اکانت PS4 ارزان از کجا بخریم؟

میزان علاقه درصد زیادی از گیمرها به کنسول‌ها و تجربه بازی در این پلتفرم‌ها بر هیچکس پوشیده نیست. سال‌هاست که کمپانی سونی با ارائه محصولات جدید خود مثل PS4 و PS5 توانسته بخش غالبی از بازار را در اختیار بگیرد و به انتخاب اول اکثریت گیمرها تبدیل شود. در حوزه گیمینگ، کنسول و بازی‌های ویدیویی بدون هم معنایی ندارند. اگر شما یک کنسول خریداری می‌کنید، باید حتما بازی‌های ویدیویی آن را هم تهیه کنید وگرنه کنسول به کار شما نخواهد آمد.

همان طور که می‌دانید برای بازی کردن با کنسول‌های کمپانی سونی، نیاز به خرید خود بازی یا اکانت آن را دارید. راه‌های زیادی برای داشتن بازی روی PS4 وجود دارد اما اگر می‌خواهید از تمام امکانات کنسول خود بهره مند شوید و لذت یک بازی بی دردسر و کامل را نصیب خود کنید، بهتر است نسبت به خرید اکانت قانونی PS4 اقدام کنید.

خرید اکانت قانونی PS4 چه مزایایی دارد؟

با هر کدام که کار می‌کنید تفاوتی ندارد، یعنی فرقی نمی‌کند به دنبال خرید اکانت قانونی PS5 هستید یا PS4، داستان همواره یکسان است. اگر کنسول بازی دارید حتما از هزینه‌های سرسام آور دیسک‌های بازی خبر دارید. اگر بخواهید به تعداد انگشتان دستتان دیسک بازی‌های محبوب را داشته باشید، باید تقریبا به اندازه هزینه‌ای که برای خرید کنسول متحمل شده اید، دوباره بپردازید! در صورتی که اکانت قانونی این قیمت فضایی را ندارد و هزینه‌های به مراتب کمتری را به شما تحمیل می‌کند.

در آن سوی میدان ما اکانت‌های هکی را داریم که هزینه کمتر از حتی اکانت قانونی دارند. ولی یک نکته اینجا حائز اهمیت است، آن هم این است که اکانت‌های هکی غیرقانونی هستند و هر زمان که کمپانی سونی متوجه آن شود، حساب شما را در جا مسدود می‌کند و ممکن است قابلیت کار با دستگاهتان را کاملا از دست بدهید. در صورتی که اکانت‌های قانونی از امنیت مناسبی برخوردار هستند و اگر یک سری نکات ساده را رعایت کنید به مشکلی نخواهید خورد.

برای مثال با خرید اکانت قانونی FC25، شما هزینه ای برابر با تقریبا یک سوم هزینه یک دیسک را می‌پردازید و از طرفی می‌توانید آنلاین بازی کنید و ریسک از دست دادن اکانت هم شما را تهدید نمی‌کند.

فروشگاه‌ معتبر برای خرید اکانت PS4 ارزان

امکان خرید مستقیم اکانت قانونی از طریق کمپانی سونی به دلیل تحریم‌های موجود، وجود ندارد. اما فروشگاه‌هایی در ایران وجود دارد که امکان تهیه این اکانت‌ها را دارند و آن را در اختیار شما قرار می‌دهند. طیف ارائه خدمات در این وب‌سایت‌ها بسیار گسترده است اما اگر می‌خواهید یک فروشگاه معتبر و با قیمت پایین را انتخاب کنید نیاز است چندین نکته را مورد توجه قرار دهید. برای مثال چک کردن نشان eNAMAD وب‌سایت است که اعتبار آن را نمایش می‌دهد. دوم سابقه و رضایت مشتریان آن وب‌سایت است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. اگر وب‌سایت مورد نظر، هر دو آزمایش را با موفقیت پشت سر گذاشت، حالا باید به گستردگی خدماتش آن توجه کنید.

اگر بخواهیم به یکی فروشگاه‌های معتبری که در این حوزه فعالیت می‌کنند بپردازیم، می‌توانیم از گیم استور نام ببریم که به جرئت یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای خرید اکانت قانونی PS4 و PS5 و بازی‌های آن‌هاست.