بهترین برنامه های ترید ارز دیجیتال در سال 2024

امروزه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازی به استفاده از کامپیوتر یا لپ‌تاپ وجود ندارد و فقط با نصب یک اپلیکیشن ساده در گوشی، می‌توان به معامله در بازار رمزارزها مشغول شد.
یک برنامه ترید برای اینکه بتواند به برنامه‌ای کاربردی و امن تبدیل شود، باید استانداردهای زیادی را رعایت کرده باشد؛ چرا که همواره حساسیت‌های زیادی روی جزئیات اپلیکیشن‌های مالی وجود دارد.
سوالی که ممکن است برای هر یک از فعالان بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شود، این است که کدام ‌یک از اپلیکیشن‌های موجود را می‌توان بهترین برنامه برای ترید با گوشی دانست؟

ابزار های بسیاری وجود دارند مانند نرم افزار تریدینگ ویو، اپلیکیشن های خرید و فروش صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی اما کدام ‌یک از اپلیکیشن‌ها امکانات بیشتری را به کاربران خود ارائه می‌دهند؟ اگر شما هم قصد نصب یک برنامه ترید را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

نرم افزار اوکی اکسچنج (ok-ex)

بسیاری از تریدرهای داخل کشور به‌خاطر تحریم‌های مالی که وجود دارند، دانلود و نصب یک نرم افزار ترید ایرانی را ترجیح می‌دهند. تفاوتی ندارد که به ‌دنبال برنامه ترید برای ایفون یا یک نرم افزار ترید ارز دیجیتال اندروید باشید؛ درهرصورت، اپلیکیشن اوکی اکسچنج را می‌توان بهترین برنامه برای ترید با گوشی دانست.

اپلیکیشن اوکی اکسچنج با فراهم کردن یک بستر ساده و کاربردی، قابلیت خرید و فروش بیش ‌از 700 ارز دیجیتال را بدون درگیری با تحریم‌های بین‌المللی ایجاد کرده و می‌توان با چند کلیک ساده، از امکانات بی‌نظیر این نرم افزار بهره‌مند شد.

تمامی قابلیت‌های حرفه‌ای جهت مدیریت ضرر، سفارش گذاری، تعیین حد سود و ... در این نرم افزار جمع شده‌اند تا معامله‌گران حرفه‌ای بدون نیاز به پلتفرم‌های دیگر، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مشغول شوند.

بعد از مراجعه به وب‌سایت رسمی اوکی اکسچنج و دانلود برنامه ترید با گوشی این صرافی، کافیست که در عرض کم‌تر از ۱۰ دقیقه مرحله ثبت نام و احراز هویت را به پایان رساند تا بتوان خرید و فروش را آغاز کرد.

یکی از بهترین ویژگی‌های برنامه ترید ایرانی اوکی اکسچنج، پیاده‌سازی الگوریتم‌های امنیتی به‌روز و پیشرفته است. داده‌های تمامی کاربران به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن حفاظت می‌شوند و هیچ نیازی به نگرانی دررابطه ‌با امنیت رمزارزها وجود ندارد.

یک تیم متشکل از متخصصان امنیت سایبری، تمامی فرآیند‌ها را رصد کرده و به‌ همین ‌خاطر، اوکی اکسچنج را می‌توان بهترین اپلیکیشن برای ترید ارز دیجیتال از نظر امنیت دانست.

علاوه‌ بر تمامی این موارد، نرم افزار ترید ایرانی اوکی اکسچنج به ‌صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته، پاسخگوی تمامی کاربران بوده و مشکلات آن‌ها را پیگیری خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما هم به‌دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر از ترید کردن با گوشی هستید، به‌ هیچ ‌عنوان برنامه ترید ایرانی اوکی اکسچنج را از دست ندهید.

برنامه ترید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

نرم افزار کراکن (Kraken)

یکی از قدیمی ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال که در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد، صرافی کراکن است. این صرافی اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال خود برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS را ارائه داده که بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای از قابلیت‌های بی‌نظیر آن استفاده می‌کنند.

صرافی کراکن برنامه ترید خود را به دو پلتفرم مجزا با نام‌های Kraken و Kraken Pro تقسیم‌بندی کرده است.

اپلیکیشن Kraken Pro پایین ‌ترین کارمزدهای خرید و فروش را ارائه داده و معامله‌ گرانی که قصد دارند هزینه‌های خود را کاهش دهند، از این پلتفرم استفاده می‌کنند. البته کارمزدهای Kraken نیز چندان زیاد نبوده و به‌ نسبت بسیاری دیگر از اپلیکیشن‌ها، به‌ صرفه‌تر است.

نرم افزار جمینی (Gemini)

یکی دیگر از بهترین نرم افزارها در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال، Gemini است. این برنامه ترید با گوشی که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است، دارای یک محیط ساده و کاربرپسند بوده که استفاده از آن را حتی برای معامله‌گران تازه وارد نیز آسان می‌کند.

از جالب‌ترین ویژگی‌های Gemini، می‌توان به این اشاره کرد که کاربران در صورت استفاده از Gemini Credit Card، این شانس را دارند که جوایز مختلف این اپلیکیشن را دریافت کنند.

با اینکه نرم افزار ترید ارز دیجیتال Gemini یکی از بهترین گزینه‌هاست، اما متاسفانه نقطه ضعفی بزرگ دارد. تعداد رمزارزهایی که در اپلیکیشن جمینی قابل خرید و فروش هستند، کمی بیشتر از 70 ارز دیجیتال است که در مقایسه با سایر نرم افزارها، بسیار کم‌تر است.

نرم افزار crypto.com

اگر به‌دنبال بهترین اپلیکیشن برای ترید ارز دیجیتال هستید و اعتبار نرم افزار برای شما فاکتوری مهم است، اپلیکیشن crypto.com می‌تواند گزینه خوبی باشد. این برنامه ترید یکی از فراگیرترین اپلیکیشن‌ها بوده و بیش‌ از 250 رمزارز را پوشش می‌دهد.

جالب است بدانید که کریپتو دات کام یک توکن اختصاصی به نام Cronos (CRO) نیز دارد که کاربران می‌توانند کارمزد معاملات را با آن پرداخت کنند. علاوه ‌بر این، کاربرانی که در این اپلیکیشن CRO زیادی را نگهداری می‌کنند، می‌توانند از تخفیفات متعددی در رابطه ‌با کارمزدها بهره‌مند شوند.

برنامه ترید ارز دیجیتال خارجی

نرم افزار کوین بیس (CoinBase)

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای دانلود و نصب برنامه ترید، اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال CoinBase است.

تا قبل از سال ۲۰۲۲ CoinBase یک ورژن Pro نیز داشت که قابلیت‌های فراوانی را شامل می‌شد؛ اما بعد از این سال، کارکرد این ورژن متوقف شد و قابلیت‌های آن تحت عنوان یکی از آپشن‌های پولی اپلیکیشن اصلی درآمدند.

امروزه کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه برای Coinbase's Advanced Trade، از این قابلیت‌ها بهره‌مند شوند.

علاوه‌ بر تمامی این موارد، نرم افزار ترید ارز دیجیتال کوین بیس (CoinBase) قابلیت Stake کردن و ایجاد یک درآمد ثابت را برای رمزارزهای ALGO، ATOM، ETH، XTM، Cardano و SOL را نیز ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی؛ کدام ‌یک از اپلیکیشن‌هایی که معرفی شدند بهتر از سایرین است؟

در این مطلب سعی کردیم تا به موضوع بهترین برنامه ترید بپردازیم و چندتا از گزینه‌های محبوب و معتبر را معرفی کنیم.

تمامی اپلیکیشن‌هایی که معرفی شدند، علاوه‌ بر نرم افزار ترید ارز دیجیتال اندروید، برنامه ترید برای ایفون خود را نیز عرضه کرده‌اند و می‌توان از قابلیت‌های آن‌ها نهایت بهره را برد.

با این ‌حال، اگر بخواهیم یکی از این اپلیکیشن‌ها را هم از لحاظ میزان قابلیت‌ها و هم از لحاظ امنیت به‌ عنوان بهترین اپلیکیشن معرفی کنیم، اوکی اکسچنج را انتخاب خواهیم کرد.

برنامه ترید اوکی اکسچنج به‌ خاطر داخلی بودن، معضل تحریم‌های بین‌المللی را به‌ کلی برطرف کرده و نیازی به نگرانی در رابطه‌ با بلوکه شدن رمزارزها و قطع دسترسی از آن‌ها وجود ندارد.

همچنین محیط فارسی و حرفه‌ای این اپلیکیشن، سبب شده تا حتی کاربران مبتدی نیز بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

در آخر، امیدواریم که مطالب گفته ‌‌شده مفید واقع شده باشند و شما هم بتوانید با بهره‌گیری از یکی از این اپلیکیشن‌ها، لذت معامله و کسب درآمد با گوشی را به‌دست آورید.