دانلود Coderunner v4.2 MacOS - نرم افزار حرفه ای ویرایش و اجرای هرگونه زبان برنامه نویسی برای مک
For macintoush

دانلود کد رانر برای مک

 اگر با زبان های مختلف برنامه نویسی کار می کنید و از کار کردن در محیط های مختلف برنامه نویسی خسته شده اید، نرم افزار Coderunner راه حل مشکل شماست. شما می توانید هر زبان برنامه نویسی را که آشنا هستید یا با آن کار می کنید، در این برنامه ویرایش کرده و اجرا کنید. این گونه هم در وقت خود صرفه جویی کرده اید و هم نیازی به نصب بودن و اجرای چندین ویرایشگر ندارید. این نرم افزار به راحتی تمامی اسکریپت ها را غلط گیری و اجرا می کند. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا بیش از ۱۰ زبان برنامه نویسی مختلف را اجرا و ویرایش نمائید. از جمله زبان هایی که این نرم افزار پشتیبانی می کند میتوان به Applescript،C،C++،Java،javascript،Lua،Opjective C،Perl،PHP،Python،Rubi،shell و یا هر زبان دیگری که در سیستم خود استفاده می کنید، اشاره کرد. از ویژگی های چشمگیر این نرم افزار کامل کردن خودکار کدها و  کامل کردن خودکار پرانتز ها اشاره کرد.
همچنین از قابلیت های قابل توجه این نرم افزار میتوان به رنگی کردن قسمت های مورد نظر و تکمیل کردن خودکار کد ها اشاره کرد. در نسخه جدید این نرم افزار رابط گرافیکی ارتقا داده شده اضافه شدن پیش تنظیمات زبان #C ، اضافه شدن تابع Print ، بهبود کاربری عمومی از دیگر امکانات اضافه شده در نسخه جدیداست. پس دیگر نگران اتلاف وقت خود نباشید. تمام کار های خود را در همین برنامه انجام دهید. این نرم افزار برای سیستم عامل مک نسخه ۱۰٫۶٫۶ به بالا است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Coderunner:

- محیط ساده و کاربر پسند

- ویرایش و اجرا کردن تمامی زبان های برنامه نویسی

- کامل کردن خودکار کدها و پرانتزها

- رنگی کردن بخش های مهم کد
- اجرا و ویرایش بیش از ۱۰ زبان برنامه نویسی مختلف
- اجرا و ویرایش زبان های برنامه نویسی AppleScript, C, C++, Java, Objective-C, Perl, PHP, Python, Ruby یا Shell
- رابط کاربری ساده و حرفه ای
- اضافه کردن خودکار ادامه کد ها و پرانتز ها
- قابلیت رمز گذاری سورس و برنامه ها
- قابلیت پیش تنظیم سور های جدید اسناد

- ذخیره سازی خودکار پروژه برای جلوگیری از نابودشدن پروژه

- قفل شدن ویرایشگر هنگام اجرای کد(جلوگیری از اشتباهات متداول)

- و...

قابلیت های نسخه جدید نرم افزار Coderunner:

- زبان های جدید : Go , Markdown , Rust هم اکنون شامل Default شده اند .
- انتخاب چندگانه
- اضافه شدن کلید های کوتاه کننده جدید
- تکمیل کننده کد های HTML/CSS
- رنگ های کنسول : کنسول هم اکنون از ANSI پشتیبانی می کند
- ویرایشگر پیش فرض
- بهبود پشتیبانی از VoiceOver
- حل مشکلات فراوان در OS X 10.11 El Capitan
- حل مشکلات دیگر

چه ویژگی هایی باعث محبوبیت این نرم افزار شده است:
CodeRunner 2 یک برنامه سراسر ارجینال است که دارای امکانات جدید و بهبودی های فوق العاده ای نیز است . برنامه نویسان این برنامه را متمایز می دانند، زیرا ساختار راحت برای استفاده و امکانات قدرتمند آن به شما قدرت کافی برای نوشتن کد را می دهد.
سرهم کردن کد ها: CodeRunner 2 با استفاده از TextMate باعث می شود که رنگ بندی بهتری  را برای کدها فراهم می کند و از بسیاری از زبان ها پشتیبانی می کند. حتی شما می توانید کد مختص خود را نصب کنید.
بهبود پشتیبانی از اجرای Multi-file: این برنامه بر روی پروژه های چند فایلی اجرای بهتری را اعمال میکند.
پشتیبانی از تم TextMate: با استفاده از این برنامه می توانید از معروف ترین تم های TextMate استفاده کنید.
بهبود توسعه پذیری: با استفاده از Coderunner 2  می توانید زبان های جدید را import و یا export کنید. این قابلیت اشتراک گذاری را راحت تر کرده است.
پشتیبانی از HTML و JavaScript: کنسول CodeRunner 2 دارای مدل جدید وب است که از HTML و DOM JavaScript پشتیبانی می کند. همچنین از پیش نمایش فایل های شما نیز پشتیبانی می کند.

کلمات کلیدی: برنامه نویسی در مک, کدنویسی در مک, اسکریپت در مک, برنامه نویسی در مک, ویرایشگر در مکینتاش, اسکریپت در مکینتاش, Download, software, coderunner, script, edi, Nikolai Krill full software collection, دهنخمشه نقهمم, دهنخمشه نقهمم, Download Coderunner Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, زخیثقعددثق, زخیثقعددثق, CodeRunner lets you edit and run code in 10 different programming languages; it's the essential editor for any programmer. , دانلود Coderunner MacOSX نرم افزار حرفه ای ویرایش و اجرای هرگونه زبان برنامه نویسی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت نیکولای کریل , kd:,ghd :vdg , kd:,ghd :vdg , آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش کد رانر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, :n vhkv, :n vhkv, Coderunner نرم افزاری است که با آن می توانید با تمامی زبان های برنامه نویسی کار کرده، آن ها را ویرایش و اجرا کنید. این نرم افزار با محیط ساده خود و کاربری بالا، مشکل بسیاری از برنامه نویسان را حل کرده است., coderunner, Download, editor, programming, run, script, software, نرم افزار, ویرایشگر, ویرایشگر در مکینتاش, اجرا, اسکریپت, اسکریپت در مکینتاش, برنامه نویسی, برنامه نویسی در مک, دانلود, Development, توسعه, دانلود Coderunner v4.2 MacOS - نرم افزار حرفه ای ویرایش و اجرای هرگونه زبان برنامه نویسی برای مک,
2022-11-26
19:23:40

دانلود Coderunner v4.2 MacOS - نرم افزار حرفه ای ویرایش و اجرای هرگونه زبان برنامه نویسی برای مک

💻 نام نرم افزارCoderunner
📌 شماره نسخهv4.2
📁 دسته بندیتوسعه
💾 حجم فایل88 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/9/4
📊 تعداد دانلود33,765
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️