستگاه‌های مختلف است. با دانلود برنامه اندروید شیریت می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن اسناد و فایل های رسانه ای موردنظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. در این مقاله، قصد داریم به شما نشان دهیم که چرا همه باید شیریت را بر روی گوشی خود نصب داشته باشند، حتی اگر از آن استفاده نکنید!

شیریت چیست و چگونه کار می‌کند؟

شیریت یک برنامه رایگان و قدرتمند است که با استفاده از تکنولوژی Wi-Fi Direct ، به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را با سرعت حیرت انگیز و بدون هزینه، به دستگاه‌های دارای وای فای، منتقل کنید. شیریت قابل نصب بر روی اندروید، آی او اس، ویندوز و مک است و با هم سازگار هستند.

چرا شیریت؟

شیریت نه تنها یک برنامه انتقال فایل است بلکه یک پلتفرم کامل برای دسترسی به محتوای جذاب و مفید است. شیریت دارای بخش‌های مختلفی است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

شیریت وان

شیریت وان یک فضای ذخیره سازی ابری است که به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را در آن آپلود کنید و با دستگاه‌های دیگر همگام سازی کنید. شما می‌توانید با شیریت وان، فایل‌های خود را در هر زمان و مکانی به راحتی دانلود یا به اشتراک بگذارید. شیریت وان به شما 5 گیگابایت فضای رایگان ارائه می‌دهد و قابلیت افزایش آن را نیز دارد.

شیریت گالری

شیریت گالری یک بخش تفریحی است که به شما اجازه می‌دهد تا به محتوای جذاب و متنوع دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید در شیریت گالری، به فیلم ، سریال ، آهنگ ، پادکست ، کارتون ، بازی ، کتاب و مجله دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به رایگان دانلود یا پخش کنید. شیریت گالری دارای محتوای بروز و مناسب برای همه سلایق است.

شیریت تولز

شیریت تولز یک بخش کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا از ابزارهای مفید و جالب استفاده کنید. شما می‌توانید در شیریت تولز، به محاسبه گر ، تبدیل کننده واحد ، تقویم ، ساعت جهانی ، کلش اف کلنز ، پازل و آشپزی دسترسی داشته باشید و از آن‌ها برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید.

 

اپلیکیشن ها


چرا شیریت را باید از سایت اپلیکیشن‌ها دانلود کنید؟

شما می‌توانید شیریت را از گوگل پلی یا سایت‌های دیگر دانلود کنید اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که شیریت را از سایت اپلیکیشن‌ ها دانلود کنید. چرا؟ زیرا سایت اپلیکیشن ‌ها دارای مزایای فراوانی است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • سایت اپلیکیشن‌ها تمام برنامه‌ها را با آخرین به روز رسانی ها به صورت کاملاً رایگان و با لینک مستقیم و نیم‌بها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما نیازی ندارید برای نصب و دانلود شریت، پول بپردازید یا منتظر بمانید.
  • سایت اپلیکیشن‌ها نسخه‌های مختلف شیریت را برای انواع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی عرضه می‌کند. شما می‌توانید نسخه مناسب با گوشی خود را انتخاب کنید و نگران سازگاری نباشید.
  • سایت اپلیکیشن‌ها امکان دانلود نسخه بدون تبلیغات شیریت را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین دیگر در حین استفاده از شیریت، تبلیغات آزار دهنده‌ای را مشاهده نخواهید کرد.
  • سایت اپلیکیشن ‌ها نسخه کم حجم شیریت را برای گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی نیز وجود دارد. شما می‌توانید با دانلود این نسخه، از شیریت با حجم کمتر و با کارایی بالاتر استفاده کنید.

علاوه بر موارد بالا:

  • سایت اپلیکیشن‌ها کاملاً رایگان است و سرعت بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید با استفاده از سایت اپلیکیشن‌ها، به راحتی و به سرعت شیریت را دانلود کنید و نصب کنید. استفاده از سایت اپلیکیشن‌ها نیز بسیار آسان است. شما فقط کافی است به سایت applicationha.com بروید و در جستجوگر، نام شیریت را تایپ کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید.
  • در وبسایت اپلیکیشن ‌ها می‌توانید به دانلود دیوار بپردازید یا با دانلود اینشات, دانلود پیکس آرت و دیگر برنامه‌های حرفه‌ای، به صورت پرمیوم و مود شده، بدون پرداخت هزینه، گوشی خود را به یک ابزار حرفه‌ای برای انواع کارها تبدیل کنید.