دانلود Puppeteer PS3 - بازی خیمه شب بازی برای پلی استیشن 3
Console support PS3 icon

دانلود بازی پاپیتر

خیمه شب بازی Puppeteer نام بازی است که توسط شرکت SCE ژاپن ساخته شده ودر تاریخ 11 سپتامبر 2013 به طور اختصاصی فقط برای کنسول پلی استیشن 3 به بازارعرضه شد. کارگردانی این بازی را گاوین مور بر عهده دارد. کسی به عنوان انیماتور در بازی های The Getaway گریز , Forbidden Siren 2 آژیر ممنوعه 2 و Siren: Blood Curse آژیر: نفرین خون نیز نقش داشته است. این بازی در حالت های دو بعدی و سه بعدی قابل بازی است ولی به گفته گاوین مور بازی خیمه شب بازی در محیط سه بعدی بهتر است به این دلیل که دوربین حرکت نمی کند و تیم طراحی نیز برای کاهش فریم های بازی از حالت سه بعدی استفاده کرده است. در بازی خیمه شب بازی شما کنترل پسر بجه ای به نام Kutaro را در اختیار دارید که به یک عروسک خیمه شب بازی تبدیل شده است. در طول بازی شما قادر به پیدا کردن سرهای مختلفی برای Kutaro خواهید بود که هر کدام از این سرها یک قدر ت و توانایی منحصر به فردی مانند پرتاب بمب را دارند. شخصیت بازی ما از یک قیچی جادویی به نام Calibrus برای دفاع از خود استفاده می کند که با استفاده از آن می تواند هر چیزی از جمله کاغذ و پارچه برش دهد و با استفاده از آن حباب و دود ایجاد کند همچنین همراه Kutaro , گربه شبح مانندی به نام Ying Yang یینگ یانگ است که به کوتارو در پیدا کردن سرهای جدید کمک می کند.
طرح اصلی داستان در اصل از جایی شروع می شود که در یکی از شب های مهتابی، پادشاه شروری کودکان را برای خدمت در قلعه خود به عروسک های خیمه شب بازی تبدیل می کند. یکی از این پسرهای بخت برگشته Kutaro نام دارد که سرش را از بدنش جدا می کنند و بقیه بدنش را به دور می اندازند. حال کوتارو سعی در پیدا کردن یک سر جایگزین برای خود و بازگشت به خانه دارد که در این راه قیچی جادویی به نام Calibrus به او کمک می کند.

کلمات کلیدی: بازی Puppeteer برای PS3, دانلود نسخه ی PS3 بازی Puppeteer, بازی خیمه شب باز برای PS3, دانلود نسخه ی PS3, SCE Studios Japan full game collection, سزث سفعیهخس تشحشد, سزث سفعیهخس تشحشد, Download Puppeteer Game, دانلود آخرین نسخه بازی Puppeteer, دانلود جدیدترین نسخه بازی Puppeteer, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Puppeteer, Puppeteer for Console, Puppeteer PSP, Puppeteer PS2, Puppeteer PS3, Puppeteer PS4, Puppeteer PS5, Puppeteer XBOX, Puppeteer XBOX 360, Puppeteer XBOX ONE, Puppeteer XBOX X, Puppeteer XBOX S, Puppeteer Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Puppeteer Last Version, Puppeteer Full Licensed, Puppeteer Free License, Puppeteer Cracked, Puppeteer Direct Download Link, DDL, Crack Puppeteer, Keygen, Patch Puppeteer, Serial Puppeteer, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, حعححثفثثق, حعححثفثثق, دانلود Puppeteer PS3 بازی خیمه شب بازی برای پلی استیشن 3, آخرین نسخه بازی پاپیتر, جدیدترین ورژن بازی پاپیتر, نسخه نهایی بازی پاپیتر, بازی جدید پاپیتر, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول پاپیتر, بازی پاپیتر برای کنسول, بازی پاپیتر برای پلی استیشن 2, بازی پاپیتر برای پلی استیشن 3, بازی پاپیتر برای پلی استیشن 4, بازی پاپیتر برای پلی استیشن 5, بازی پاپیتر برای پی اس پی, بازی پاپیتر برای ایکس باکس 360, بازی پاپیتر برای ایکس باکس وان, بازی پاپیتر برای ایکس باکس ایکس, بازی پاپیتر برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی پاپیتر, دانلود رایگان بازی پاپیتر با لینک مستقیم, کرک پاپیتر, شماره سریال پاپیتر, کیجن, خرید بازی پاپیتر, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی پاپیتر, دیتا بازی پاپیتر, دانلود اپدیت بازی پاپیتر, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, \h\djv, mhmdjv,adventure, platformer, ps3, پلی استیشن 3, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 3, Platformer, Platformer, دانلود Puppeteer PS3 - بازی خیمه شب بازی برای پلی استیشن 3,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/64449/

2017-11-25
17:26:10

دانلود Puppeteer PS3 - بازی خیمه شب بازی برای پلی استیشن 3

🎮 نام بازیPuppeteer
📁 دسته بندیپلاتفرمر
📌 ویژه کنسول(های) , PS3
📅 تاریخ به روزرسانی1395/2/15
📊 تعداد دانلود8,253
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها