سفر به آنتالیا و هیجان تابستانی در پارک آبی آکوالند

تفریحات آبی یکی از مهم‌ترین دلایل گردشگران تور ترکیه، به‌ویژه مسافران ایرانی در تابستان است. در این میان، آنتالیا با موقعیت جغرافیایی خود و پارک‌های آبی و سواحلی که دارد، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. به‌همین‌دلیل تصمیم گرفتیم یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی ترکیه، یعنی پارک آبی آکوالند آنتالیا را به شما معرفی کنیم تا در سفر تابستانی خود به این شهر آفتابی، بتواند هیجانی که به دنبالش هستید را در وجودتان تزریق کند. برای سفری هیجان‌انگیز آماده‌اید؟ پس همراهمان باشید.

آشنایی با پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند که با نام دلفین لند نیز شناخته می‌شود، یکی از مجهزترین پارک‌های آنتالیا واقع در منطقه کنیالتی است. سالانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به بازدید از این پارک می‌روند. انواع امکانات تفریحی و رفاهی همچون سرسره‌ها و استخرهای متنوع در پارک آبی دلفین لند فراهم است. همچنین می‌توانید شاهد بازی دلفین‌ها در این پارک باشید.

آکوالند مجموعه‌ای کاملا شناخته شده در آنتالیا محسوب می‌شود و دسترسی به آن بسیار ساده است. در بخش‌های بعدی این مطلب از تریپ با بازی‌ها و تفریحات این مجموعه آبی جذاب بیشتر آشنا می‌شوید.

امکانات تفریحی پارک آبی آنتالیا آکوالند

آکوالند بزرگترین پارک آبی آنتالیاست که بازی‌های هیجان‌انگیز بسیاری دارد. از سرسره‌های پر‌شیب و بلند تا استخرهای موج در این مجموعه پیدا می‌شوند. البته در طراحی و اجرای کلیه این بازی‌ها نهایت دقت به کار گرفته شده است. با خیال آسوده و به‌همراه خانواده می‌توانید از بازی‌ها و تفریحات این پارک آبی استفاده کنید و یک روز خاطره‌انگیز را رقم بزنید. جدول زیر، به معرفی بازی‌های مخصوص کودکان، بزرگسالان و تفریحات خانوادگی موجود در این پارک اختصاص دارد:

بخش کودکانه

استخرهای مخصوص کودکان، سرسره‌های متوسط و رودخانه مصنوعی با امنیت کامل

بخش بزرگسالان

رفتینگ در رودخانه 300 متری، دایوینگ از ارتفاع 70 متری، سرسره مرتفع کامیکازه، حمام آفتاب، ماساژ ترکی

بخش خانوادگی

سرسره‌های گروهی، استخرهای خانوادگی، شنا با دلفین‌ها، تماشای نمایش دلفین‌ها و غذا دادن به آنان

امکانات رفاهی پارک آبی دلفین لند آنتالیا

پارک آبی دلفین لند علاوه‌بر وسایل بازی و تفریح، امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران‌های سنتی و بین‌المللی و فروشگاه‌های لوازم شنا اشاره کرد. همچنین کادر پزشکی مجرب نیز در این پارک حضور دارند. در زمان‌های مشخصی از روز نیز برنامه‌ها و مسابقه‌های شاد و مفرح برای بازدیدکنندگان برگزار می‌شود. یعنی علاوه‌بر استفاده از استخرها، سرسره‌ها و مشاهده رقص و بازی دلفین‌ها می‌توانید از شرکت در اجراهای زنده پارک نیز لذت ببرید.

روزها و ساعت کاری پارک آبی آکوالند آنتالیا

این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهربه‌روی علاقه‌مندان باز است. با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی می‌توانید خود را به پارک برسانید؛ اما سرویس‌های آکوالند نیز از ساعت 8 تا 9 صبح در دسترس هستند. اگر به‌دنبال روشی آسان‌تر برای گشت‌وگذار در آکوالند هستید، خرید تورهای تفریحی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تورها سرویس رفت‌وبرگشت دارند و برای گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا بسیار جذاب و مفید هستند.

قیمت بلیط پارک آبی دلفین لند آنتالیا

هزینه ورودی پارک‌های آبی هر سال تغییر می‌کند و همواره نوسان دارد. در حال حاضر، قیمت پارک آبی آکوالند آنتالیا برای کودکان و بزرگسالان متفاوت است. کودکان بین چهار یا یازده سال باید در طول هفته 400 لیر و روزهای آخر هفته 500 لیر برای ورود به پارک بپردازند؛ در حالی که بزرگسالان ملزم به پرداخت 800 لیر در روزهای هفته و 900 لیر در آخر هفته‌ها هستند. خوشبختانه ورود به آکوالند برای کودکان کمتر از 3 سال رایگان است.

آدرس پارک آبی آکوالند

پارک آبی آکوالند آنتالیا در بلوار داملا پینار، ساحل کنیالتی واقع شده است. اگر روی نقشه لوکیشن این پارک را جستجو کنید، با نام Waterhill Park روبه‌رو خواهید شد. کنیالتی از محبوب‌ترین ساحل‌های آنتالیا به شمار می‌رود و منطقه‌ای توریستی است؛ در نتیجه به‌راحتی می‌توانید خود را به این پارک آبی برسانید.

شما هم می‌توانید از تورهای روزانه پارک یا سرویس‌های این مجموعه استفاده کنید و هم می‌توانید با استفاده از اتوبوس، در ایستگاه بویوک شهیر پیاده شوید که حدود 500 متر با پارک فاصله دارد. تاکسی‌های شهر و دلموش‌های آنتالیا نیز از راه‌های دیگر برای رسیدن به پارک آبی دلفین لند محسوب می‌شوند. در صورت استفاده از تاکسی و ون، مواظب باشید که بیشتر از کرایۀ مصوب از شما دریافت نکنند.

هتل سو اند آکوالند؛ بهترین هتل نزدیک آکوالند آنتالیا

برای دسترسی آسان به پارک آبی آکوالند می‌توانید در هتل سو اند آکوالند آنتالیا (Hotel SU & Aqualand) اقامت کنید. این هتل در فاصله 200 متری از این پارک آبی واقع شده است و شامل پنج رستوران، بار، اسپا، استخر رو‌باز و سر‌پوشیده، زمین تنیس، سالن بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی کودکان و بسیاری امکانات دیگر می‌شود. با اقامت در سو اند آکوالند به سایر جاذبه‌های گردشگری آنتالیا همچون دروازه هادریان، موزه آنتالیا، برج ساعت و آسانسور پانورامای کالیچی نزدیک خواهید بود.

سفری تابستانی به سواحل آنتالیا با تور آنتالیا تریپ

مفتخریم که اعلام کنیم آژانس گردشگری تریپ، برگزارکننده بهترین تورهای ترکیه، به صورت هفتگی تورهای این کشور شامل تور آنتالیا، تور بدروم، تور ازمیر، تور مارماریس و تور لحظه آخری استانبول را برگزار می‌کند. شما عزیزان می‌توانید با ورود به سایت www.trip.ir برای شهریور 1403 برنامۀ ویژه‌ای بچینید و تابستان خود را متفاوت به پایان ببرید. اگر قصد آشنایی با پکیج‌های تور ترکیه تریپ را دارید و یا می‌خواهید از تاریخ پرواز و قیمت تورهای خارجی مطلع شوید، تنها کافی است به سایت ما مراجعه کنید. مشتاق دیدار شما در شهر سواحل آفتابی ترکیه هستیم.