دانلود The Evil Within XBOX 360, PS3 - بازی شیطان درون برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3
Console support XBOX360 icon PS3 icon

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی بازی شیطان درون

Shinji Mikami بار دیگر با بازی جدید The Evil Within بازگشته است تا بار دیگر معنای ترس واقعی را به ما نشان دهد. داستان بازی The Evil Within در مورد کارآگاهی با نام سباستین می باشد که در شهری متروکه و در تیمارستانی مرموز به نام Beacon جریان دارد. وی در تماسی متوجه وقوع قتلی می شود و به همین علت با همکارش به صحنه ی جرم در این بیمارستان روانی می رود، در این مکان جنایتی هولناک رخ داده و یک نیروی مرموز در انتظار این افسران پلیس می باشد. هنگام ورود به بیمارستان افسران پلیس یکی پس از دیگری کشته می شوند و سباستین نیز با ضربه ای بی هوش می شود. در هنگام به هوش آمدن او خود را در یک سرزمین که پر از هیولا است سرگردان می بیند و حال در سفر خود برای زنده ماندن در این دنیای ترسناک باید بفهمد که چه نیروی مرموزی پشت این ماجرا است.
گیم پلی The Evil Within بیشتر ترکیبی از شماره های اول تا چهارم Resident Evil و همینطور عنوان Silent Hill می باشد. به طور کل به نظر می رسد هر چیزی که علاقه مندان عناوین سبک ترس از نوع کلاسیک به آن علاقه دارند در این بازی جمع آوری شده است تا حس ترس و وحشت کاملا به بازیکنان القا شود. دوربین بازی به صورت سوم شخص می باشد و مثل بازی Vanquish (دیگر ساخته میکامی) می توان آن را آزادانه به دور کاراکتر بچرخانید. البته گفته شده بازی در موقعیت های مختلف از دوربین های متفاوتی استفاده می کند. اگر بازی های سبک ترس کلاسیک را بازی کرده باشید حتماً می دانید که مهمات شما بسیار محدود بوده و باید در استفاده از آنها دقت زیادی می شد؛ خوشبختانه در این بازی هم بر این مورد بسیار تاکید شده و خبری از جعبه های سرشار از مهمات و ... نخواهد بود و بازی شما را مجبور خواهد کرد تا در حد امکان از سلاح های سرد استفاده کنید. گرافیک بازی هم برای یک بازی ترسناک عالی است ولی خبری از رنگ آمیزی های زیاد نیست، رنگ آمیزی و طراحی به گونه ای است که گیمر به طور کامل در ترس فرو رود. همچنین افکت های خون و دشمنان بسیار زیبا طراحی شده اند که مدیون موتور گرافیکی جدید بازی یعنی، Id Tech 5 است .به علاوه نورپردازی در محیط های تاریک بازی هم بی نقص است و با توجه به گفته های آقای Shinji Mikami دشمنان زیاد و چندش آوری در بازی وجود خواهند داشت که در هر جایی از بازی کمین کرده اند و یک دفعه خودشان را به شما نشان می دهند.

کلمات کلیدی: دانلود بازی The Evil Within برای پلی استیشن 3, دانلود نسخه پلی استیشن بازی The Evil Within, دانلود باز, Download The Evil Within Game, دانلود آخرین نسخه بازی The Evil Within, دانلود جدیدترین نسخه بازی The Evil Within, دانلود جدیدترین اپدیت بازی The Evil Within, The Evil Within for Console, The Evil Within PSP, The Evil Within PS2, The Evil Within PS3, The Evil Within PS4, The Evil Within PS5, The Evil Within XBOX, The Evil Within XBOX 360, The Evil Within XBOX ONE, The Evil Within XBOX X, The Evil Within XBOX S, The Evil Within Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, The Evil Within Last Version, The Evil Within Full Licensed, The Evil Within Free License, The Evil Within Cracked, The Evil Within Direct Download Link, DDL, Crack The Evil Within, Keygen, Patch The Evil Within, Serial The Evil Within, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, فاث ثرهم صهفاهد, فاث ثرهم صهفاهد, دانلود The Evil Within XBOX 360 PS3 بازی شیطان درون برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3, آخرین نسخه بازی بازی شیطان درون, جدیدترین ورژن بازی بازی شیطان درون, نسخه نهایی بازی بازی شیطان درون, بازی جدید بازی شیطان درون, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول بازی شیطان درون, بازی بازی شیطان درون برای کنسول, بازی بازی شیطان درون برای پلی استیشن 2, بازی بازی شیطان درون برای پلی استیشن 3, بازی بازی شیطان درون برای پلی استیشن 4, بازی بازی شیطان درون برای پلی استیشن 5, بازی بازی شیطان درون برای پی اس پی, بازی بازی شیطان درون برای ایکس باکس 360, بازی بازی شیطان درون برای ایکس باکس وان, بازی بازی شیطان درون برای ایکس باکس ایکس, بازی بازی شیطان درون برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی بازی شیطان درون, دانلود رایگان بازی بازی شیطان درون با لینک مستقیم, کرک بازی شیطان درون, شماره سریال بازی شیطان درون, کیجن, خرید بازی بازی شیطان درون, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی بازی شیطان درون, دیتا بازی بازی شیطان درون, دانلود اپدیت بازی بازی شیطان درون, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, fhcd adxhk nv,k, fhcd adxhk nv,k,adventure, ps3, ماجرایی, پلی استیشن 3, xbox, xbox 360, ایکس باکس, ایکس باکس 360, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 3, بازی ایکس باکس 360, Adventure, Adventure, دانلود The Evil Within XBOX 360, PS3 - بازی شیطان درون برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/54977/

2023-01-14
18:00:54

دانلود The Evil Within XBOX 360, PS3 - بازی شیطان درون برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

🎮 نام بازیThe Evil Within
📁 دسته بندیماجرایی
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360, PS3
📅 تاریخ به روزرسانی1393/7/22
📊 تعداد دانلود5,820
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها