دانلود Singularity PS3, XBOX 360 - بازی سینگولاریتی برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360
Console support XBOX360 icon PS3 icon
(1395/12/20) تغییرات:

نسخه PS3 اضافه شد!

دانلود بازی بازی سینگولاریتی

جزیره ای عجیب به نام Katorga-12 در روسیه وجود دارد. منطقه ای كه قلب تحقیقات علمی و هسته ای این كشور است، به تازگی جریان های قوی از الكتریسیته و موج های عجیب در این منطقه به ثبت رسیده كه دولت این كشور نیروهای ویژه ای برای بررسی این موضوع به این منطقه عجیب می فرستد. شما در ابتدا در نقش نیت رنکو (Nate Renko) یک خلبان در دوره مدرن هستید كه ناگهان موجی عجیب از دور شكل می گیرد و هلیكوپتر شما را منفجر می كند. شما به طور عجیبی از این حادثه جان سالم به در برده و حال با اتفاقات و جانوران عجیبی رو برو می شوید. روس ها از سال 1950 در این منطقه روی پروژه ای به نام عنصر Element 99 کار می کردند که به موجب آن قرار بود تا کنترل سفر به زمان را به دست بگیرند. اما تحقیقات آن ها با موفقیت کامل روبرو نمی شود و بر اثر یک اشتباه انفجار مهیبی در جزیره رخ می دهد و تمام ساكنان آن به شكل توده های زغال و خاكستر می میرند و بعضی از آن ها همانند زامبی ها به شما حمله می كنند. كم كم با پیشروی در داستان به یک وسیله ای عجیب بر می خورید كه روی دست سوار می شود و توانایی هایی مثل سفر در زمان و سالم و یا تخریب كردن اجسام را دارد و از همین جاست كه داستان اصلی شكل می گیرد و اساس گیم پلی با همین وسیله پیش می رود.
موتور این بازی unreal engine 3 است اما نتوانسته اند که از این موتور نهایت استفاده را ببرند. جو محیط حس ترس رو به شما القا میکند محیطی تاریک و کثیف که سالها متروکه بوده و حالا شما جانی تازه در آن دمیده اید. یکی از نقاط ضعف بافت ها است که خیلی بی کیفیت و بد طراحی شده اند و همچنین بازی با افت فریم هم مواجه میشود که خیلی زمان میبرد تا لود شود. مکانها خیلی تکراری هستند و خیلی بد کار شده اند. نور پردازی افتضاحه که اصلا با محیط سازگاری ندارد زیرا محیط جوی سنگینه که روشنایی زیادی داره، که اصلا باهم سازگاری ندارند طراحی دشمنان خیلی خوب کار شده اما تکراری هستند اما یک نکته خوب اسلحه ها هستند که الحق و الانصاف خوب کار شدند و کاملا طبیعی هستند. در کل گرافیک خوب کار نشده اما نمیشه گفت گرافیکه بدی می باشد. گیم پلی بازی نقطه ی قوت این بازی است. با این که در قسمت گیم پلی شاهد بیشترین کپی برداری از بازی Bioshock هستیم، اما باز هم با کمی نوآوری، جذب آن خواهید شد. شما در بازی از دو وسیله در جنگ ها و گذشتن از محیط ها استفاده خواهید کرد، یکی اسلحه و دیگری همان دستگاهی که به دستتان بسته شده است که تنوع بازی هم مدیون همین دستگاه است. شما در بازی به راحتی می توانید دستگاه و اسلحه را سوییچ کرده و از آن ها استفاده کنید. سیستم جان و نیروی شما هم کاملاً شبیه به Bioshock است؛ یک نوار برای جان و یک نوار برای نیرو که با جمع آوری بسته های جان و نیرو می توانید آنها را برای مواقع نیاز ذخیره کنید، اما زمانی که می خواهید جان خود را در میان مبارزه احیاء کنید، کاراکتر باید دور مچ دست خود یک چیز پارچه مانند ببندد که در اوایل بازی منجر به مرگ مکرر شما می شود و بسیار اعصاب خرد کن است. دستگاهی که به دست کاراکتر بسته شده است در طول بازی بارها Upgrade می شود و در نتیجه قدرت های جدیدی به آن افزوده می شود، مثل تبدیل انسان ها به زامبی، ایجاد یک موج انرژی که درون آن زمان آهسته می شود و ... درون بازی معماهایی هم گنجانده شده اند که توسط این دستگاه انجام می شوند و پس از مدتی نیز تکرار می شوند. اما در کل برای تنوع خوب هستند و از یکنواختی بازی، کمی جلوگیری می کنند. یکی دیگر از نوآوری های بازی اسلحه های آن است؛ در بازی یک اسلحه بنام Seeker وجود دارد که با شلیک گلوله، میتوانید گلوله را کنترل کرده و به هدف مورد نظر بزنید، این گلوله ها پس از برخورد منفجر شده و فرد را تکه تکه می کنند که در نوع خودش جذاب است. در طول بازی اسلحه های جدید و متنوعی آزاد خواهند شد که از تنوع خوبی برخوردارند و با پیشروی در بازی می توانید با Upgrade کردن اسلحه ها و نیروهای دستگاه، بسیار قدرتمند شوید و دشمنانی را که اوایل بازی به سختی می کشتید، به راحتی بکشید.

کلمات کلیدی: دانلود بازی Singularity برای XBOX360 با لینک مستقیم, دانلود بازی سینگولاریتی برای XBOX360, دانلود نسخ, Raven Software full game collection, قشرثد سخبفصشقث, قشرثد سخبفصشقث, Download Singularity Game, دانلود آخرین نسخه بازی Singularity, دانلود جدیدترین نسخه بازی Singularity, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Singularity, Singularity for Console, Singularity PSP, Singularity PS2, Singularity PS3, Singularity PS4, Singularity PS5, Singularity XBOX, Singularity XBOX 360, Singularity XBOX ONE, Singularity XBOX X, Singularity XBOX S, Singularity Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Singularity Last Version, Singularity Full Licensed, Singularity Free License, Singularity Cracked, Singularity Direct Download Link, DDL, Crack Singularity, Keygen, Patch Singularity, Serial Singularity, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, سهدلعمشقهفغ, سهدلعمشقهفغ, دانلود Singularity PS3 XBOX 360 بازی سینگولاریتی برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360, آخرین نسخه بازی بازی سینگولاریتی, جدیدترین ورژن بازی بازی سینگولاریتی, نسخه نهایی بازی بازی سینگولاریتی, بازی جدید بازی سینگولاریتی, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول بازی سینگولاریتی, بازی بازی سینگولاریتی برای کنسول, بازی بازی سینگولاریتی برای پلی استیشن 2, بازی بازی سینگولاریتی برای پلی استیشن 3, بازی بازی سینگولاریتی برای پلی استیشن 4, بازی بازی سینگولاریتی برای پلی استیشن 5, بازی بازی سینگولاریتی برای پی اس پی, بازی بازی سینگولاریتی برای ایکس باکس 360, بازی بازی سینگولاریتی برای ایکس باکس وان, بازی بازی سینگولاریتی برای ایکس باکس ایکس, بازی بازی سینگولاریتی برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی بازی سینگولاریتی, دانلود رایگان بازی بازی سینگولاریتی با لینک مستقیم, کرک بازی سینگولاریتی, شماره سریال بازی سینگولاریتی, کیجن, خرید بازی بازی سینگولاریتی, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی بازی سینگولاریتی, دیتا بازی بازی سینگولاریتی, دانلود اپدیت بازی بازی سینگولاریتی, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, fhcd sdk",ghvdjd, fhcd sdk',ghvdjd,action, ps3, shooting, پلی استیشن 3, xbox, xbox 360, ایکس باکس, ایکس باکس 360, اکشن, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 3, بازی ایکس باکس 360, تیراندازی, Action, Action, Shooting, Shooting, دانلود Singularity PS3, XBOX 360 - بازی سینگولاریتی برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/54620/

2017-03-11
22:52:05

دانلود Singularity PS3, XBOX 360 - بازی سینگولاریتی برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360

🎮 نام بازیSingularity
📁 دسته بندیتیراندازی
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360, PS3
📅 تاریخ به روزرسانی1395/12/20
📊 تعداد دانلود14,972
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها