دانلود Fable: Anniversary XBOX360 - بازی افسانه برای ایکس باکس 360
Console support XBOX360 icon

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی بازی افسانه

بازی Fable Anniversary نسخه بازسازی شده عنوان Fable: The Lost Chapters است که به تازگی توسط کمپانی Microsoftبرای کنسول XBOX360 منتشر شده است. Fable اولین بار در سال ۲۰۰۴ برای کنسول XBOX وارد بازار شد و توانست لقب یکی از بهترین بازی های RPG تاریخ را از آن خود کند. قهرمانان معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول قهرمان هایی هستند که از همان زمان تولد قهرمان به دنیا می آیند و دسته دوم قهرمان هایی هستند که با گذر زمان خود را به یک قهرمان تبدیل می کنند. قهرمان بازی Fable هم جزو همین دسته دوم می باشد. البته انتظار نداشته باشید که هر کاری خواستید بکنید و آخر سر هم به یک قهرمان تبدیل شوید. تمامی اعمال شما در طول بازی در شکل گیری شخصیت شما نقش دارند. درست مانند کودکی که باید تربیت شود کاراکتر شما هم باید تربیت شود.
با انجام دادن اعمال خوب و شایسته و کمک به دیگران می توانید از کاراکتر خود یک قهرمان بسازید و یا برعکس او را به یک انسان نا شایست و شیطان صفت تبدیل کنید. در میان جنگل های انبوه Albion در دهکده Oakvale پسری معروف به Chicken Chaser زندگی می کند که بیشتر وقتش را صرف پروراندن رویاهایی که او را یک قهرمان نشان می دهد می کند. در صورتی که نمی داند در تقدیر او چه چیزهایی نوشته شده است. قهرمان ما که البته در طول بازی اصلاً حرف نمی زند زندگی خوبی را در دهکده Oakvale دارد. همه چیز به خوبی پیش می رود تا اینکه دهکده مورد حجوم افراد ناشناسی قرار می گیرد و به یک باره همه چیز نابود می شود. قهرمان داستان تک و تنها در دهکده سرگردان است تا این که به کمک Maze به گروه Guild ملحق می شوید و در آن جا توسط Guild Master با انواع فنون جنگی آشنا می شوید و راه زندگی خود را پیدا می کنید. آزادی عمل شما در این بازی به اندازه کافی زیاد است و باعث می شود هر چه بیشتر از بازی کردن لذت ببرید. شما می توانید اسلحه و آیتم های مختلف خرید و فروش کنید، می توانید به سلمانی رفته و قیافه خود را به هر حالتی که می خواهید در بیاورید، خانه بخرید و دل دختران را بدست آورید. رشد کنید، اگر جایی بین دو نفر دعوایی بود این کار شماست که تشخیص بدهید که حق با کدام طرف است و طرف حق را بگیرید یا نا حق را، از خانه ی مردم آیتم هایی را که می خواهید بردارید و در نتیجه با گاردها درگیر شوید. در کل اگر یک RPG باز حرفه ای هستید به هیچ وجه Fable Anniversary را از دست ندهید.

کلمات کلیدی: دانلود بازی Fable Anniversary برای XBOX360 با لینک مستقیم, دانلود بازی XBOX360, دانلود نسخه jtag بازی , Lionhead Studios full game collection, مهخداثشی سفعیهخس, مهخداثشی سفعیهخس, Download Fable: Anniversary Game, دانلود آخرین نسخه بازی Fable: Anniversary, دانلود جدیدترین نسخه بازی Fable: Anniversary, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Fable: Anniversary, Fable: Anniversary for Console, Fable: Anniversary PSP, Fable: Anniversary PS2, Fable: Anniversary PS3, Fable: Anniversary PS4, Fable: Anniversary PS5, Fable: Anniversary XBOX, Fable: Anniversary XBOX 360, Fable: Anniversary XBOX ONE, Fable: Anniversary XBOX X, Fable: Anniversary XBOX S, Fable: Anniversary Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Fable: Anniversary Last Version, Fable: Anniversary Full Licensed, Fable: Anniversary Free License, Fable: Anniversary Cracked, Fable: Anniversary Direct Download Link, DDL, Crack Fable: Anniversary, Keygen, Patch Fable: Anniversary, Serial Fable: Anniversary, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, بشذمث: شددهرثقسشقغ, بشذمث: شددهرثقسشقغ, دانلود Fable Anniversary XBOX360 بازی افسانه برای ایکس باکس 360, آخرین نسخه بازی بازی افسانه , جدیدترین ورژن بازی بازی افسانه , نسخه نهایی بازی بازی افسانه , بازی جدید بازی افسانه , ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول بازی افسانه , بازی بازی افسانه برای کنسول, بازی بازی افسانه برای پلی استیشن 2, بازی بازی افسانه برای پلی استیشن 3, بازی بازی افسانه برای پلی استیشن 4, بازی بازی افسانه برای پلی استیشن 5, بازی بازی افسانه برای پی اس پی, بازی بازی افسانه برای ایکس باکس 360, بازی بازی افسانه برای ایکس باکس وان, بازی بازی افسانه برای ایکس باکس ایکس, بازی بازی افسانه برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی بازی افسانه , دانلود رایگان بازی بازی افسانه با لینک مستقیم, کرک بازی افسانه , شماره سریال بازی افسانه , کیجن, خرید بازی بازی افسانه , لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی بازی افسانه , دیتا بازی بازی افسانه , دانلود اپدیت بازی بازی افسانه , اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, fhcd htshki , fhcd htshki ,role playing, نقش آفرینی, xbox, xbox 360, ایکس باکس, ایکس باکس 360, بازی, بازی کنسول, Role Playing, Role Playing, دانلود Fable: Anniversary XBOX360 - بازی افسانه برای ایکس باکس 360,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/50166/

2023-01-14
18:06:22

دانلود Fable: Anniversary XBOX360 - بازی افسانه برای ایکس باکس 360

🎮 نام بازیFable: Anniversary
📁 دسته بندینقش آفرینی
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360
📅 تاریخ به روزرسانی1393/5/18
📊 تعداد دانلود4,387
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها