شرایط و مراحل ثبت نام در مجتمع پل و استفاده از خدمات آن
  این روزها کارهای فنی و خدماتی به واسطه درآمد بالا و امنیت شغلی عالی، طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. در حال حاضر، آموزشگاه‌های مختلفی در زمینه آموزش دوره‌های فنی حرفه ای فعالیت دارند که از این میان، مجتمع پل گیلان یکی از معتبرترین آموزشگاه‌هاست. این مجموعه قدیمی که بیش از 20 سال است در حوزه آموزش فعالیت دارد، بعد از اتمام دوره نیز مدرک معتبر فنی حرفه ای و همچنین دانشگاهی ارائه می‌کند. در ادامه، در مورد شیوه ثبت نام در دوره‌های این مجموعه، خدمات و همچنین کورس‌های تخصصی آن صحبت خواهیم کرد.

چگونه در دوره های مجتمع پل ثبت نام کنیم؟

علاقه‌مندان می‌توانند ظرف چند دقیقه، در دوره های آنلاین پل گیلان ثبت نام کرده و از مزایای بی‌شمار آنها برخوردار شوند. بدین منظور، با مراجعه به وب‌سایت پل گیلان می‌توانید لیست دوره‌ها را به همراه اطلاعات کامل آنها مشاهده کنید. خوشبختانه، اطلاعات مربوط به هر دوره شامل سرفصل‌ها، تعداد جلسات، مهارت‌هایی که می‌آموزید، هزینه‌ها و ... در هر صفحه به صورت جداگانه بیان شده است تا با خیالی آسوده‌تر قادر به انتخاب دوره‌ها باشید. برای شرکت در هر کدام از دوره‌ها نیز کافی‌ست با استفاده از شماره تلفن همراه خود، روی سایت ثبت نام کرده و بعد از وارد کردن اطلاعات و پرداخت هزینه، نام‌نویسی خود را تکمیل کنید. با پیش ثبت نام در دوره‌های حضوری هم می‌توان از تخفیفات مختلفی برخوردار شد.

یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در دوره‌های مجتمع پل گیلان، امکان ثبت‌نام متقاضیان از سراسر کشور است. اگر از شهرهای دور قصد شرکت در دوره‌های مجتمع پل را دارید، بهتر است بدانید که این مجموعه امکانات رفاهی متعددی را برای شما در نظر گرفته است که خوابگاه و محل استراحت از جمله مهمترین آنها هستند. علاوه بر این، برای شرکت در دوره‌های این آموزشگاه، نیاز به هیچ پیش زمینه‌ای نداشته و بدون تجربه قبلی یا سابقه کار هم می‌توانید در تمام دوره‌ها شرکت کرده و مهارت‌های لازم را زیر نظر اساتیدی برجسته و متخصص آموزش ببینید.

معرفی دوره های تخصصی مجتمع پل

دوره های پرطرفدار زیادی در مجتمع آموزشی پل تدریس می‌شود که در ادامه، در مورد برخی از آنها صحبت خواهیم کرد.

آموزش تخصصی ساخت انواع تابلوهای روان

هر کسب‌وکاری برای تبلیغ یا معرفی فعالیت‌های خود به تبلیغات نیاز دارد؛ یکی از آسان‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای معرفی یا تبلیغ کسب‌وکارها، استفاده از تابلوهای روان است و همین مسئله، فرصتی عالی را پیش روی شما قرار می‌دهد تا با ثبت نام در دوره آموزش ساخت تابلو روان مجتمع پل، صاخب یک شغل پردرآمد و مورد نیاز بازار شوید.

آموزش تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر

آشنایی با شیوه تعمیرات لپ تاپ ها و کامپیوترها، یکی دیگر از دوره‌های تخصصی پل گیلان است که شما را برای ورود به بازار کار این حرفه، آماده خواهد کرد.

این دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ به صورت کاملا عملی و در کارگاه‌های تخصصی آموزشگاه برگزار خواهد شد. در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه‌ای بین المللی تعمیرات لپ تاپ و همچنین مدرک دانشگاهی تعمیرات لپ تاپ وزارت علوم به کارآموزان ارائه می‌شود. این دوره تعمیر تخصصی لپتاپ برای شما طراحی شده تا مسیر شما را برای ورود به بازار کار حرفه‌ای تعمیرات لپ تاپ هموار کند. با اطمینان خاطر می‌توانید در این دوره تخصصی و تضمینی شرکت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

آموزش تعمیر کنسول های بازی

دوره دیگری که در ایران و حتی در کشورهای خارجی هم طرفداران زیادی دارد، آموزش تعمیر انواع کنسول‌های بازی است. در این دوره، شما به صورت تخصصی با تعمیرات انواع کنسول‌ها از جمله پلی استیشن و ایکس باکس آشنا شده و قادر خواهید بود که انواع دستگاه‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید.

آموزش تعمیرات موبایل

اگر به تعمیرات موبایل علاقه دارید، باید بگوییم که این مجموعه، یک دوره تخصصی برای تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گوشی های موبایل نیز دارد و با آموزش علم روز می‌تواند شما را برای ورود به بازار کار، آماده کند.

مجتمع پل گیلان چه خدماتی ارائه می دهد؟

حالا که در مورد دوره‌ها صحبت کردیم، بهتر است در رابطه با خدمات این مجموعه نیز کمی صحبت کنیم.

ارائه گواهینامه معتبر

اگرچه برای ورود به بازار کار نیازی به ارائه گواهینامه ندارید و این تخصص و توانایی شماست که در پروژه‌ها به کارتان می‌آید، اما مجتمع پل این امکان را دارد که مدرک رسمی فنی حرفه‌ای و همچنین مدرک دانشگاهی یا پودمانی را نیز برای تمامی دوره‌ها صادر کند. این مسئله می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند جذب سازمان‌ها شوند، اهمیت زیادی داشته باشد.

آموزش علم روز و متناسب با بازار کار

مجتمع پل همواره تاکید بر آموزش علم روز و متناسب با شرایط بازار کار دارد تا متقاضیان بعد از شرکت در هر کدام از دوره‌ها، توانایی فعالیت جدی و حرفه‌ای در بازار را داشته باشند. شما با گذراندن هر دوره‌ای باید توانایی انجام پروژه‌های مختلف را داشته باشید و این مسئله تنها زمانی محقق می‌شود که بتوانید علم روز، ترفندها و مهارت‌های مختلف را بر اساس نیاز بازار و شرایط موجود یاد بگیرید.

استفاده از دانش اساتید برتر

آموزش زیر نظر اساتید باتجربه، دلسوز و البته متخصص، یکی از مهم‌ترین مزایای دوره‌های مجتمع پل است. مربیان این آموزشگاه، همگی افرادی باتجربه هستند که در کنار آشنایی با علم روز می‌توانند مهارت‌های لازم برای حل مشکلات در سناریوهای مختلف را نیز به صورت کامل آموزش دهند.

کار با جدیدترین ابزارها در کارگاه های پیشرفته

در کنار اساتید باتجربه و آموزش علم روز، متقاضیان تمامی مباحث را در کارگاه‌های تخصصی و با استفاده از جدیدترین ابزارها فرا خواهند گرفت. در نتیجه، شما می‌توانید مطمئن باشید که علاوه بر یادگیری موضوعات مختلف به صورت تئوری، در عمل نیز قادر به انجام تمامی کارها خواهید بود و در پروژه‌های مختلف با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

پشتیبانی ویژه کارآموزان بعد از اتمام دوره ها

بد نیست به پشتیبانی و خدمات بعد از دوره مجتمع پل نیز اشاره‌ای داشته باشیم؛ در کنار دریافت گواهینامه‌های معتبر و رسمی می‌توانید از تجربه و مشاوره اساتید خود بعد از اتمام دوره نیز برخوردارش شوید. مجتمع پل حتی این امکان را دارد که کارآموزان برتر هر دوره را نیز مستقیما به بازار کار معرفی کند.

سخن پایانی

مجتمع پل گیلان سال‌هاست که در حوزه آموزش انواع تخصص‌ها به صورت حضوری و آنلاین فعالیت دارد و تا به امروز، هزاران نفر را برای ورود به بازار کار، تربیت کرده است. شیوه ثبت نام در دوره‌های این آموزشگاه بسیار ساده است؛ با این حال، در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشید نیز کارشناسان این مجموعه در خدمت شما خواهند بود.