راهنمای خرید یوسی پابجی موبایل از سایت اوریکس گیم

پابجی موبایل یکی از محبوب‏ترین بازی‏های موبایلی آنلاین در سبک بتل رویال است که میلیون‏ها بازیکن را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. یکی‏ از مهمترین المان‏هایی که جذابیت این بازی را بیشتر کرده، وجود ارز دیجیتالی به نام یوسی (UC) است. یوسی پابجی موبایل به بازیکنان این امکان را می‏دهد تا آیتم‏های ‏مختلفی را در بازی خریداری و تجربه بازی خود را شخصی‏سازی کنند. پیشنهاد می‏کنیم خرید یوسی اورجینال را حتما از فروشگاه‏ های معتبر ارائه دهنده این محصول مانند فروشگاه ORIXGAME خریداری کنید. در ادامه این مطلب با راهنمای خرید یوسی و کاربردهای آن با من همراه باشید.

 

یوسی چیست؟

یوسی مخفف Unknown cash است و به عنوان واحد پول در بازی پابجی موبایل استفاده می‏شود. با استفاده از یوسی بازیکنان می‏توانند ظاهر شخصیت خود را شخصی‏سازی کنند و به سلاح‏های قدرتمند دسترسی پیدا کنند و همچنین از مزایای ویژه رویال پس استفاده کنند.

کاربردهای خرید یوسی

1- خرید لباس، اسکین و آیتم‏های زیبایی

با خرید یوسی پابجی موبایل می‏توانید لباس‏های متنوع، کلاه، عینک و دیگر آیتم‏های زیبایی را برای کاراکتر خود خریداری و ظاهر او را شخصی‏سازی کنید.

2- خرید سلاح و تجهیزات

خرید یوسی به بازیکن این امکان را می‏دهد تا سلاح‏های خاص، تجهیزات جانبی و صندوق‏های حاوی آیتم‏های ارزشمند را خریداری کند.

3- خرید رویال پس پابجی موبایل

رویال پس یک سیستم پیشرفت دهی در بازی پابجی می‏باشد که بازیکنان با انجام ماموریت‏های روزانه و هفتگی، جوایز ارزشمندی را کسب می‏کنند. برای خرید رویال پس، نیاز به خرید یوسی دارید که می‏توانید در کمتر از 5 دقیقه از فروشگاه اوریکس گیم تهیه نمایید.

4- خرید صندوق‏های گنج

این صندوق‏ها حاوی آیتم‏های ارزشمند و بعضا کمیابی مانند لباس، اسکین و سلاح هستند که می‏توانید با استفاده از یوسی خریداری کنید.

برای دستیابی به موارد بالا و دیگر آپشن‏های جذاب در بازی پابجی می‏توانید به فروشگاه اوریکس گیم مراجعه و خرید یوسی را با تضمین کمترین قیمت و سریع‏ترین زمان واریز (5 دقیقه) در اکانت خود شارژ کنید.

چگونگی خرید یوسی در فروشگاه اوریکس گیم

ازآنجایی‏که بازیکنان ایرانی قادر به خرید یوسی از فروشگاه درون بازی نیستند، فروشگاه اوریکس گیم در کنار شماست تا با حذف واسطه‏ها و با حداقل سود یوسی را به طور مستقیم و حتی با قیمتی کمتر از فروشگاه درون بازی خریداری و در اکانت شما شارژ کند. به دو روش می‏توانید اکانت پابجی خود را شارژ کنید:

1- خرید یوسی با ورود به اکانت

که مقرون به صرفه‏ترین روش خرید می‏باشد، اما زمان بیشتری را صرف می‏کند. در این روش شما باید اطلاعات ورود به اکانت خود را در سایت ثبت کنید تا همکاران ما یوسی را مستقیما از فروشگاه بازی خریداری کنند. این روش کاملا امن می‏باشد.

2- خرید یوسی با آیدی

با این روش، یوسی‏های خریداری شده در کمتر از 5 دقیقه در اکانت شما شارژ می‏شود. برای خرید یوسی به این روش بایستی آیدی و نام اکانت خود را در سایت ثبت کنید و با تکمیل سفارش خیلی سریع آن را در اکانت خود تحویل بگیرید.

فروشگاه اوریکس گیم چه آیتم‏هایی از بازی پابجی را ارائه می‏دهد؟

  • خرید یوسی پابجی موبایل در بسته‏های متنوع
  • خرید پرایم پلاس پابجی موبایل
  • خرید گرود پک پابجی موبایل
  • خرید الماس متیک فورج (Mythic Forge)
  • فعال سازی الایت و الایت پلاس با خرید یوسی

چگونگی دریافت یوسی رایگان در بازی پابجی موبایل

کسب یوسی رایگان سخت هست اما غیر ممکن نیست. هر چند مقدار آن ناچیز است اما اگر عجله‏ای برای ارتقاء سطح بازی ندارید، می‏توانید از روش‏های زیر آن را به دست آورید.

  • با شرکت در مسابقات و رویدادهای خاص می‏توانید مقداری یوسی رایگان به دست آورید.
  • شرکت در نظرسنجی‏ها و دیدن تبلیغات که مقداری کمی یوسی رایگان می‏دهند.
  • مراجعه به صفحه شبکه‏های اجتماعی اوریکس گیم که می‏توانید، علاوه بر اطلاع از اخبار و گیم‏ پلی‏ ها. از آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... بهره مند شوید.

چرا باید از اوریکس گیم خرید کنیم؟

اوریکس‏ گیم به واسطه داشتن نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی، بهترین و معتبرترین فروشگاه برای خرید تمامی محصولات گیمینگ اورجینال از جمله یوسی پابجی موبایل است. دارای یک تیم پشتیبانی همیشه آنلاین و کاربلد است که در تمامی 7 روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‏ باشند. با خرید از این فروشگاه تجربه دلپذیری از بازی پابجی را به خود هدیه دهید.