معرفی پرمیوم باکس بزرگترین مرجع فروش اکانت های پرمیوم

  پرمیوم باکس از سال 1397 با هدف عرضه اکانت های پرمیوم شروع به کار کرد، پرمیوم باکس پس از 5 سال فعالیت در این حوزه در حال حاضر بیش از 300 نوع اشتراک پرمیوم اکانت های مختلف عرضه و به فروش می رساند. در پرمیوم باکس انواع مختلف اشتراک های پرمیوم برای انواع سرویس ها موجود است که از محبوب ترین آنها می توان به اشتراک پرمیوم اپل موزیک، اسپاتیفای، یوتیوب پرمیوم، گرامرلی و دولینگو نام برد.

اشتراک های پرمیوم اکانت های مختلف می توانند امکانات کاربردی بسیاری را در اختیار ما بگذارند و در حوزه های مختلف به ما کمک شایانی کنند. در برخی از سرویس ها مانند اسپاتیفای و یوتیوب شما می توانید با خرید اکانت پرمیوم این سرویس ها، بدون نمایش تبلیغات به تماشای ویدئو یا گوش دادن به آهنگ مورد علاقه خود مشغول شوید و امکاناتی مانند کیفیت بالاتر و امکان دانلود و پخش آفلاین را در دسترس داشته باشید. برخی از سرویس ها نیز به صورت رایگان کار نمی کنند و تنها نسخه پرمیوم آنها قابلیت استفاده از اپلیکیشن را می دهد مانند اپل موزیک، شما با خرید اکانت پرمیوم اپل موزیک می توانید به صدها میلیون ها موزیک دسترسی داشته باشید و از امکانات بی نظیری مانند رادیو موزیک 24 ساعته استفاده کنید.

ما در این مطلب قصد داریم 5 محصول پرفروش در پرمیوم باکس که می توانند در حوزه های مختلف به شما کمک کنند را معرفی کنیم.

اپل موزیک

اپل موزیک در سال 2015 فعالیت خود را در حوزه استریم آنلاین موزیک آغاز کرد و به لطف آرشیو بزرگ آیتونز توانست یکی از محبوب ترین سرویس های پخش موسیقی شود. در حال حاضر آرشیو آهنگ اپل موزیک به بیش از 90 میلیون آهنگ می رسد و تعداد بسیار زیادی آهنگ های فارسی و ایرانی در این پلتفرم قدرتمند موجود است. شما با خرید اکانت اپل موزیک از پرمیوم باکس به امکانات بسیاری مانند دانلود و پخش آفلاین موزیک،رابط کاربری ساده و کاربر پسند، سرویس هوشمند رادیو موزیک 24 ساعته و سرویس بسیار قدرتمند اپل موزیک یعنی پیشنهاد موزیک بر اساس سلیقه شما دسترسی خواهید داشت. اپل موزیک سرویس رایگان نداشته و جهت استفاده از این پلتفرم محبوب نیاز به خرید اکانت دارید؛ همچنین شایان ذکر است که شما با خرید اکانت اپل موزیک می توانید در کنار آهنگ ها و پادکست ها دسترسی به ویدئو موزیک های مختلف نیز داشته باشید.

اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از پلتفرم های محبوب و بزرگ حوزه استریم و پخش آنلاین موزیک است که در سال 2006 در سوئد توسط 2 کارآفرین سوئدی به نام های دنیل اک و مارتین لورنزن بنیان گذاری شد. اسپاتیفای پس از 18 سال از زمان تاسیس توانسته بیش از 515 میلیون کاربر فعال ماهانه و 182 میلیون مشترک را به خود جذب کند. در اسپاتیفای شما می توانید به آرشیو بزرگی از آهنگ ها دسترسی پیدا کنید؛ تعداد موزیک های آرشیو این پلتفرم بزرگ به بیش از 82 میلیون آهنگ و 4 میلیون پادکست می رسد. اسپاتیفای در کنار نسخه پرمیوم خود یک نسخه رایگان نیز دارد که می توانید در ازای نمایش تبلیغات و البته با یک سری محدودیت های خاص مشغول به گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود از این پلتفرم شوید. شما در نسخه رایگان تنها می توانید موزیک ها را با حداکثر کیفیت 160 کیلوبیت بر ثانیه گوش دهید؛ شما با خرید اکانت اسپاتیفای از پرمیوم باکس می توانید به امکانات بسیاری نظیر گوش دادن به آهنگ ها با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه، دانلود و پخش آفلاین آهنگ ها، گوش دادن به آهنگ ها بدون پخش تبلیغات مزاحم و بدون محدودیت هایی که در نسخه رایگان وجود دارد به این پلتفرم جذاب و آهنگ هایش دسترسی داشته باشید.

دولینگو

دولینگو یک سایت و اپلیکیشن آموزش زبان است، دولینگو در سال 2011 با هدف آموزش زبان های مختلف به کاربران دنیا شروع به کار کرد و حال پس از 12 سال توانسته است بیش از 300 میلیون کاربر فعال ماهانه به خود جذب کند. دولینگو توانسته پس از 12 سال از زمان شروع کار خود به محبوب ترین نرم افزار آموزش زبان در دنیا تبدیل شود. در دولینگو شما می توانید بیش از 35 زبان زنده دنیا را به صورت سرگرمی یاد بگیرید.با خرید اکانت دولینگو شما قابلیت یادگیری زبان های دنیا های فانتزی مانند زبان کلینگان که در سریال star trek مورد استفاده قرار گرفته و زبان والریایی که زبان اصلی خاندان تارگرین در سریال گیم اف ترونز بوده را نیز خواهید داشت. در دولینگو شما می توانید در آزمون های مختلفی شرکت کنید و نتایج آزمون خود را به صورت فوری دریافت کنید. همچنین این اپلیکیشن دارای یک انجمن است که می توانید از طریق آن به سوالات دیگران پاسخ داده یا سوالات خود را مطرح کنید. نکته مهمی که دولینگو را از بقیه رقیبان خود متمایز کرده است آزمون انگلیسی دولینگو است که در بیش از 2000 دانشگاه معتبر جهان پذیرفته شده است.جهت دسترسی به این اپلیکیشن و آموزش زبان های مختلف می توانید اقدام به خرید اکانت پرمیوم دولینگو از وبسایت پرمیوم باکس کنید.

اکانت دولینگو

یوتیوب پرمیوم

تقریبا همه ما یوتیوب را می شناسیم یا از آن استفاده کرده ایم. یوتیوب بزرگترین موتور جستجوی قدرتمند ویدئو و دومین موتور جستجوی قدرتمند در جهان است؛ در یوتیوب می توانیم به محتواهای بسیاری مانند محتواهای سرگرمی و طنز، آموزشی و... دسترسی پیدا کنیم. حتما برای شما هم پیش آمده که مشغول دیدن ویدئویی در یوتیوب بوده اید و ناگهان تبلیغات پخش شده و لذت تماشای ویدئو را کمتر کرده، شما می توانید جهت دیدن ویدئوهای یوتیوب بدون تبلیغات اقدام به خرید اکانت یوتیوب پرمیوم کنید و علاوه بر تماشای بدون تبلیغ و دانلود ویدیو و تماشای آن به صورت آفلاین، می توان به محتوای اختصاصی یوتیوب پرمیوم اعم از فیلم های سینمایی، سریال ها، کنسرت ها و... دسترسی پیدا کرد؛ همچنین شما با خرید اکانت یوتیوب پرمیوم می توانید به امکانات پرمیوم یوتیوب موزیک نیز دسترسی پیدا کنید که شامل مواردی مانند کیفیت بالاتر آهنگ ها، پخش موزیک بدون تبلیغات و دانلود و پخش آفلاین موزیک است. بسیاری از آهنگ هایی که دیگر پلتفرم ها به سختی پیدا می شوند در یوتیوب موزیک موجود است و می توانید بدون محدودیت به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید.

یوتیوب پرمیوم

گرامرلی

با گرامرلی شما می توانید مطالب و مقالات مختلفی را به زبان انگلیسی بدون مشکلات نگارشی،املایی و گرامری بنویسید و منتشر کنید. گرامرلی فعالیت خود را از سال 2009 آغاز کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی یکی از بهترین ابزارهای ویرایش متون انگلیسی شود. گرامرلی، در اصل یک سیستم هوش مصنوعی پیشرفته است که توسط زبان شناسان مختلف توسعه یافته و الگوهای مختلف نوشتن متون انگلیسی را بررسی می کند. گرامرلی جهت اصلاح و بررسی متن های رسمی، اداری، تجاری، علمی و... به کار می رود و در آخر به مقاله شما یک نمره کیفی می دهد که این نمره توسط مجلات معتبر دنیا معیار مهمی برای بررسی کیفیت متن های انگلیسی به کار می رود. گرامرلی در 3 نسخه رایگان، پرمیوم و تجاری عرضه می شود؛ در نسخه رایگان محدودیت هایی وجود دارد که برای رفع این محدودیت ها می توانید اقدام به خرید اکانت گرامرلی از وبسایت پرمیوم باکس کنید و بدون محدودیت از این ابزار کاربردی استفاده کنید.